تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۲۸۵۸۶۳

برگزاری المپیاد ورزشی با حضور ۴۰هزار دانش آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان از برگزاری المپیاد درون مدرسه ای با حضور ۴۰هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی خبر داد
به گزارش کبنا اسپورت ,همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی ، جمعی از کارکنان اداره کل آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد و آموزش و پرورش عشایر استان در یک همایش پیاده روی شرکت نمودند.
در حاشیه این همایش ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گفت بااشاره به برگزاری این همایش در تپه نور الشهدای (شهدای گمنام) شهر یاسوج به همراه قرائت زیارت عاشورا، افزود : این برنامه به جهت ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان ، برگزار گردید.

سید حسن موسوی افزود : در پایان این همایش ، به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان ، اهداء شد.
تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی در مدارس
رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلیه و بویراحمد ،  به تشریح مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی پرداخت و گفت : در این هفته افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را با شرکت ۴۰ هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ، در دوبخش خواهران و برادران ، خواهیم داشت.

اقبال پناه افتتاحیه طرح حیاط پویا در مدارس ابتدایی با شرکت ۴۷۰ مدرسه را از دیگر برنامه های ویژه هفته تربیت بدنی عنوان کرد و افزود : برنامه های این هفته در مجموعه آموزش و پرورش استان گسترده است که برگزاری مسابقات فوتسال معلمان تربیت بدنی استان ، از تاریخ ۹۶/۸/۳ لغایت ۹۶/۸/۶ با شرکت مناطق و شهرستان های استان در مجموعه صیاد شیرازی و افتتاح دبیرستان تربیت بدنی در گچساران از جمله مهمترین این برنامه ها است.
وی گفت : در کلیه ی مناطق استان برنامه های مختلف و متنوعی مانند ، همایش های پیاده روی ، دوچرخه سواری و مسابقات دیگر ورزشی به همراه اهداء جوایز پیش بینی شده است که انشاء الله شاهد برگزاری این برنامه ها به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.
هدیه ی ویژه مربیان تربیت بدنی
این مسئول ورزشی اداره کل آموزش و پرورش افزود : به جهت پاسداشت این هفته و تقدیر از مربیان تربیت بدنی ، یک پک کامل لباس ورزشی شامل : گرم پوش ، تی شرت ، کفش و ساک ورزشی پیش بینی شده است که در اسرع وقت بین این همکاران پر تلاش توزیع خواهد شد./تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1