تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۲۸۵۸۵۳

بدون سر و صدا در صورت تبعیض در توزیع بودجه‌ها، ورود می‌کنم

۱۲
۰
کبنا ؛

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون سر و صدا، در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد.

به گزارش کبنا، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سفر به شهر قلعه رئیسی ضمن تقدیر از حضور مردم و مهمان‌نوازی مردم شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در برابر استکبار می‌ایستد و بر پایه آیه اشدا علی الکفار اگر حمایت از انسان‌های محروم می‌کند بر پایه این آیه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی این افتخار را دارد که از انسان‌های محروم و مظلوم حمایت و دفاع می‌کند.

وی افزود: بند بند سخن ترامپ حاکی از این بود که سیاست‌گذاری ایران و انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و در حمایت از مظلومین پاسخ داده است، دشمن از خود دفاع می‌کند و از جملاتی که توهین‌آمیز و گاهی ذلت‌بار استفاده می‌کند.

ملک‌حسینی گفت: اما بسیاری مواقع همه خشونت‌ها، توهین‌ها و ذلت‌ها حاکی از این است که تعبیر رهبر معظم انقلاب در عرصه بین‌اللملی به موفقیت دست پیدا یافته‌ایم و باید در عرصه داخلی به درستی از دستاوردها استفاده کنیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: کسانی که در عرصه داخلی ناسپاس انقلاب هستند  باید با آنها شدید بود و کسانی که در همه حال با انقلاب همراه هستند باید نسبت با آنها خضوع داشت.

وی گفت: بسیاری مواقع در داخل کسانی که هیچ اثری در انقلاب ندارند بهره‌مند می‌شوند و بسیاری مواقع افرادی که در همه حال همراه انقلاب هستند و در نماز جمعه‌ها، راهپیمایی و مناسبت‌های ملی هستند که باید مورد مهر و مهربانی قرار بگیرند قرار نمی‌گیرند و این یک اشتباه است که اصلا مورد قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفرها برای حل مشکلات نیست یادآور شد: سفرها برای حل مشکلات نیست ولی برای شنیدن مشکلات سفر می‌کنم و همین دیروز قریب به ۲ ساعت با فرماندار شهرستان در خصوص مشکلات شهرستان کهگیلویه بحث و صحبت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات این منطقه دقیقا در فکرم هست و آنها را مرور می‌کنم اما حل مشکلات دست مسؤولان است و باید از مسؤولان مطالبه‌گری شود اما بی‌شک اگر تبعیضی در تقسیم بودجه انجام بگیرد چنانچه بفهمم ورود می‌کنم.

وی گفت: یک ماه قبل به یک موضوع بودجه‌ای ورود پیدا کردم و به استاندار قبل گفتم و واقعا تاثیر داشت و درست عمل نشده بود و تبعیض در بخشی صورت گرفته بود که اصلاح شد.

وی افزود: بدون سر و صدا گفتم و میلی هم ندارم که سر و صدا کنم تا بگویند شجاع است و در آن مواردی که ایراد وجود دارد از خدا می‌خواهم کمک کند تا آنچه حق است را بگویم.

آیت‌الله ملک حسینی به موضوع گاز چاروسا اشاره و بیان کرد: در سفر قبلی با پیگیری مدیرعامل قبلی و جدید گاز و با همت نماینده قبل و جدید شهرستان غیرت خود را بکار بستند و نماینده کنونی شما با غیرت تمام پیگیر مساله هستند.

  وی افزود: مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود ولی نه به سرعت و باید صبر داشته باشید و شرایط جامعه را بسنجید و کشوری که ذلت را نخواست ولی عزت را خواست باید صبر خیلی عوامل را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر چیزی را باور کنید یک چیزی را باور نکنید و آن این است که اگر بگویند دشمن تحریم را بردارد خواهد گذاشت مردم رنگ رفاه، عزت و رنگ نعمت را ببینید این را باور نکنید چرا که دشمن امروز شما از تبار بنی‌امیه هستند.

وی در پایان با تقدیر از امام جمعه قلعه‌رئیسی عنوان کرد: امام جمعه قلعه‌رئیسی به بیان مشکلات منطقه و مردم می‌پردازد که جای تقدیر دارد و از مسوولان استان می‌خواهم که دغدغه‌ها را پی‌گیری کنند.


--------------------------
خبر از حسن آرمند
---------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

شيعه على
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا ملک حسینى با توجه به عدالت شما در مسائل استان به شما پیشنهاد میدم به اطلاعات غلط و بى پایه آقاى . توجه نکنید آخه اون با برکنارى از سازمان مدیریت توسط دکتر نوروزى ناراحت شده اند و بى انصافى میکنند لطفا اگه مشکلى در تقسیم بودجه بصورت مستند وجود دارد پیگیرى کنید ((تهمت زدن گناه بزرگى هست و باید از آن پرهیز کرد))
استان فلاکت
Iran, Islamic Republic of
جناب ملک حسینی تو رو به خدا مردم خودشون مشکل دارند نگذارید به جون هم بیفتند
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
حاج اقاحال که بعضی بودجه هارابه ضرربویراحمدمی بینی ورودمیکنی یا۰۰۰۰
اگر بی عدالتی هم صورت گرفته باشه از همون بیخ گوش خودتون نشات گرفته. یاسوج رو نگاه کنید . مقایسه کنید با بقیه جاهای استان تا معنی تبعض رو به عینه ببینید. از سخنان تفرقه انگیز بپرهیزید. حالا خوبه ما هم بگیم با این شرایط میخوایم از استان جدا بشیم؟
منظورتون از تبعض دقیقا چیه؟ تعریفتون از عدالت اصلا چیه؟ دارید خودتون رو در مقابل چه کسانی قرار میدید؟ ایا به تبعاتش فکر کردید؟
از کسانی که حتی اجازه نمیدن در مورد اسم استان هم بحث کنیم بیش از این انتظار نیست. انشالله انتخابات بعدی از شرمندگیتون در میایم
شما اگر حرفتون حقه که باید حرف حق رو با صدای بلند و رسا بگید و اگر نیست که وای بر ما
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاندان صالحه ملک حسینی و جد بزرگشان.
مردم
Iran, Islamic Republic of
اقای ملک حسینی ان موقعی که دو درصد نفت بدون سروصدا تقسیم ومردم گچساران ان چنان ضعیف قرار دادن دخالت می کردید به سخنان حکیمانه رهبری که فرمودند گچساران ثروتمند وفقیر انت ار می رود عدالت رعایت شود
کلانتری
Iran, Islamic Republic of
صد رصد تبیض وبی عدالتی در توزیع بودجه هست از شاخص ها بگیر تا اعتبارات متمرکز دستگاه ها که مستقیم برای استان منظور میشه ومدیران فقط به شهرستان خاصی این اعتبارات ملی را هدایت میکنند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حضرت آیت الله ملک حسینی.

متاسفانه از این قبیل تبعیض ها زیاده.
با وجودی که اکثر جمعیت استان آمدن و ساکن یاسوج شدن ولی هیچ پیشبینی برای امکانات و زیرساخت ها نشده...
حاج همت
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج اقا
لطفا در مورد واگذاری شرکت غله و خدمات بازرگانی استان به بخش خصوصی ورود بفرمایید چون تجربه نشون داده واگذاری به بخش خصوصی مصادف است با تعطیلی و بیکاری کارکنان .التماس دعا داریم
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1