تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۸۵۷۹۹

جاسوسان، جاسوس گیر شده‌اند...

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید امین سجادی
پیامبر (ص) فرمودند: حق را پایمال نکنید که حق خود خداوند است.
طبق فرمایش حضرت رسول اکرم (ص) هر انسانی باید  مدافع حق باشد، چرا که حق، فرا زمان و فرا مکان است <کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا>
در هیاهو وجنجال های سیاسی، انسان درتشخیص  حق گاه دچار اشتباه می‌شود در این خصوص به این جمله از حضرت امام روح الله خمینی (ره) اشاره می‌کنیم که یکی از ملاک‌های تشخیص دوست ودشمن است. امام (ره) فرمودند: دقت کنید و ببینید، که دشمن چه کسانی را بیشتر مورد هجمه وحمله قرار می‌دهد، همان‌ها خودی هستند.
هم وطن عزیز وگرامی آگاه باش! در جبهه  نبرد، هر جا را که دشمن بیشتر بمباران می‌کند، همان جا نیروهای خودی هستند.
بر همگان پوشیده نیست که دشمن، ده‌ها سال است که نیروهای انقلاب را مورد هجمه قرار  می‌دهد از ترورهای شخصیتی گرفته تا ترورهای جانی وحتی بیولوژیک…
در واقع آسان‌ترین روش در تخریب جبهه حق از سوی دشمن، ترورهای شخصیتی بوده است که از ابتدای تاریخ تابحال در جریان بوده که در جامعه امروزی این تخریب، بیشتر از طریق رسانه صورت می‌گیرد و به ویژه از طریق شبکه‌های اجتماعی.
در همه جوامع بشری قشری از مردم هستند که اهل پژوهش و تحقیق نیستند و دقیقاً دشمن به دنبال جهت دار کردن اذهان عمومی و خرد جمعی این قشر است.
مکانیزم این شیوه به شکل زیر است:
شخصی به مردم گفت: من ستاره‌های آسمان راشمرده ام، هشت میلیارد است.
مردم گفتند: چرا دروغ میگویی؟
گفت: پس خودتان بروید وبشمارید….
چه کسی به دنبال تحقیق می‌رود؟
دراینجا دو راه بیشتر وجود ندارد: یا پذیرش هشت میلیارد ستاره، یا تحقیق وپژوهش صحیح.
کسانی که تحقیق نمی‌کنند مجبور به پذیرش هشت میلیارد ستاره هستند.
اخیراً اصحاب رسانه‌ی بیگانه اخباری کذب را در فضای مجازی در خصوص فرزند آیت الله صادق آملی لاریجانی منتشر کرده‌اند.
پر واضح است که آیت الله لاریجانی تمام قد در مقابل دشمن ایستاده است وبه دنبال پیاده کردن منویات رهبری هستند. ایشان در برخورد با دانه درشت‌ها و فتنه ۸۸ منفعل نبوده و اینکه از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کند، برای دشمن آزار دهنده است و لذا مسلم است که مورد هجمه قرار بگیرد.
نکته برجسته این شبهه، این است که کسانی فرزند آیت الله آملی لاریجانی را جاسوس خطاب می‌کنند ، که در جاسوس و وطن فروش بودن خودشان ذره ای شک و تردید نیست پر واضح است که اگر مدیریت کانال‌های تلگرامی آمد نیوز، وحید آنلاین و مملکته را پیگیری کنیم به چیزی نخواهیم رسید جز وابستگی مستقیم و غیر مستقیم به فتنه گران داخل و خارج نظام. در این خصوص، مطلب زیاد است ولی محل بحث نیست در اینجا محل بحث تحلیل و روش برخورد با اینگونه شبهات است و البته پاسخ آگاهانه آیت الله آملی لاریجانی.
پاسخ اینگونه شبهات باید آگاهانه باشد، چرا که یکی از سیاست‌های کلان دشمن به چالش کشیدن مسئولان نظام با طرح چنین شبهاتی است در واقع دشمن می‌شود معلم و ما شاگرد او  که به شبهات و سوالاتش پاسخ بدهیم، هر روز و هر شب.
کدام عقل سلیم این کار را می‌کند و خودش را درگیر پاسخ گویی به این شبهات می‌کند.؟!
ابتدا باید به نحوی برخورد شود که شایعه در بستر جامعه بزرگ جلوه ندهد و فی الواقع بی ارزش بودن و بی اساس بودنش جلوه گر شود و لذا ظاهر این قضیه این است که ما به آن توجه نمی‌کنیم.
اما در عین حال از شبهه نباید غافل شد و باید آن را مدیریت کرد تا در بستر جامعه اثر گذار نباشد.
پاسخ به اینگونه شبهات یک بعد آشکار دارد و یک بعد پنهان..
بعد آشکار …..
دشمن با طرح اینگونه شبهات به دنبال ترور شخصیت، به حاشیه کشاندن نیروهای تراز اول انقلاب، کند کردن سرعت نظام و در نهایت زمین گیر کردن نظام است. لذا در این شرایط یکی از روش‌های برخورد با شایعه عدم توجه به شبهه است، این عدم توجه بی اساس و بی ارزش بودن شبهه را می‌رساند.
لذا شاهد بودیم که حضرت آیت الله آملی لاریجانی در جواب به این شبهه فرمودند: ارزش پاسخ گویی ندارد.
این یعنی، دشمن بداند که ملت ایران  فهیم هستند و دشمن را می‌شناسند و طرح اینگونه شبهات بی پایه و اساس، تازگی ندارد.
و اما بعد پنهان ….
نباید از شبهه غافل شد و تحلیل گران سیاسی و اصحاب رسانه و اهل قلم باید به این شبهه پاسخ بدهند و این‌ها نباید غافل شوند، نه اینکه خود آیت الله آملی لاریجانی ورود مستقیم کند، چرا که ورود مستقیم ایشان به این مسئله  برای نظام تبعات دارد و ایشان آگاهانه پاسخ دادند. سالهای زیادی است که دشمن سبک زندگی مقام معظم رهبری را اشرافی معرفی می‌کند و رهبر انقلاب آگاهانه برخورد می‌کند. آیا مقام معظم رهبری بیایند پشت تریبون و بگویند من ساده زیستم و  ….!؟؟
این دیگران و خواص هستند که باید ساده زیستی مقام معظم رهبری را برای ملت تبیین کنند.
نه خود ایشان.
ختم کلام …
امید آن است که روشنفکران،  تحلیل گران و اهل قلم پر رنگ تر در این عرصه حضور پیدا کنند تا دشمن ذره ای خلاء وشکاف در این عرصه را احساس نکند وبه فکر طرح چنین شبهاتی نیفتد.
من الله توفیق
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1