تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۲۸۵۶۱۷

توضیح سرمربی تیم هندبال نفت گچساران در باره پرتاب بطری

۰
کبنا ؛ 
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران می‌گوید که همه اتفاقات ۳۰ ثانیه هم طول نکشید، ولی سپاهان ترجیح داد به بازی پایان دهد.
مهدی آزادمنجیری در مورد علت توقف بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر هندبال اظهار کرد: دقیقه ۲۲، ۲۳ نیمه دوم یکی از بازیکن سپاهان روی بازیکن ما خطای بدی را انجام داد و بعد از آن هم به سمت جایگاه تماشاچیان حرکت زشت و ناشایستی را کرد که تماشاگران را تحریک کرد و یکی از تماشاگران بطری آب پرتاب کرد. البته بعد از آن جو آرام و مساعد شد تا بازی انجام شود.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: سپاهان ۹ گل عقب بود و به همین دلیل سرمربی سپاهان تیم خود را بیرون کشید. دلیل این که این اتفاق افتاد را اصلا متوجه نشدم، اما من احساس می‌کنم که سپاهان دیگر کاری از دستش برنمی‌آمد چون ۹ امتیاز عقب بود. البته شرایط برای ادامه بازی مهیا بود و تیم‌ها باید تحمل باخت را داشته باشند.
آزادمنجیری خاطرنشان کرد: تماشاچیان هم به خاطر حرکت بسیار زشت بازیکن سپاهان صدای‌شان درآمد و بطری پرتاب کردند. آن حرکت زشت در هر جای کشور اتفاق می‌افتاد عکس‌العملی را در بر داشت. البته این اتفاقات ۳۰ ثانیه هم طول نکشید اما متاسفانه طاهری که از جنس هندبال، از مربیان خوب این رشته و مدیرعامل باشگاه است این‌گونه تشخیص داد که بازی تمام شود.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در پایان در مورد نتیجه بازی گفت: ناظران گزارش بازی را برای فدراسیون می‌فرستند و کمیته انضباطی برای این موضوع تصمیم خواهد گرفت، اما خب به احتمال زیاد بازی ۱۰ بر صفر به سود ما خواهد بود.
آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر هندبال امروز میان دو تیم گچساران و سپاهان در حالی که تا دقیقه ۲۳ نیمه دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲۱ به سود گچساران در جریان بود، نیمه تمام ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1