تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۲۸۵۶۱۰

ضعف زیرساخت‌ها در محورهای ارتباطی باشت / جلوی پیمانکاران منفعت طلب را بگیرید / باشت پزشک عمومی ندارد / برخورد با مدیران ضعیف

۳
۰
کبنا ؛ 
امام جمعه باشت گفت: مسئولان باید برای اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت چاره اندیشی کنند.
به گزارش کبنا از باشت، امام جمعه باشت در خطبه‌های نماز امروز این شهر ضمن تربیک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: در شهرستان باشت اداره ورزش با یک نفر اداره می‌شود که این زیبنده یک شهرستان نیست.
حجت الاسلام عبودی به اهمیت ورزش برای جوانان اشاره کرد و افزود: جوانان علاوه بر دغدغه شغل و بیکاری دغدغه ورزش را نیز دارند که این مهم باید برای آن‌ها در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در محورهای ارتباطی این شهرستان گفت: این روزها شاهد سوانح رانندگی در برخی از محورهای ارتباطی این شهرستان بودیم که بخشی عمده ای از دلایل این تصادفات به غیر استاندارد بودن این محورها بر می‌گردد.
امام جمعه باشت ادامه داد: مسئولان باید وجدان خود را محکمه قرار دهند و تنها به یک روکش آسفالت اکتفا نکنند و اجاز ندهند پیمانکاران بر حسب منافع خود این محورها را طراحی کنند بلکه باید ناظران دقت داشته باشند تا استانداردها برای اجرای محورهای ارتباطی رعایت شود.
عبودی با بیان اینکه نباید انسان‌های بی گناه در حوادث جاده ای قربانی ضعف مدیران شوند افزود: مسئولان بالا دستی باید با مدیران ضعیف برخود جدی داشته باشند چرا که همراهی با مدیر ضعیف خیانت به مردم است.
خطیب جمعه باشت با اشاره به اینکه برخی از مردم این شهرستان از وضعیت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گلایه مند هستند گفت: شهرستان باشت تا چند ماه پیش ۲۵ پزشک متخصص داشت اما هم اکنون یک پزشک عمومی هم ندارد و رئیس شبکه بهداشت خود باید به روستاهای شهرستان برای معالجه و رفع مشکل مردم مراجعه کند.
وی گفت: شهرستان باشت یک پزشک عمومی ندارد این در حالی است که مسئولان پیگیر راه اندازی بیمارستان در این شهرستان هستند.
حجت الاسلام عبودی به تعهدات طرف‌های مقابل در برجام اشاره کرد و ادامه داد: اعتماد به اروپا کاری واهی است و اینکه برخی فکر می‌کنند که اگر آمریکا از برجام خروج کند اروپا با ما همراه است تفکری کاملاً غلط است زیرا اروپا با آمریکا هیچ تفاوتی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
رستمی حقوق نیروهای شرکتی و طرحی هم پرداخت نکرده
این کی بود آوردین
فرماندار یکی رو میخواست که بهش هرچی گفت نه نگه
حیف کریم رضایی
باشت
Iran, Islamic Republic of
مدیران ضعیف رو خوب اومدی
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اخ سی باشت ومدیریت ضعیف
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1