تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۲۸۵۶۰۲

از فیش‌های کمرشکن برق تا جنگ تخریب در دیشموک و لشکر شکست ناپذیر سپاه

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
آمریکا از بلایی که بر سر داعش آمده نگران است
امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا از اینکه داعش نفس‌های آخر خود را می‌کشد، بسیار نگران و ناراحت است.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، و تسلیت ایام محرم و صفر، اظهار کرد: این روزها مصادف است با کاروان اهل بیت(علیهم‌السلام) به شام، که امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به خوبی پیام عاشورا را منتقل کردند و اجازه ندادند که بر قیام عاشورا سرپوش گذاشته شود.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، افزود: مردم بعد از این حادثه بیش از پیش به چهره واقعی رژیم سفاک پهلوی پی بردند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان ما در رأس آنها امریکا تنها برجام را بهانه کرده و دشمنی آن‌ها به اصل اسلام برمی‌گردد، اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب جزیزه ثبات برای آن‌ها بود و اکنون که این پایگاه را از دست رفته دیده‌اند چنگ و دندان نشان می‌دهند.
حسینی سخنان اخیر ترمپ را ناشی از بی‌عقلی وی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و سپاه پاسداران جواب دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های او دادند.
وی سپاه را فرزندان خمینی کبیر دانست و گفت: دشمن از این که داعش نفس‌های آخر خود را می‌کشد بسیار نگران و ناراحت هستند چرا که همه نقشه‌های آن‌ها به هم ریخته شد.
امام جمعه یاسوج افزود: حضور مردم و اقتدار سپاه پاسداران آمریکا را به واکنش‌های نابخردانه و نعره کشیدن مجبور کرده است، و رئیس‌جمهور کشور ما نیز از ترامپ دیوانه خواست تا بیشتر تاریخ و جغرافیا مطالعه کند.
 
محور رفتارهای سیاسی آمریکا و اروپا بر اساس منافعشان است/سپاه لشکر شکست ناپذیر جمهوری اسلامی ایران
امام جمعه دهدشت، محور تمام رفتارهای سیاسی آمریکا و اروپا را بر اساس منافع آن ها عنوان و افزود: کسانی که پایبند به اصول انسانی و اخلاقی نیستند هرگز قابل اعتماد نخواهند بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه سیاسی عبادی این هفته دهدشت، با استناد به آیات قرآن کریم، پیرامون انسان های مومن و کفار اظهار داشت: انسان هایی که به خداوند، انبیاء الهی و قیامت ایمان دارند شایسته بهشت هستند و خداوند بهشت را برای این افراد خلق کرده است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه همه انسان ها اعم از مسلمان و کافر از این دنیا خواهند رفت، گفت: انسان های مومن با عزت و سربلندی به بهشت ابدی راه خواهند یافت اما انسان های کافر جایگاهشان دوزخ خواهد بود.
وی تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند در مقابل قدرت الهی قد علم کند و کسانی که طغیان کردند خداوند همه آنها را سرنگون خواهد کرد.
حجت الاسلام حسینی در ادامه صحبت های رهبر معظم انقلاب در مقابل اظهارات سخیف ریاست جمهوری آمریکا را یادآور شد و عنوان کرد: آدمی که اهل منطق و تعقل نیست اهلیت پاسخ دادن از طرف شخصیتی عظیم و معنوی را نخواهد داشت.
خطیب جمعه دهدشت، صرف بیان اروپا در خصوص ماندن بر برجام را ناکافی دانست و خاطرنشان کرد: صرف حرف گفتن ملاک نیست، اگر در عمل نشان ندهد به ضرر ایران اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه اروپا همان آمریکاست و دنبال منافع خود است، گفت: وقتی بفهمند از طرف آمریکا منافعشان در خطر است تا آخر هم بیاید نهایتا برخواهد گشت.
حجت الاسلامی حسینی، محور تمام رفتارهای سیاسی آمریکا و اروپا را بر اساس منافعشان عنوان و افزود: کسانی که پایبند به اصول انسانی و اخلاقی نیستند هرگز قابل اعتماد نخواهند بود.
امام جمعه دهدشت حمله آمریکا به مسائل دفاعی و موشکی و هم چنین سپاه پاسداران را یادآور شد و تصریح کرد: سپاه ما مثل کوه استوار و در مقابل دشمن ایستاده و همچون قبل نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.
وی سپاه را لشکر شکست ناپذیر برای ملت و نظام عنوان و تصریح کرد: سپاه هرگز برچیده نخواهد و شد و روز به روز بر اقتدار جهانی او افزوده خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان نسبت به یاوه سرایی رییس جمهور آمریکا گفت: اگر همچنان بر وحدت خود بمانیم نقشه های دشمن مثل گذشته به شکست خواهد انجامید.
 
فیش‌های برق دیشموک کمرشکن است/بیاییم دست از تخریب یکدیگر در دیشموک برداریم
امام جمعه دیشموک دیشموک گفت: مشکل دیگری که گریبان‌گیر ۱۲ میلیون جوان است نداشتن مسکن مناسب است که جوانان از نداشتن مسکن گلایه دارند و افزایش اجاره بها کمر جوانان را شکسته است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه مردم مومن به تقوای الهی اظهار کرد: ریاست جمهوری ایران پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا داد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حتی در پاسخ به یاوه‌گوی‌های ترامپ وقت‌شناس بود که زمان را صرف یاوه‌گویی‌های ترامپ مغتنم می‌شمرد عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ملت شریف ایران در عمل جواب آمریکا را دادند.
راوند اذعان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ وقت‌شناسی می‌کنند بدانید دور یا نزدیک امریکا شکست سختی را از ایران می‌خورد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول تاریخ ثابت کردند که اهل شکست نیستند چون پیرو حسین‌بن‌علی هستند و به شعار هیهات من الذله اقتدا کردیم و هر کشوری که دارای دین انقلابی و اسلامی همراه باشد شکست نمی‌خورد.
امام جمعه دیشموک گفت: دوستی با آمریکا حرف بیهو‌ده‌ای است و ما باید بدانیم که هسته‌ای، برجام، حقوق بشر و سلاح‌های موشکی همه بهانه هستند و آمریکا فقط به دنبال نابودی نظام اسلامی است.
وی ابراز داشت: آمریکا دشمن ایران است و دست از نابودی و تخریب ایران برنمی‌دارد .
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از مسوول اتفاقات برق دیشموک در پیگیری مشکلات برق منطقه دیشموک عنوان کرد: فیش‌های برق دیشموک باعث گلایه‌‌مندی بسیاری از مردم این منطقه شد که امیدوارم مسؤولان شهرستانی و استانی همچنین نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این معضل را برطرف کنند.
وی به دیگر مشکلات منطقه دیشموک اشاره کرد و گفت: بحث اشتغال یکی از مشکلات جوانان منطقه دیشموک است و با توجه به اینکه دولت متعهد شد در سال یک میلیون شغل برای جوانان بیکار ایجاد کند اما هنوز تحقق پیدا نکرد.
راوند گفت: مشکل دیگری که گریبان‌گیر ۱۲ میلیون جوان است نداشتن مسکن مناسب است که جوانان از نداشتن مسکن گلایه دارند و افزایش اجاره بها کمر جوانان را شکسته است.
وی در خصوص مغتنم شمردن فرصت زیارت کربلا عنوان کرد: زائرانی که قصد زیارت کربلا را دارند اگر بدانند که این زیارت چقدر برکت دارند در سفر سبقت می‌گیرند.
رئیس شورای فرهنگ فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مردم از فرصت باقیمانده در خصوص ثبت‌نام کردن به زیارت کربلا استفاده کنند و در راه سفر به هدف حضرت امام حسین(ع) در خصوص جایگاه حضرت امام حسین(ع)، حرکت حضرت امام حسین(ع) و قیام این حضرت توجه کنند.
وی گفت: هدف از قیام حضرت امام حسین(ع) امربه‌معروف، نهی‌ازمنکر، ترک محرمات و انجام واجبات و سلام و نماز بود.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به روز دوشنبه ۱ آبانماه شهادت حضرت آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله سید مصطفی خمینی در نجف اشرف به شهادت رسید و از نخبگان زمان بلکه عصرها و زمان است.
وی از خصوصیات بارز این سید بزرگوار درست‌کار و نیک‌سیرت عنوان کرد و گفت: آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی دانش‌های عقلی و نقلی و سیاست اسلامی را در دوران جوانی یاد گرفت و در انقلاب و حوادث انقلاب نقش بزرگی ایفا کرد.
امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلیوه و بویراحمد گفت: امیدوارم حضور آیت‌الله در دیشموک مایه خیر و برکت باشد.
وی گفت: با توجه به تذکرات آیت‌الله ملک‌حسینی در دیشموک ما باید از سیاست‌زدگی و سیاست‌کاری نسبت به همدیگر دست برداریم و از تخریب همدیگر خودداری کنیم.
راوند با اشاره به کنگره ملی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در روز پنجشنبه در یاسوج عنوان کرد: از همه مردم می‌خواهم در این کنگره شرکت کنند.
امام جمعه دیشموک در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در خصوص پیگیری به موقع مشکلات منطقه دیشموک متذکر شد: با پیگیری نماینده مردم در مجلس گازرسانی به دیشموک، حفر چاه آب شرب شهر دیشموک و بهره‌برداری رسیدن مدرسه سرگچ مرتفع شده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و امیدوارام دیگر مشکلات را به جد پیگیری و مرتفع کند.
 
آمریکا قابل اعتماد نیست، پس از برجام فشارها بر علیه ایران بیشتر شد
امام جمعه چرام گفت: آمریکایی‌ها قابل اطمینان نیستند، پس از برجام فشارها بر علیه ایران بیشتر شده است.
حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته به ابعاد مختلف قیام عاشورا پرداخت و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر و احیای ارزش‌های دینی از جمله اهداف قیام امام حسین(ع) است.
خطیب جمعه چرام در ادامه بیان کرد: معظم‌له با اشاره به یاوه گویی اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران فرمودند یقین بدانید آمریکا این بار هم از ایران تو دهنی خواهد خورد.
وی افزود: حضرت آقا هفت توصیه پیرامون مسائل اخیر برشمردند که به ۳ محور آن اشاره می‌شود یکی اینکه بلاهت ترامپ شما را از مکر آمریکا غافل نکند، بلاهت را در فرهنگ لغت به کم خردی و حماقت معنا کرده‌اند.
حجت‌الاسلام افشار گفت: نگوییم چون کم خرد است توجه به نقشه‌های آمریکا، برای ایران نداشته باشیم چون سرویس‌های جاسوسی آمریکا اداره کننده وی هستند.
وی ادامه داد: تاکنون آمریکا با لطف الهی نتوانسته ضربه ای بزند و به تعبیر قرآن آنها در نقشه‌های علیه اسلام ضرر کرده‌اند.
خطیب جمعه چرام تصریح کرد: برای مثال بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر که قصدشان حمله به نمادهای اسلامی بود و به این واسطه به افغانستان حمله کردند، فروش قرآن در آمریکا پنج برابر شد و کرسی‌های اسلام شناسی در دنیا برگزار که درباره اسلام تحقیق کردند.
حجت‌الاسلام افشار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت عناصر اقتدار کشور گفت: عناصر اقتدار پیشرفت علمی، اقتدار دفاعی و اقتصادی است، از عناصر اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: سهم مردم از سپاه پاسداران امنیت مرزها حفظ ابهت ایران و موشک‌هایی است که قلب دشمن را هدف می گیرد، عناد و دشمنی آمریکا با سپاه بخاطر آن است که کشور را در برابر متجاوزان حفظ کرده است رئیس جمهور امریکا بداند با تکیه بر قدرت تهاجمی سپاه پاسداران سیلی محکمی به ترامپ می‌زنیم که گذشتگان او هم نخورده باشند.
خطیب جمعه چرام با اشاره به این مطلب که اروپا برای حفظ برجام در مقابل اقدام عملی آمریکا اقدام متقابل انجام دهد، اضافه کرد: بعضی کشورهای اروپایی مثل انگلیس و فرانسه از مواضع رئیس جمهور آمریکا حمایت کرده اند، هیچگاه اروپا به دلیل منافعش بین ایران و آمریکا، ما را انتخاب نخواهد کرد.
مسوول شورای فرهنگ عمومی چرام متذکر شد: مبادلات اقتصادی بین اروپا و آمریکا ده‌ها برابر ماست، آنان به دنبال منافع خود هستند، اگر اروپایی‌ها صادق هستند باید مقابل آمریکا موضع عملی بگیرند که چنین نخواهند کرد و نباید اشتباهی که در بزک کردن آمریکا صورت پذیرفت درباره اروپا تکرار شود چون نتیجه برجام برای ما محسوس نیست.
وی افزود: آنچه محسوس است بدقولی و قابل اطمینان نبودن آمریکاست، پس از برجام فشارها علیه ایران بیشتر شده و به صورت متعدد نقض برجام کرده‌اند در عدم اعتماد به آمریکا رئیس‌جمهور مصر پس از سرنگونی گفت هر کس لباس آمریکا به تن کند عاقبت عریان خواهد ماند. باید مواظب توطئه دشمن بود.
 
 
مردم با حضور گسترده در کنگره مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی زحمات بزرگمرد استان را ارج می‌نهند
امام جمعه کبگیان گفت: مردم با حضور گسترده در کنگره مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی زحمات بزرگمرد استان را ارج می‌نهند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به فضیلت نماز شب گفت: چهره نورانی، بوی خوش بدن و ازدیاد رزق خروجی این عبادت افضل در نیمه شب است.
وی گفت: همان طور که خداوند سبحان فرمود بخشش گناهان شامل کسی است که با عبادت مستحب در نیمه‌های شب به ازدیاد رزق و پذیرش توبه می‌رسد.
امام جمعه کبگیان درباره یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور افراطی آمریکا گفت: اولا اینکه سیاست ترامپ تنها نوک دماغ خود دیدن است شکی نیست اما نباید با دیوانه فرض کردن ترامپ احساسات و سیاست‌هایش در قبال جمهوری اسلامی ایران را یک مسئله بی‌ارزش بر اساس تعصبات بی‌جا فرض کرد.
این خطیب جمعه با اشاره به سیاست های خطرناک آمریکا در قبال اصل نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ترامپ در قبال سیاستهایی که برایش ترسیم شده هم هوشمندانه و هم حساب شده با ترسیم آنان حرکت می‌کند و باید مراقب بود.
وحدانی‌فر گفت: اختیارات رئیس‌جمهوری اختیارات محدودی است که نباید از کنار اتفاقاتی که برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا می‌شود به سادگی بی‌تفاوت رد شد.
وی تصریح کرد: از اهداف ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران یکی پیشبرد القاء وجود حاکمیت دوگانه دولت قبلش در ایران و دیگری حاکم کردن ترجمان درونی آمریکا بر رای اعتماد درونی مردم ماست که با توهین به عزت و اعتبار ملت ما در نهایت گستاخی می‌گوید ما در کنارتان خواهیم ماند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در خصوص متن فرمایش امام امت (ره) که فرمود، آمریکا تا نابودیتان دست از شماها برنمی‌دارد گفت: از کاپیتالاسیون که بزرگترین خیانت استکبار جهانی در قبال ملتمان بود تا الان که خیانت به برجام است همه ما بجز زیان و ضرر و کشت و کشتار چیزی از آمریکا ندیده‌ایم.
وی درباره دور زدن و بدعهدی برجام توسط آمریکا گفت: حرف رهبر معظم انقلاب که فرمود، ما در صورت عهدشکنی و خیانت آمریکا برجام را ریز ریز می‌کنیم گفت: حرف ۸۰ میلیون ایرانی است که متعصب به اصل ولایت و حساس به خطوط قرمز نظامند و تنهابه استناد قراردادهای بین‌المللی و در صورت احقاق حقمان پایبند این قرارداد هستیم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به آزادی کرکوک و بازگشتش به آغوش مردم عراق گفت: رژیم صهیونیستی تا مانند سیاست‌های شکست خورده نوچه‌های داعشیش در خاورمیانه بی آبروتر نشده بهتر است با انتخاب صراط عاقلانه با دخالت نکردن در اوضاع خاورمیانه دست بکشد چون با این مسیری که در تعابیر فوق غلط سیاستمدارهای خاخامی انتخاب کرده است جهنم نابودیش را در سند کردستان عراق تثبیت خواهد کرد.
این خطیب جمعه با دعوت از مردم بخش برای حضور در کنگره سالگرد آیت‌الله ملک حسینی رحمت‌الله علیه گفت: انسانها معمولا قدردان کسی هستند که به داد آن‌ها رسیده و مسیر موفقیتشان را در بحبوحه سختیها با تلاش و کوشش مثال زدنی هموار کرده است و مرحوم آیت‌الله ملک حسینی با زحمات سیاسی اقتصادی که برای استان و مردم این کوی و دیار کشیده است مصداق بارز این تعبیر است و می‌طلبد به پاس ارج نهادن به مقام شامخ این بزرگمرد تاریخ استانمان با حماسه حضور در این کنگره بار دیگر ارزش خدمت آن مرحوم را پاسداشت بداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1