تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۸۵۵۶۷

مسوولان کهگیلویه و بویراحمد راه چاروسا را گم کرده‌اند / افتتاح پروژه ۴ میلیاردی بی‌اثر در چاروسا

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت:  پروژه‌ای در چاروسا با اعتبار ۴ میلیارد تومان افتتاح شده است که هیچ سودی برای این منطقه ندارد.
به گزارش کبنا از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم قلعه‌رئیسی با خیر مقدم به آیت‌الله ملک حسینی و جمع همراه و مردم به بیان مشکلات منطقه چاروسا پرداخت و تاکید کرد: به لطف حضرتعالی و دفتر مقام معظم رهبری و تلاش‌های مسوولان استانی به خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار سابق و فرماندار بعد از وقفه زیاد موتور پروژه گازرسانی به خوبی روشن شد و این روزها شاهد تلاش جهت گازرسانی به این منطقه هستیم که زحمات این بزرگان تقدیر و تشکر می کنیم.
صلواتی به مشکلات راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی پرداخت و بیان کرد: متاسفانه راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی حال و روز خوبی ندارد و حرکتی لاک پشتی دارد و در عین حال هر ماه چند متر آسفالت و روکش می شود که امیدواریم این مشکل را پیگیری کنید.
وی به مشکلات حوزه فرهنگی پرداخت و افزود: بیش از ۵۰ مسجد در چاروسا وجود دارد که از نعمت طلبه برخوردار نیستند ولی بیشترین ورودی طلبه از منطقه چاروسا است که امیدواریم به این موضوع توجه شود و امیدواریم با عنایت حضرتعالی حوزه علمیه در چند پایه در منطقه چاروسا راه‌اندازی شود.
امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات مصلی شهر قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: مصلی شهر با وجود تعداد زیاد نمازگزاران مشکلات زیادی دارد که در فصل تابستان بسیار گرم و در فصل زمستان بسیار سرد است که امیدواریم به این مشکل توجه شود و مصلی شهر را تکمیل کنند.
صلواتی به عدم حضور مدیران کل استانی و شهرستانی به منطقه چاروسا اشاره و تاکید کرد: متاسفانه به ندرت می‌توان گفت که مدیری از استان به منطقه چاروسا بیاید و در بین مدیران معاون سیاسی امنیتی استاندار بیش از بقیه مدیران در منطقه حضور و از خانواده شهدا سرکشی داشتند که جای تقدیر دارد.
وی به مهاجرت روستایان چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از عمده مشکلات روستاهای چاروسا کمبود امکانات است که همین کمبود امکانات سبب شد که بسیاری از آنها منطقه را ترک کردند و روستاها خالی از سکنه شد که مشکلات باغات روستاهای الگن، المور و آبله به دلیل نبود آب خشک شدند و باید جهاد کشاورزی به این موضوع توجه کند و در سال‌های گذشته آب منطقه‌ای پروژه چهار میلیاردی در منطقه چاروسا افتتاح کرد ولی متاسفانه هیچ اثری از آن پروژه نمی‌بینیم.
امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات ورزشی چاروسا پرداخت و ادامه داد: یکی از عمده مشکلات جوانان این منطقه این است که زمین ورزشی دارند که چند سال پیش این زمین را کلنگ زنی کردند ولی همچنان آرزوی تکمیل شدن آن را دارند ولی اقدامی صورت نمی‌گیرد که امیدواریم تلاش شود تا این مشکل جوانان برطرف شود.
صلواتی به مشکلات کمیته امداد اشاره و خاطرنشان کرد: افراد زیادی از این مردم به دلیل محروم بودن منطقه تحت پوشش کمیته امداد هستند که در طرح پالایش این نهاد از تحت پوشش آن خارج کردند که امیدواریم به این موضوع توجه شود که بسیاری از مردم این منطقه تنها درآمد آنها همین کمیته امداد است که امیدواریم این منطقه را با بقیه شهرستان ها مقایسه نکنند.
وی در پایان از مسوولان و کسانی که در برپایی نماز جمعه همکاری و تلاش می کنند تقدیر کرد.
--------------------------------------------
خبر ارسالی از سید حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
همینکه راه چاروساراشمابلدی کافیه خدایابازتوحرف زدی
a;,ti
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با آوردن این استاندار خنجر نهایی خودش رابر پیکر استان وارد کرد .. بیشتر شد
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1