تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۸۵۴۵۸

احمدی خطاب به شورای یاسوج؛ اگر شقه شقه شدید، به شماها پول نمی‌دهم / چه خوش بی‌ مهربانی هر دو سر بی / حرف‌هایتان همان وعده‌هایی است که به مردم دادید

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلوبه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای شهر یاسوج گفت: اگر شقه شقه شدید، و کنار هم نبودید، برای کارهایتان به شماها پول نمی‌دهم.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور نماینده بویراحمد و دنا و فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: خودم را شهروند استان و به ویژه یاسوج می‌دانم و همان دغدغه‌هایی که شما دارید، من هم دارم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه «چه خوش بی‌مهربانی هر دو سر بی»، افزود: من معتقد هستم که تعامل بین شوراها و مسوولان باید دو طرفه باشد.


وی حکمران خوب را برای مدیریت شهری لازم دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی الحمدالله خوش‌ تیپ، تحصیل کرده و دارای جایگاه اجتماعی به لحاظ خانوادگی هستید، پس ویژگی‌های یک حکمرانی خوب را دارید.
 
احمدی با بیان اینکه شهردار و شورای شهر همه‌کار شهر هستند، اضافه کرد: شهردار و شورای شهر است که شهر را می‌سازند، شما فرض کنید که شهر متعلق به خودتان است من و آقای نماینده هم در کنار شماها هستیم.
وی افزود: همه ما یک هدف مشترک داریم و این است که می‌خواهیم، پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد را در شأن این مردم بسازیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به سخنان اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، گفت: چیزهایی که از من توقع داشتید، همان چیزهایی بود که در شعارهایتان به مردم وعده داده بودید. لذا بهتر است که در خصوص مسائل کنکاش و بررسی کنید و به جایی که مرتب از مشکلات بگوید، راهکارهای هم پیشنهاد دهید.
احمدی با بیان اینکه من قطعاً در کنار اعضای شورای اسلامی شهر هستم، افزود: اما نباید هر روز در جلسات از کمبودها و مشکلات حرف زده شود، مردم در انتخابات افراد متخصص را در کنار هم قرار داده‌اند و این نشانه فرهیختگی مردم است و بیش از این نمی‌شود که از مردم توقع داشت، الان نوبت شماها است که کارها را پیش ببرید، لذا با این نگاه که استاندار و نماینده‌ای وجود ندارد، این شورا و شهرداری یعنی شهر را مدیریت کنید.
وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج نباید همه کارها را بخواهند از طریق مسوولان پیگیری کنند، بلکه خودشان تمام کارهای را دنبال کنند و اگر در جایی زورشان نرسید آن موقع با مسوولان جلسه بگذارند.
استاندار تاکید کرد: من خودم زاگرس نشین هستم، می‌دانم که شماها به تنهایی نمی‌توانید، مشکلات را برطرف کنید، اما توقع دارم، نهایت زورتان را بزنید، اگر جایی نتوانستید آن موقع من همکاری می‌کنم.
وی افزود: من وظیفه تسهیل‌گری را انجام می‌دهم، به طور مثال شهرداری یاسوج نمی‌تواند، بگوید که پل‌های سوم و چهارم به من ربط ندارد بلکه این دو پل در محدوده شهر است و جذب ردیف ملی برای پل چهارم در واقع ساپورت مالی است اما بقیه کارها بر عهده شهرداری یاسوج می‌باشد.
تدوین طرح جامع گردشگری یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تدوین طرح جامع گردشگری یاسوج را ضروری دانست و گفت: به عنوان یک پیشنهاد این طرح را با محوریت اشتغال تدوین کنند و وظایف هر دستگاه را هم مشخص کنید تا به نتیجه برسد.
وی به موضوع ترافیک اشاره کرد و گفت: برای ترافیک باید چاره‌‍اندیشی کنید و راه‌های مختلف از جمله ایجاد دوربرگردان، تغییر هندسی برخی بلوارها و ... وجود دارد و این شورای شهر یاسوج است که باید در این خصوص اقدام اساسی انجام بدهید و ما هم به عنوان تسهیل‌گر آماده همکاری هستیم و جزء این توقع دیگری از ما نداشته باشید.

احمدی به موضوع ساماندهی دستفروش‌ها و وانت‌بارها هم گریزی زد و گفت: شورای شهر باید برای ساماندهی دستفروش‌ها اقدام بکند، البته نه با شلاق و قوه قهریه بلکه با استفاده از تدابیر درست. مردم گرفتار هستند از روستاها و جاهای دیگر به اینجا می‌آیند و زن و فرزندان آنها نیاز به درآمد دارند، بنابر این با کارهای درست آنها را ساماندهی کنیم.
مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساخت و سازهای غیرقانونی و حاشیه‌نشینی هم مطالبی را بیان کرد و گفت: نمی‌شود با کسانی که قانون این مملکت را دور می‌زنند و ساخت و سازهای غیرمجاز و انشعاب‌های غیرقانونی دارند کنار بیایم.
وی به مسئله زیباسازی شهر اشاره کرد و گفت: زیباسازی تنها با ایجاد فضای سبز و گل ایجاد نمی‌شود، بلکه با پول‌های کم می‌توان ایده‌های خوبی را در سطح شهر اجرا کرد. گاهی هم با پول‌های کلان، بتن‌های را می‌سازند که ارزش چندانی هم ندارد.
احمدی به آگاهی‌سازی مردم در خصوص مسائل شهری اشاره کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی فهیم و دانایی هستند، اما گاهی به دلیل نداستن اطلاعات و آگاهی کافی مشکلاتی به وجود می‌آید که رسانه‌ها و صدا و سیما و اعضای شورای شهر یاسوج باید اطلاعات زندگی شهری را به آنها بدهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به اعضای شورای شهر یاسوج گفت: اگر شقه شقه شدید از من توقع همکاری نداشته باشد. خدا نکند مردمی که با آن ذوق و شوق در ایام انتخابات پشت سر شما بودند، را الان فراموش کنید،  اگر کنار هم نبودید از من انتظار همکاری و پول برای کارهایتان نداشته باشید، آن موقع من پول‌ها را برای شهر خرج می‌کنم اما به برای کارهای شما.
احمدی تصریح کرد: شماها با هم برادر هستید، اگر کنار هم بودید من هم در کارها با شماها همکاری می‌کنم.
وی به مسائل بهداشتی یاسوج اشاره کرد و گفت: در خصوص مسائل نوبت‌دهی پزشکان هم مطالبی را شنیده‌ام و در حال بررسی این قضایا نیز هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

كمال
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی...اگر . شدن باهاشون همکاری کن...اینا فقط ..د،همه اینطوری شدن
نیازی
Iran, Islamic Republic of
چقدر اسناندار با صلابت برگزار میکند ولی حیف که نیروی تاجگردونه وداره ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1