تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۲۸۵۴۵۷

اکبری‌تبار: نبود پمپ‌ بنزین، نوبت‌دهی پزشکان و عدم آب شرب سالم مشکل اساسی یاسوج است / احمدی: مردم از شماها توقع پیگیری دارند / مصوباتی که سال‌ها خاک می‌خورند

۲
۰
کبنا ؛سخنگوی شورای شهر یاسوج گفت: آب شرب شهر یاسوج سالم نیست.
علی‌ اکبری‌تبار صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و فرماندار بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه شهر یاسوج پیشانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: روزانه دو نفر به جمعیت شهر یاسوج اضافه شده است و این در حالی است که ما روزانه شاهد آسیب‌های اجتماعی مختلف در حاشیه‌های این شهر هستیم.
وی با بیان اینکه نباید با نگاه سلیقه‌ای و منطقه‌ای به یاسوج نگاه کرد، افزود: قصد مقایسه مرکز استان با سایر شهرها را ندارم، اما انتظار می‌رود به مرکز استان با این نگاه که پیشانی استان و متعلق به همه مردم است، نگاه کنیم.

سخنگوی شورای شهر یاسوج با بیان اینکه آماده کردن زیرساخت‌های گردشگری در این شهر بسیار ضرورت دارد، گفت: آبشار و پارک جنگلی یاسوج پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده برد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه شوراها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند، اظهار کرد: آب شرب ما حقیقتاً سالم نیست و مشکل دارد، که از شما می‌خواهم از منابع آب و جاهایی که آب شهر تصفیه می‌شوند، بازدید به عمل آورید.
اکبری‌تبار گفت: گاهی در دیدارهای مردمی خجالت می‌کشیم که بگوییم، آب نداریم، متأسفانه در دو یا سه کیلومتری شهر یاسوج در هفته سه الی چهار روز منازل مردم آب ندارند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه نبود پمپ بنزین در سطح شهر یاسوج را از مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: امیدوارم در این زمینه چاره‌اندیشی شود.
اکبری‌تبار افزود: موضوع نوبت‌دهی کلینیک‌ها و مراکز درمانی یک معضل اساسی است، بطوریکه یک خانم مجبور است برای نوبت پزشک ساعت ۳ بامداد مراجعه کند.
علی اکبری‌تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از علوم پزشکی استان، گفت: شایسته مردم شهر یاسوج نیست که در ساعت سه بامداد در جلوی کلینیک‌های شهر صف بگیرند و برای مراجعه به پزشک با مشکل روبرو شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه سخنان اکبری‌تبار گفت: نباید جای استاندار و عضو شورا تغییر کند، مردم شماها را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند و به همین خاطر از شماها توقع دارند که مشکلات آنها را پیگیری و برطرف کنید.
اکبری‌تبار در ادامه بیان کرد: متأسفانه بعضی از مصوبات ماها و سال‌ها است که در ادارات ما خاک می‌خورند و اجرایی نمی‌شوند که امیدوارم افدامات لازم در این رابطه انجام بگیرد.
وی تصریح کرد: تعطیلی پمپ بنزین وسط شهر و جایگاه نامناسب مخزن‌های ذخیره سوخت مربوط به شرکت پخش فراورده‌های نفتی در میدان جهان را از دیگر مشکلات شهر یاسوج است که از استاندار تقاضا داریم با تشکیل کارگروه‌هایی از دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به مرتفع کردن مشکلات شهر یاسوج اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس اکبری تبار
انشالله که همواره برای شهرمون چاره ساز خواهی بود.موفق باشید
خرامان
Iran, Islamic Republic of
سلام یاسوج کلا ۴تا مامور راهنمایی رانندگی داره اونها هم مشغول بازی با موبایل هستند انگار شهر بمبئی هند که هیچ ساختاری در شهر نیست همه چی در هم و آشفته و مردم عصبی.
این تصویریست که یکی از همکاران در سفر به یاسوج برایم تعریف کرد.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1