تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۲۸۵۴۰۶

زنان کهگیلویه و بویراحمد سهم برابری در عرصه‌های مدیریتی کلان ندارند/ استاندار از زنان در پست‌های کلیدی حمایت کند

۲
۱
کبنا ؛رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجمع بانوان اصلاح‌طلب تفاوتی بین مشارکت و مدیریت زنان و مردان نمی‌بیند، و تلاش می‌شود که محدودیت‌های احتمالی برای مشارکت و مدیریت زنان برداشته شود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، زهرا حسینی در نشست مجمع زنان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کهگیلویه وبویراحمد، سید رضا عسکری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیر حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: مجمع زنان اصلاح‌طلب با محوریت سیاسی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد.

حسینی بیان کرد: در استان زنان توانمندی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه تاکنون حقوق این زنان آنچنان باید و شاید به رسمیت شناخته‌ نشده است.

وی با اشاره به اینکه میزان جایگاه مدیریتی و تصمیم‌گیری زنان در استان کهگیلویه وبویراحمد پایین است، تاکید کرد: زنان کهگیلویه وبویراحمد سهم برابری در عرصه‌های مدیریتی کلان ندارند، و می‌طلبد استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد از زنان در پست‌های کلیدی حمایت کند.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان بابیان اینکه خانم‌ها نیمی از جمعیت استان کهگیلویه وبویراحمد را تشکیل می‌دهند، گفت: جزء محدود استان‌هایی هستیم، که حتی یک درصد از پست‌های کلیدی به زنان واگذار نشده است.

وی بیان داشت: مجمع بانوان اصلاح‌طلب تفاوتی بین مشارکت و مدیریت زنان و مردان نمی‌بیند، و تلاش می‌شود که محدودیت‌های احتمالی برای مشارکت و مدیریت زنان برداشته شود.

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود بیان کرد: فعالیت‌های اجتماعی زنان در حوزه‌های مجازی، رسانه‌ها و مطبوعات نقش مهمی در تدوین و جایگاه زنان دارد.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به برنامه‌های این مجمع اشاره کرد و گفت: در این مجمع برنامه‌های مثنوی شناسی، مولوی‌شناسی، شاهنامه خوانی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
بیشترین ظلم درکمیته امداد به زنان قراردادی دراین ادارات می شود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بله. چشم .حتما.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1