تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۸۵۲۲۹

افتتاح پروژه آبرسانی روستای «رهمالی» بویراحمد / آب به ۶۴ خانوار رسید (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛در آیینی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد، مدیرعامل آبفای روستایی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه آبرسانی روستای «رهمالی» شهرستان بویراحمد با پوشش ۶۴ خانوار به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ فیض‌الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تقدیر از پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در جذب اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا، گفت: برای اجرای پروژه آّبرسانی به روستای رهمالی حدود هشت میلیارد ریال هزینه شد.
وی با بیان اینکه این پروژه ۶۴ خانوار با جمعیت حدود ۲۴۰ نفر را پوشش می‌دهد، افزود: بیش از پنج کیلومتر شبکه توزیع و انتقال در این پروژه اجرا شده است.
بخشدار کبگیان نیز در این آیین با تقدیر از عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در توسعه روستاهای بخش کبگیان، گفت: روستای رهمالی تا قبل از دوره نمایندگی غلام‌محمد زارعی در مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت تدبیر و امید از داشتن هر گونه خدمات محروم بود.
گودرزی با بیان اینکه سال گذشته شاهد افتتاح گازرسانی و آسفالت محور اصلی رهمالی به یاسوج بودیم، تصریح کرد: خوشبختانه با بهره‌برداری از شبکه آبرسانی این روستا، شاهد نشاط و امید در بین مردم هستیم.
وی افزود: با فراهم شدن خدمات در روستاها شاهد مهاجرت معکوس و ترویج فعالیت‌های دامپروری و کشاورزی در بخش کبگیان خواهیم بود.
غلام محمد زارعی نیز در این آیین با بیان اینکه خدمات قابل توجهی در بحث عمران و آبادانی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در چند سال اخیر صورت گرفته است، گفت: تمام تلاش ما این است که سیمای روستاهای این شهرستان‌ها را تغییر داده و نشاط و امید را به روستاها برگردانیم.
وی با اشاره به قیمت پایین فروش نفت، افزود: علی رغم اینکه قیمت فروش نفت نسبت به سال‌های گذشته کمتر است اما در دولت تدبیر و امید با یک تیم دیپلماسی قوی، فروش نفت افزایش یافته و این نویدبخش کارهای بزرگ عمرانی در کشور است.
عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه روستاها می‌توانند کانون خوبی برای ایجاد اشتغال برای جوانان باشند، تصریح کرد: تلاش داریم تا با آوردن خدمات به روستاها، به ماندگاری جمعیت در این مناطق کمک کنیم.
زارعی با ابراز گلایه از عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه در برخی روستاها، گفت: مخابرات درآمد خوبی از مکالمات مردم دارد و باید تلاش کند تا خدمات خوبی نیز به مشتریان خود ارائه دهد.
زارعی همچنین به طرح مطالعاتی آبرسانی به روستاهای نقاره‌خانه، دروهان و گردوه بخش کبگیان اشاره و بیان کرد: به دنبال جذب اعتبار ملی برای آبرسانی به اراضی این روستاها جهت توسعه کشاورزی و اشتغال زایی برای جوانان هستیم.
بر پایه این گزارش، همچنین در آیینی ساختمان آتش‌نشانی روستای گوشه از توابع شهرستان بویراحمد با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

.......................
گزارش و عکس: علی اکبر پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

ککا
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع نمیتونه جاده بلکو را آسفالت بکنه
Iran, Islamic Republic of
در جواب ککا امور شهری ربطی به زارع نداره برید از شهرداری بخواهید که آسفالت کنه
آروین آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
یعنی ره مالی تا الان آب نداشت؟واقعا فاجعه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1