تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۲۸۵۲۰۹

جلسه بررسی طرح های اقتصادی گچساران(+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛جلسه بررسی طرح های اقتصادی گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیران استانی و شهرستانی و جمعی از سرمایه گذاران طرح ها در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دراین  نشست با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت‌های شغلی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش دولت، سرمایه گذاران بخش خصوصی و بانک‌ها اجرای طرح‌های اقتصادی این استان را تسهیل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود وضعیت معیشتی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی اولویت دولت دوازدهم است تصریح کرد: با تمام توان در کنار سرمایه گذاران برای به ثمر رساندن این طرح‌ها خواهیم بود.
احمدی با یادآوری بازدید از برخی طرح‌های اقتصادی شهرستان گچساران در روز گذشته و گزارش‌های طرح‌های کشاورزی بیان کرد: هدفگذاری انجام شده برای تحقق اشتغال پایدار در گچساران و باشت امیدبخش است.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در صورت بهره برداری از طرح‌های پتروشیمی گچساران علاوه بر ایجاد تعداد زیادی فرصت شغلی سالیانه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن محصولات پتروشیمی تولید می‌شود.
داریوش دیودیده افزود: طرح کارخانه لاستیک سازی باشت نیز از جمله طرح‌های صنعتی اقتصادی این است که بهره برداری از آن ۲ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند.
وی بیان کرد: طرح پتروشیمی گچساران در سال ۱۳۹۷ بهره برداری می‌شود.
دیودیده تصریح کرد: زمین مورد نیاز طرح‌های کوچک پتروشیمی این شهرستان تأمین و اعتبار مورد نیاز آنها نیز پیش بینی شده است.
وی ابراز داشت: طرح کارخانه لاستیک سازی باشت نیز در حال تسطیح زمین و مذاکره برای تأمین فنّاوری، تجهیزات مواد اولیه با شرکت‌های معتبر بین‌المللی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
United States
... دکتر کریمی تو ....فرماندار شدن موند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مهندس زمانپور
رییس جدید اداره برق
خواهد شد
دکتر کریمی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا جواد ابن حداقل بیستمین بار هست شخص خودم با دستخط خودم تو این گروهها نوشتم من ردای سفید طبابت را با هیچ پستی عوض نمیکنم واقعا بسه دیگه من بازنشسته هستم مدیر دولتی باید بازنشسته نباشد آخه چرا بی رضا خدا متن می نویسید
مهندس عمران
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر کریمی عزیز اگه قرار بر این باشد که از افراد بازنشته استفاده نشود که این جناب رحیمی هم بازنشسته آموزش و پرورش می باشد نیز نباید الان ازشون استفاده بشه مهم اینه که قشقایی ها فریب تاجگردون رو خوردند. من به عنوان یک قشقایی در دوره بعد تمام تلاشم رو خواهم کرد که .... تاجگردون نسبت به قشقایی ها دوباره تکرار نشود. شما هم دلخوش به این جلساتی که به عنوان فردی خنثی دعوت می شوید نداشته باشید.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر کریمی عزیز
شخصیتت برای ما محترم است و همانطور که خودتان فرمودی ردای سفید طبابت با هیچ پستی قابل معاوظه نیست. مهم در صحنه بودن است تا مناصب به شایسته سالاران برسد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1