تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۲۸۵۰۴۹

نژاد سلیم دلایل لغو سفر به دهدشت را تشریح کرد/از نماینده کهگیلویه عذرخواهی کردم

۳
۰
کبنا ؛سفر عادل نژاد سلیم به دهدشت جهت بازدید از پتروشیمی دهدشت لغو شد
مهندس هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ پیش از این از سفر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در روز چهارشنبه جهت بازدید از پتروشیمی دهدشت خبر داده بود که بنا به دلایلی این سفر لغو شد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز چرام دلایل لغو سفر خود به دهدشت را تشریح کرد.
نژادسلیم در این خصوص اظهار داشت:طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود که ساعت ۹جلسه ای با استاندار در گچساران داشته باشیم و ساعت ۱۱امروز به دهدشت سفر کنیم و بعد از آن به بیدبلند و پرواز به تهران که متاسفانه جلسه شورای اداری گچساران تا ساعت ۱۱:۳۰طول کشید .
وی افزود:بعداز اتمام جلسه استاندار از پروژه ها بازدید داشتند که تا ساعت ۲بعدازظهر امروز گرفتار آنجا بودیم که دیگر نتوانستیم دهدشت بیائیم و زنگ زدیم و از آقای هاشمی پور عذرخواهی کردیم.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه در جلسه با استاندار در گچساران کارهای پتروشیمی دهدشت را هم پیگیری کردیم و مشکل خاصی هم نیست.
نژادسلیم در پاسخ به این سوال که شائبه های در خصوص سفر شما به گچساران و نیامدن به دهدشت طبق قرار قبلی و اطلاع رسانی توسط نماینده کهگیلویه گفت: از رسانه ها می خواهیم این مساله را سیاسی نکنند چرا که ما قول دادیم و سفت و سخت پیگیر پتروشیمی دهدشت هستیم و پیمانکار جدید انشاالله به زودی می آید.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:چون موضوع پتروشیمی دهدشت در گچساران با استاندار بررسی شد از نماینده کهگیلویه هم عذرخواهی کردیم که نتوانستیم بیائیم.
وی با اشاره به حضور شرکت ژاپنی در پتروشیمی دهدشت گفت:لازم است برای مردم بگویم که اگر کاری در سایت صورت نگیرد دلیل بر تعطیلی پروژه نیست بلکه کارهای فنی و مهندسی مراحلی دارد و ۶ماه طول می کشد که باید انجام بگیرد و بعد با توجه به آن کارها و دستگاه های مورد نیاز سفارش داده شود.
وی با اشاره به اینکه فاینانس پتروشیمی دهدشت و منابع ارزی آن پیش بینی شده تصریح کرد:مردم کهگیلویه باید قدردان آقای هاشمی باشند که به طور ویژه پیگیر پتروشیمی دهدشت هستند و کارها به خوبی پیش می رود.
وی در خصوص پیشرفت پتروشیمی بید بلند و گچساران گفت:پتروشیمی بیدبلند بهبهان ۶۰درصد و گچساران ۴۰درصد پیشرفت دارد که انشاالله آخرسال ۹۷هردو راه اندازی می شوند.
نژادسلیم در پایان تاکید کرد:دلیل نیامدن ما به دهدشت به علت طولانی شدن جلسه شورای اداری گچساران و همچنین جلسه با دکتر احمدی استاندار تا ساعت ۲بعدازظهر بود و از طرف دیگر پرواز ساعت ۵به تهران بود .
-------------------------
گفت و گو:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند باوی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ساله که پتروشیمی گچساران ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته حالا توی یکسال آینده ۶۰درصد باقیمانده تمام میشه؟ ولا فکر نکنم؟!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط مردم .. مگه هرسال یه کار جزیی انجام بدادند چقدر پیشرفت فیزیکی داشت
دنا
Iran, Islamic Republic of
آلمانیا میگن ایرانی ها هرموقع گفتن انشااله بدونید قرارنیست به موقع انجام بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1