تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۸۷

تاجگردون: امنیت مطلوبی بر گچساران حاکم است / پروژه‌های به خواب رفته، فعال هستند / چوب لای چرخ نگذارید / گچساران متناسب با اشتغال زنان رشد نکرد

۱۰
۰
کبنا ؛نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گچساران بام نفتی ایران است، گفت: روزانه ۶۵۰ هزار بشکه نفت در این شهرستان تولید می‌شود.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در جلسه شورای اداری با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم گچساران و باشت، مسوولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه اولین سفر رسمی استاندار به شهرستان گچساران، اظهار کرد: در اولین سفر غیر رسمی استاندار به شهرستان گچساران از بافت فرسوده دوگنبدان یک بازدیدی صورت گرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه شهرستان گچساران یک شهر نفتی مهم برای کشور است،افزود: شهرستان گچساران روزانه ۶۵۰ هزار بشکه نفت را تولید می‌کند.
وی با بیان اینکه در دوران‌های تحریم که تولید نفت کشور به یک میلیون بشکه رسیده بود،اذعان کرد: در آن دوران قریب بر ۶۰ درصد از صادرات نفت کشور از شهرستان گچساران بود.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به خدمات خوبی که از دوران قبل انقلاب تا کنون شهرستان گچساران برای کشور انجام داده،بیان کرد: شهرستان گچساران در آن دوران با بستن لوله‌های نفت در یک روز هفت شهید را تقدیم نظام کرد.
تاجگردون افزود: شهدای این شهرستان نشانگر رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آن دوران مردم شهرستان گچساران است.
وی با اشاره به استاندار و تغییر استانداران در این دولت بیان کرد: بعد از مراسم معارفه شاخص‌های این استان را برای شما باز کرده ام.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه خوشبختانه دولت از حیث اعتبار نگاه ویژه‌ای به این استان داشته است،افزود: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جز یک استان مانده به آخر از نظر جمعیتی است اما در بحث تخصیص اعتبار از ۱۷ استانی که از نظر جمعیتی بیشتر از استان کهگیلویه و بویراحمد است، اعتبار آن بیشتر است.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به این استان داشته است، عنوان کرد: متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز با استانداردهای موجود در کشور فاصله دارد و محرومیت‌ها به چشم می خورد.
تاجگردون با اشاره به بازدید استاندار از بافت فرسوده دوگنبدان اظهار کرد: با بازآفرینی بافت فرسوده دوگنبدان اما هنوز محرومیت‌هایی از نظر معیشتی و فرهنگی به چشم می‌خورد.
وی با درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد که کمک کند مسیر توسعه در این استان از ریل توسعه خارج نشود،گفت: تعیین راهبردی در تمام زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در این استان صورت بگیرید.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: در رهایی نیافتن از مسیر توسعه ما را همیاری کنید و نباید برای خروج از این مسیر چوب لای چرخ گذاشت.
تاجگردون با بیان اینکه ۸۰ درصد از جمعیت این شهرستان در شهر دوگنبدان ساکن هستند، افزود: در چند سال گذشته بسیاری از پروژه های این شهرستان به خواب رفته بودند.
وی با بیان اینکه در گذشته تنها ۳۵ درصد فضای فرهنگی در این شهر وجود است،عنوان کرد: در گذشته این شهرستان یک فضای ورزشی در آن وجود نداشت.
وی ادامه داد: احداث جاده چهار باند در این شهرستان یکی از پروژه هایی است که در گذشته به کما رفته بود و در حال حاضر در دست اجرا است.
تاجگردون با اشاره به وجود قومیت‌های مختلف در این شهرستان، تصریح کرد: امنیت مطلوبی بر گچساران حاکم است و مردم علی‌رغم قومیت‌های متفاوت در سایه همدلی و همکاری در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. و یک حادثه بد به وجود آمده موجب واکنش‌هایی می‌شود که بسیاری از این واکنش‌ها محلی هستند.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه شهرستان گچساران اقوام مختلفی در آن سکونت دارند، بیان کرد: با وجود قومیت‌های مختلف و فرهنگی‌های مختلف همدلی وهمکاری بسیاری وجود دارد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله حسین (ع) در این شهرستان گفت: هیئت‌های مذهبی مختلفی با برگزاری مراسمات ابا عبدالله حسین (ع) در این شهرستان نشانگر مسائل فرهنگی، دینی و رسومات مختلف در این شهرستان است.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به اینکه در این شهرستان کارهای عمرانی بسیاری صورت می‌گیرید، ابراز کرد: با وجود تمام این اقدامات اما متاسفانه شهرستان گچساران دارای نرخ بیکاری بسیاری بالایی در سطح استان است.
تاجگردون افزود: نوع تحصیل کردهای و تنوع کار در این شهرستان به نسبت استان متفاوت است.
وی با بیان اینکه تحصیل کردهای شهرستان گچساران متقاضی کار هستند، خاطرنشان کرد: تحصیل کردهای خانم در این شهرستان نیز تقاضای کار دارند اما شاید در استان این چنین نباشد.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه ۳۰ درصد از مشاغل ناخالص توسط زنان جامعه صورت می‌گیرید، افزود: این شهرستان متناسب با اشتغال زنان رشد نکرده است.
تاجگردون با اشاره به حوزه فرهنگ گفت: در حال حاضر حوزه خواهران در این شهرستان احداث و همچنین حوزه برادران نیز در حال اجرا است.
وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده در چند سال گذشته به شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی برای شهرداری دوگنبدان در پنج سال گذشته یک میلیارد تومان بوده که این اعتبارات با توجه به منابع غنی نفتی و گازی این شهرستان بسیار کم بوده است.
نماینده مردم گچساران و باشت خاطرنشان کرد: به برکت دولت و اصلاح قوانین و حق و حقوق مناطق نفت‌خیز جنوب اعتبار دو درصد نفت به مناطق نفتی به ۳ درصد افزایش یافته است که این روند موجب پیشرفت در این مناطق خواهد شد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

m m
Iran, Islamic Republic of
خوب این همه مسئول جمع شدن و هزینه بیت المال صرف شد نتیجه جلسه چه شد ؟
این حرف ها که همش تکراری بود
همشهری
قومیت های مختلف هستن اما ظاهرا جز قوم شما و فرماندار ت کسی دیگه ای نیست
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب اقای تاجگردون تاحالاشده یک مقام مسعول بیاددراستان ویادرحوزه انتخابی شما که حضرتعالی اززحمت کشان صنعت نفت دفاع کنید درهیج جایی نه دبده ایم نه شنیده ایم که شمازاین قشرزحمت کش یادی کنیدیاازمشکلات معیشتی رفاهی وروحی انهاصحبت یادفاع کنیدهمه پرسنل نفت دررفاه نیستندکه بخواهیدانهارانادیده بگیریدهمبن پرسنل نفت هم درانتخابات شرکت کرده اندوازهمین مردم شهرهستنددراین مدتی که شمادرمجلس هستیدودراینده هم خواهید بودتوانسته ایدچه خدمتی یاطرحی که بتواندباری ازدوش این قشرزحمتکش برداشته شودانجام دهیدهمیشه می گوییدکه گچساران بام نفتی ایران است وهیچ وقت صحبتی اززحمت کشان نفت نبوده چرا
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون...چرا از مردمی که خود را غلام و خادم و وکیل آنها خوانده ای دوری می کنی !!! میرشکال نکنه تفنگت زنگ زده یا اینکه چشم هدف زنت یاری نمیده !!! پس کو اون وعده ها و قولها...چرا فقط یه عده خاص برات مهم هستند !!! خوب سر مردم ش. !!! ای ول ...فعلا کسی تحویل نگیر تا انتخابات بعدی...
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون محبوب دلها❤❤❤
کرگعلی درمانده از براتعلی
Iran, Islamic Republic of
وظیفه تو نماینده ودولت است شغل ایجاد کنید .همش میگویید باید ایجاد شود ولی ما که نمیبینیم .به نور چشمی ها ی شما لطف شما میرسد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه جناب تاجگردون
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه امنیت برقراری چرا هر بار و برای یه اتفاق باید مسیولین زیر سوال بروند.. برای تخریب نخبگان استان همین تخریب هست که در فضای مجازی بارها شاهد آن بودیم
جواد
United States
تو خواب
Iran, Islamic Republic of
ما از شما چیزی ندیدیم فقط گذاشتن افراد بیسواد در شهرستان خصوصا استان
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1