تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۲۸۴۹۶۸

بگو و مگو بر سر خانه‌های سازمانی در کهگیلویه و بویراحمد / آیا استاندار باید به این مسئله ورود کند؟

۱۱
۰
کبنا ؛گروه اجتماعی- با توجه به اینکه استفاده از منازل سازمانی آیین نامه دارد و مدیران می‌بایست طبق آیین نامه از منازل دولتی استفاده نمایند، ولی گاها براساس برخی بگومگوهای احتمالی، درحالیکه تعداد زیادی از کارمندان فاقد منزل، با اجاره‌های هنگفت و مشکلات معیشتی در خانه‌های استیجاری زندگی می‌کنند، بعضی مدیران منزل شخصی خود را اجاره داده و از منزل سازمانی استفاده می‌کنند. در پی همین سئوال پیش آمده و برای اینکه متوجه شویم وضعیت اینگونه اماکن اقامتی چگونه است و آیا تصاحب غصب است یا خیر و تکلیف مدیران با توجه به اینکه واجباتی نظیر نماز در این منازل بجا می‌آورند چیست، به سراغ مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفتیم، تا شاید جواب لازم را بیابیم.
مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا نیوز، مبنی بر اعلام نظر وی در خصوص استفاده از منزل سازمانی مدیران در صورت داشتن منزل شخصی، گفت: معمولاً تاکید شده کسانی که در حوزه خدمتی منزل شخصی دارند یا به‌صورت کامل مالک خانه ای هستند، حق استفاده از منزل سازمانی را ندارد. یقیناً در چارچوب مقررات مربوط مدیران هم از این قائده مثتثی نیستند.
محمود مؤمن نسب در ادامه در پاسخ به این سئوال خبرنگار، که گفته شد؛ پس با این وجود، اسکان مدیرانی که منزل ملکی دارند، در منزل سازمانی اداری جایز نیست، اظهار داشت: در قالب مفاد آیین نامه مربوط به شرایط منازل سازمانی اگر فردی با رعایت مقررات جاری، در منازل سازمانی باشند، جایز است و در غیر اینصورت اگر بر خلاف مقررات باشد، جایز نیست.
به گزارش کبنا، از این روز از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود که به این مسئله ورود پیدا کند و با مدیران و کارمندانی که به ناحق و تنها بر اساس مسائل سیاسی و یا نفوذ از این خانه‌های سازمانی استفاده می‌کنند، برخورد قانونی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو آموزش و پرورش زیاد از این موارد هست
مشترک
Iran, Islamic Republic of
منازل سازمانی اداره برق خیلی باحاله.
چهار پنج نفر حدود ۱۵ساله پشت سر هم با روابط سیاسی دارن استفاده میکنند و یه تعدادی هم که هیچ ملک و خونه ای ندارن باید التماس کنند که بتونند پول رهن خونه پیدا کنند.

قانون و مقررات و عملکرد و بازدهی رو فقط توی شرکت توزیع برق باید مشاهده کرد.
مطلع
Romania
خود ایشان ۱۷ سال است از منزل سازمانی استفاده می کنند.
سیاوش دو ست کام ازدهدشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام براساس ماده چهار ایین نامه اجرابی ماده ۸ قانون ساماندهی وحمایت ازتولید وعرضه مسکن مورخ۸۷/۲/۲۵ تمدید ومبادله قرار داداجاره وهمچنبن واگذاری زمین به منظور احداث خانه سازما نی ممنوع بوده بغیرازمنازل سازمانی مورد استفاده سرابدارونگهبان وکشیک شبانه ومحوطه دستگاههای مخابراتی وبنادر .وگمرکات سایر منازل سازمانی می بایست برحسب قانون به یکی ازدوروش فروش به ساکنین واجدالشرایط ویامزایده به فروش رساند ومدیران دستگاههای که قانون رامعطل کرده تخلف کرده والبته تاپایان ۹۶ مدیران دستگاهها فرصت دارند تا واگذاری را انجام دهند تامشمول ۲۰درصد شوند در غیر اینصورت اختیار واگذاری به اداره اموراقتصادی ودارایی استان دادهشده تابراساس قانون نسبت به فروش اقدام نمایند. فلذا انتظار میرود که استاندارمحترم ومجموعه سازمان بازرسی در راستای برنامه ششم توسعه روند اجرا ی ایین نامه راتسهیل نمایند
مستاجر
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار
با سلام
یه سر به خانه های سازمانی شرکت برق دهدشت بزنید تا متوجه بشین این خانه بیش از یک ده هست در اختیار افرادی خاص قرار داره که با گستاخی تمام خود را مالک این خانه ها میدانن و به هیچکس جوابگو نیستن و هر سال با ترفند جدیدی نظر مدیر ناحیه را عوض میکنن
اگه واقعا میخوای خودی نشان بدی و در این استان کار کنی از چنین جاهایی که به نظر نمیاد شروع کن تا ثابت بشود چقدر عظمتان جدیه برای ریشه کن کردن مشکلات این استان
بنده چند بار درخواست دادم اما راه به جایی نبرد و چیز زیادی نخواستم فق بزارن یکسال و نیم به نوبت ما هم استفاده کنیم حتی پول آب برق و گاز را به موقع پرداخت میکنم نه مثل کسانی که حال حاضر حتی نمیخوان بدهی های چندین چند ساله انشعابات را به گردن بگیرن
لطفا عدالت را از اینجا شروع کنید،این کامنت را انتشار بدین تا به دست مسئولین برسه
یا حق
...................
Iran, Islamic Republic of
واقعا خبر زشتی است و توهین به مدیران
شهروند
Iran, Islamic Republic of
برادر من خونه سازمانی دیگه موجود نیست همه واگذار و به مزایده رفت اما چون قانون اختیار داده برای مدیران فاقد مسکن خونه کرایه کنند بعضی از مدیران علی رغمی که خونه دارند یا خونه را کرایه داده اند و دستگاه خونه جدیدی برایشان کرایه کرده و یا همون خونه خود را سوری اجاره بها تنظیم کردند و از دستگاه کرایه می گیرند که مدیرکل بازرسی می تونه پیگیری فرماید ( البته نخست از خود استانداری )
یاسوج
این مدیرکل....استانداری الان نزدیک ۱۲ ساله که داره از خونه سازمانی استفاده میکنه ضمن این که ایشون داری خانه ملکی می باشد
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
طبق فتوای مقام معظم رهبری:(چنانچه شخصی دارای منزل شخصی بوده واز منزل دولتی استفاده می کند چنانچه آن منزل مورد نیاز دیگران باشد ،نماز و عبادات آن شخص اشکال دارد.)
قانون
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا یه قانونی هست خوب پس آقای ع.. که تو جهاد کشاورزی قسمت . صنایع کشاورزی کار میکنه را باید از خونه سازمانی جهاد کشاورزی که ترمینال هست بلندش کرد. الان ۸ سال هست تو خونه سازمانی هست. و الان هم دوتا خونه خودش داره یکی شهرک جهاد یکی مهریان هر دوتاشون الان شش سال هست اجاره داده الان هم هر کاری جهادکشاورزی میکنه بلند نمیشه.اگر قانون هست پیگیری کنید. حتی سر این موضوع الان جناب دکتر گوهرگانی و معاون توسعه جهاد باهاش درگیر هستن ولی بلند نمیشه.
گجساران
Iran, Islamic Republic of
معاون هواشناسی استان
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1