تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۸۴۸۲۴

رحیمی: ضرورت تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه / ایجاد پارک مطالعه در یاسوج

۲
۰
کبنا ؛
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه توسعه‌ای به فرهنگ به ویژه به مقوله کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج تقویت شود.



به گزارش کبنا از یاسوج، یاسر رحیمیان قبل از ظهر امروز در دیدار با شهردار یاسوج، اظهار کرد: باید این نگاه توسعه‌ای به فرهنگ به ویژه به مقوله کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج تقویت شد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت شهرداری از کتابخانه‌های عمومی، کمک به اعتلای فرهنگ مطالعه در شهر یاسوج است.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی در این شهر جوابگوی خیل عظیم جوانان اهل مطالعه نیست و شهرداری یاسوج می‌تواند با ایجاد کتابخانه یاریگر و همکار ما در این زمینه و در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی با اشاره به همکاری‌های فرهنگی شهرداری یاسوج در سالهای اخیر افزود: ایجاد قرائتخانه برای جوانان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه‌های کتاب، نشست‌های مشترک فرهنگی و تبلیغات محیطی متناسب با موضوع کتابخوانی توسط شهرداری می‌تواند شروع خوبی برای تعامل در این زمینه باشد.

نستهن مقدم شهردار جدید شهر یاسوج نیز در این دیدار با تقدیر و ابراز خوشنودی از حضور سرپرست و کارشناسان در شهرداری یاسوج اظهار داشت: نگاه فرهنگی در شهرداری یاسوج در اولویت کار قرار خواهد داشت و این نگاه در زمینه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی ویژه تر خواهد بود.

مقدم افزود: اعتقاد بنده به راین است که کتابخانه‌ها باید در بهترین مکانهای یک شهر ساخته شود تا استفاده مردم و جوانان از این مکان فرهنگی بیشتر شود.

شهردار جدید شهر یاسوج در این دیدار با ارائه طرح «پارک مطالعه» در فضاهای سبز شهر یاسوج عنوان کرد: در جلسه ای که با اعضای شورای شهر خواهیم داشت اجرای این طرح را در فضاهای سبز و بوستان‌ها و مکان‌هایی که خانواده‌ها استفاده می‌کنند عملیاتی خواهیم کرد.


به گزارش کبنا، در این دیدار معاونین و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد رحیمیان را همراهی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کنکور خره
Iran, Islamic Republic of
از روزی که این اقای رحیمی رئیس کتابخانه آمده سر و صدا کم شده است و محیط ساختمان ارام است دستش درد نکنه .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار لطفا به داد کتابخانه های عمومی برسید از بدو تاسیس تاکنون مدیریت کتابخانه ها در دست یک طایفه خاص بوده آیا قحط الرجال بوده که این رونده برکتابخانه ها حاکم بوده و مجموعه به نوعی دچار یاس و دلزدگی گردیده است و ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1