تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۲۸۴۷۲۲

داستان پل تراب لنده برای «احمدی» هم تعریف شد / توصیه‌ای به استاندار و مدیرانی که به لنده کم‌لطفی می‌کنند

۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیران‌کل ادارات این استان به شهر لنده سفر کرد.
به گزارش کبنا از لنده، علی محمد احمدی با همراهی مدیران‌کل ادارات کهگیلوی و بویراحمد به شهر لنده سفر کرد.
احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به همراه معان عمرانی استاندار، مدیران کل، راه و شهرسازی، آب وفاضلاب روستایی، آب وفاضلاب شهری، شرکت برق استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار، امام جمعه، بخشداران و مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان لنده از پروژه راه ارتباطی لنده، تراب و دهدشت بازدید کردند.
ضرورت تسریع در عملیات اجرایی راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد/پل تراب باید در سریعترین زمان ممکن تکمیل شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به ضرورت تسریع در عملیات اجرایی راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمدگفت: پل ارتباطی جاده لنده ، تراب به دهدشت باید در سریعترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.
علی‌محمد احمدی در بازدید از پروژه جاده ارتباطی لنده به تراب و دهدشت اظهار داشت: توسعه و تقویت راه‌های ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه استان باید مد نظر قرار گیرد.
وی افزود: توسعه راه‌های ارتباطی می‌تواند زمینه و بستر سرمایه‌گذاری از سایر نقاط کشور در این استان را فراهم سازد و این استان را از عقب‌ماندگی نجات دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با بهره‌برداری از جاده ارتباطی لنده تراب به دهدشت(جاده پاتاوه) و لنده و اتصال آن به شریان اصلی کشور این استان و این شهرستان از بن بست خارج می‌شود و در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

احمدی در ادامه در ادامه یادآور شد: محور ارتباطی لنده به تشان یکی دیگر از پروژه‌هایی است که با هدف اتصال بنادر جنوبی به مرکز کشور و در کنار آن توسعه شهرستان لنده باید مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد اجرایی شدن و پیشرفت آن باشیم.
وی در ادامه به وضعیت پروژه‌ راه‌های ارتباطی شهرستان لنده خاطر نشان کرد: جاده ارتباطی لنده به تراب و لنده به تشان از پیشرفت مطلوبی برخوردار نبوده و باید عملیات اجرایی آن تسریع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی جاده ارتباطی لنده به تراب و دهدشت باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل پل ارتباطی تراب اقدام کنیم.
وقتی از جاده‌های روستایی لنده عبور می‌کنیم به یاد ۲۰ سال گذشته می افتیم
امام جمعه شهرستان لنده در جلسه شورای اداری خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: وضعیت جاده‌های روستایی واقعاً مناسب نیست وقتی از جاده‌های روستایی عبور می‌کنیم به یاد جاده‌های ۲۰ سال پیش می افتیم.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که به حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزارشد در ابتدای سخنان خود خطاب به استاندار گفت: سعی کنید در سفرهای شهرستانی برنامه دیدار با مردم را داشته باشید و درد دل مردم مناطق مختلف به خصوص این شهرستان محروم را بشنوید.
وی در ادامه افزود: وضعیت جاده‌های روستایی به گونه است که این روند باعث تخلیه روستاها شده است و انتظار می‌رود که در این خصوص کوتاهی نشود.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: خدمات خیلی از مدیران قابل چشمگیر است و انتظار داریم که سایر مدیران نیز نسبت به رفع مشکلات مردم پیش قدم شوند.
وی تاکیدکرد: وضعیت جاده‌های روستایی واقعاً مناسب نیست وقتی از جاده‌های روستایی عبور می‌کنیم به یاد جاده‌های ۲۰ سال پیش می افتیم.
محمودی اصل گفت: انتظار می‌رود مسئولان در کنار پروژه‌های عمرانی شهرستان به وضعیت جاده‌های روستایی توجه داشته باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: در کنار کارهای عمرانی باید به کارهای فرهنگی و زیرساخت‌های فرهنگی نیز توجه جدی شود.
وی در ادامه گفت: داشتن دغدغه در خصوص برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌تواند راه حل خیلی از مشکلات باشد.

خلع ید پیمانکار پل لنده به تراب دهدشت/برای تکمیل پل لنده به تراب نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمداز خلع ید پیمانکار پل لنده، تراب به دهدشت و برگزاری مناقصه جدید ظرف مدت ۴۵ روز آینده خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، محمد علی علیمردانی در بازدید از راه ارتباطی لنده، تراب به دهدشت در حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه راهسازی گفت: طول مسیر جاده لنده، تراب به دهدشت ۱۲ کیلومتر است که در قالب سه قطعه می‌باشد که قطعه اول آن به طول ۸۰۰+ ۲ به یک پیمانکار واگذار و سایر قطعات آن نیز در حال آماده سازی و اگذاری است.
وی افزود: میزان کل قرارداد این پروژه بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال می‌باشد که تا کنون این قطعه ۴۰ درصد پیشرفت کاری داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به علت مشکلاتی که با پیمانکار پل تراب داشتیم این پیمانکار خلع ید و ظرف ۴۵ روز آینده آگاهی جدید جهت پیمان این پل برگزار خواهدشد.
وی تاکیدکرد: میزان عملکرد پل تراب با هزینه سازهای فولادی خریداری شده بیش از شش میلیارد ریال است که امید است با تزریق اعتبارات ملی بتوانیم هرچه سریع‌تر این پل احداث کنیم.
علیمردانی در ادامه اظهارکرد: اعتبارات استانی چندان جواب گوی هزینه‌های راه سازی نیستند و باید از محل اعتبارات ملی و ماده ۱۸۰ این پروژه‌ها حمایت مالی شوند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای تکمیل و راه اندازی پل لنده، تراب به دهدشت بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.
بیشتر حقوق مردم لنده به آرزویشان تبدیل شده است/برخی از مدیران کل پاشنه کفش خدمت را بالا کشیده و برخی بی توجه‌اند
فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیشتر حقوق عادی و طبیعی این مردم به دلیل عمق محرومیت‌ها به آرزویشان تبدیل شده است.
دارا کریمی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و مدیران شهرستان لنده در محل سالن جلسات شهرداری لنده برگزارشد گفت: شهرستان لنده هشتمین شهرستان در استان کهگیلویه وبویراحمد است که در دولت دهم از بخش به شهرستان ارتقا یافت.
وی افزود: این شهرستان بیش از ۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت دارد که دارای دوبخش مرکزی و موگرمون و جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزارنفر دارد که این این تعداد ۴۱ درصد در سطح روستاها و و مابقی در سطح شهر و شهرک‌های لنده ساکن می‌باشند.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: ظرفیت بی نظیر شهرستان با توجه به میزان بارندگی ۴۵۰ میلی متر در طول سال می‌تواند این شهرستان را به یکی از قطب‌های بزرگ تولید و صادرات انجیر در استان و کشور تبدیل کند.
وی تاکیدکرد: این شهرستان سرشار از استعدادهای بی نظیر در زمینه‌های فرهنگ و هنر است که حسین پناهی به عنوان یکی مفاخر و هنرمندان بزرگ این شهرستان است که می‌توان از این ظرفیت عظیم درآمد زایی اقتصادی برای شهرستان کرد.
کریمی نژاد اظهارکرد: وجود معادن بوکسید، گچ طبی با غنای بالای ۹۰ درصد، فسفات در روستای قیام و گوگرد قابلیت‌های بالقوه ای هستند که می‌بایست به بالفعل تبدیل شوند.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: با تلاش‌های استاندار قبلی و همت مدیران شهرستان لنده و با انتخاب این شهرستان به عنوان مجری طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی به زودی شاهد استقرار بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده برای اجرای طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خواهیم بود.
وی با کنایه به برخی مدیران کل گفت: برخی از مدیران کل در استان پاشنه کفش‌هایشان را بالا کشیده‌اند و به سرعت در حال خدمت رسانی به مناق مختلف و محروم استان از جمله لنده هستند و برخی دیگر از سرعت کمتری برخوردارانده نسبت به حضور در شهرستان‌ها کم لطف‌اند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده دیاری زر خیز و خوش استعداد در زمینه‌های مختلف از جمله وجود ۲۳۲ گونه گیاهی، معادن مختلف با غنای بالای ۸۰ درصد، ظرفیت‌های عظیم کشاورزی و گردشگری از مهم‌ترین قابلیت‌های کم نظیر این شهرستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
ما مردم لنده از این حرفها و داستانسراییها و وعده ها بسیار شنیده ایم.میخواهم درد دلم را در قالب این بیت شعر خلاصه کنم،البته اگه جناب کبنا آنرا منتشر کنه!!: یاسوج عزیز است و همه بوق
دهدشت و چرام و لنده وسوق
یاسین دهدشت
Iran, Islamic Republic of
پیمانکار پل تراب وقتی سه سال کار کرد پول گیرش,نیومد هیچ دلی به کار نداره حالا خلع ید کن
تو تنها کاری که ازت برمیاد همین ست جون واقع.. جذب اعتبار را نداری برای پروژه های کهگیلویه بزرگ
دهدشت
همین حرفا را همه استانداران قبلی زدند و رفتند
علی حسینی
Netherlands
سلام این خبر مربوط به مهر ۹۶ هست ما امروز یعنی ۳۰ مرداد ۹۷ از پروژه پل تراب بازدید کردیم .هیچ گونه تغییری ایجاد نشده بعد از این همه زمان
من به مردم لنده قول میدم که تا ۵۰ سال آینده این پل احداث نمیشه
اگه بخشی از گچساران بود انتظار ما این بود که ۳۰ روزه افتتاح بشه ولی اینجا انشاالله انیدواریم تا ۵۰ سال آینده افتتاح میشه .خیلی از ماها پل تراب را به چشم نخواهیم دید
علی حسینی
Netherlands
سلام این خبر مربوط به مهر ۹۶ هست ما امروز یعنی ۳۰ مرداد ۹۷ از پروژه پل تراب بازدید کردیم .هیچ گونه تغییری ایجاد نشده بعد از این همه زمان
من به مردم لنده قول میدم که تا ۵۰ سال آینده این پل احداث نمیشه
اگه بخشی از گچساران بود انتظار ما این بود که ۳۰ روزه افتتاح بشه ولی اینجا انشاالله انیدواریم تا ۵۰ سال آینده افتتاح میشه .خیلی از ماها پل تراب را به چشم نخواهیم دید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1