تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۲۸۴۶۹۵

مزارعی: مردم ایران از تهدیدات و جنگ هراسی ندارند

۱
۰
کبنا ؛رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال هر گونه تحریمی را دیده است، اما با این وجود مردم ایران از تهدیدات و جنگ دشمنان این مرز و بوم واهمه‌ای ندارند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در رونمایی از کتاب «اسماعیل در آتش مجنون» که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از آزادگان برگزار شد، با بیان اینکه ایثارگران و شهدای ما در مسیر حق گام برداشته‌اند، اظهار کرد: قدم‌های شهدای ما برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و بقای انسان‌ها همیشه ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه حزب‌الله همیشه پیروز هستند و این وعده‌ الهی است، اظهار داشت: سر جاودانگی فرهنگ شهادت، امروز  با شهید اورنگ و حججی‌ها نمایان می‌شود، که با رفتارهای الهی خود به‌ وصال حق شتافتند.
وی در ادامه افزود: امروز دنیا در مقابل حرکت انقلابی شهدای و ایثارگران ما، عاجز مانده است.
وی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام محدودیت‌ها، تقوا و تدین را سر لوحه کار خود می‌داند، اظهار داشت: امروز شهدا، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جوامع بین‌المللی حفظ کرده‌اند که دولتمردان آمریکا با ذلت تمام به دشمنی با ایران تلاش می‌کند، اما نمی‌دانند که مردان و زنان ایران در مسیر اعتقادات خود جان داده‌اند و عقب‌نشینی نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه مسیر نظام اسلامی بر حق است، گفت: جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال هر گونه تحریمی را به چشم خود دیده‌ است و مردم ایران از تهدید و جنگ دشمنان هیچ واهمه‌ای ندارند.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این رونمایی، گفت: امروز هر انسانی  وظیفه دارد که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده، تا جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌ها رزمندگان ما را به‌عنوان آثار جاودانه‌ای برای نسل‌های آینده بازگو و حفظ کنند.
محمدی اظهار کرد: امنیت، استقلال و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون فرهنگ شهادت و ایثار هستیم، و این فرهنگ باید برای هویت بخشی به آیندگان تدوین شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس مجرد بی پول
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقا
..
بنده خیلی نگران آینده مبهمم هستم ما خیلی وقته تو . هستیم بنده بیست هشت سال سن دارم و از بدو تولد تا الان . هستم..؟مگه. چیه از نظر شما.... یعنی بیکاری،بی پولی،نبود شغل،خطر اعتیاد،بیماری،کلیه درد،نبود پول برای درست کردن دندونام،نبود پول برای کمک به پدر مادر بیمار و خواهر دم بختم.بله حاج آقا من تا امروز۲۸ساله .و خیلی از جوانان استان مثل بنده از زمان تولد تو جنگ بوده و هستن،این جنگی که بنده ازش سخن گفتم بدتر است از جنگ اتمی ژاپن و امریکا،بدتر است از جنگ جهانی دوم،آخه من جوان مجرد و بی پول بی آینده دردمو به کی بگم تو رو خدا یکم مارو دریابید،تورو به دین تورو به اسلام،تورو به اسم پیامبران قسم میدم یه بارم دنیارو از نگاه ما ببینین.

مسئول کبنا خواهشا التماس میکنم بدون هیچگونه فیلتر و سانسور این مامنت بنده رو انتشار بدین چون اینجانب هیچگونه بی احترامی نکردم و خیلیم علاقه دارم به حاج آقا خواهش میکنم تا ثابت بشه آزادی رسانه ای داریم و حایی به نام سایت کبنا هست برای بیان درد جوانان
باتشکر
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1