تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۸۴۶۰۳

اختتامیه جشنواره «افتو» در یاسوج برگزار شد / از «غش» کردن کارمند تا خلع سلاح شاعران (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد پول دارد، هنرمندان آثار بیاورند ما آن را چاپ می‌کنیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، شریف اسلامی عصر امروز در اختتامیه جشنواره شعر و داستان «افتو» که با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور اجتماعی استاندار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از هنرمندان و شاعران در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲۰ اثر در حوزه شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که شعرها در قالب کلاسیک، سپید و داستان‌ها در دو بخش کودکان و دفاع مقدس به این جشنواره ارسال شد.
 
اسلامی گفت: حوزه هنری سعی بر این دارد که از برنامه‌های تبلیغی و روتین فاصله بگیرد و به دنبال برنامه‌های محتوایی، تولیدی و مناسب برود.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حوزه در عرصه‌های مجازی فعالیت دارد، اظهار کرد: در این راستا نماهنگ همسنگری با همکاری گروه تلویزیون سپاه فتح تولید شده است.
اسلامی افزود: در حوزه تولید شعر و داستان آمادگی داریم که فعالین را حمایت کنیم و ما مثل سایر مدیران نیستیم که بگوییم پول نداریم، پول داریم، هنرمندان آثار خود را ارائه دهند، ما آن را چاپ می‌کنیم.
وی به بخش از عملکرد حوزه هنری در حوزه شعر و داستان اشاره کرد و گفت: در حوزه داستان در استان کهگیلویه و بویراحمد جای کار بیشتری دارد، ما هنوز در ابتدای راه هستیم و باید فعالیت هر چه بهتری داشته باشیم، چرا که اگر داستان‌های خوب و قوی به چاپ برسند، سینما و تئاتر فعال‌تر می‌شوند و رشد پیدا می‌کنند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بهره برد.
اسلامی با بیان اینکه در حوزه داستان در استان هنوز در ابتدای راه قرار داریم افزود: تا داستان قدرتمند نداشته باشیم تئاتر و سینمای قدرتمند هم نخواهیم داشت و باید داستان‌های قوی با رنگ و بوی محلی داشته باشیم.

وی با بیان این که اگر بوستان و گلستان سعدی را نداشتیم فرهنگ ما امروز آماج حمله قرار می‌گرفت افزود: هنرمندان ما ظرفیت‌های بالایی دارند که در حوزه آسیب‌های اجتماعی وارد شوند.

این مسوول حوزه فرهنگ و هنر در استان با تأکید بر این که در خصوص قصورات و کوتاهی‌ها در این دو حوزه همیشه نباید مسؤولان را بازخواست کرد افزود: گاهی باید از خودمان سوال کنیم که به عنوان یک هنرمند برای غلبه بر آسیب‌های اجتماعی چه کار کرده‌ایم.

به گزارش کبنا، این جشنواره با حاشیه‌هایی نیز همراه شد.
در ابتدای برنامه کارمند حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد «غش» کرد.
شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در حین سخنرانی خود، شعری خواند و خطاب به هنرمندان گفت: این شعر از کیست که کسی نتوانستند نام شاعر را بگوید، که مجری برنامه گفت: آقای اسلامی شاعران را خلع سلاح کرد.
 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
چقدر شلوغه!!!!! فکر کنم با این استقبال، همه جایزه هم گرفتن. کاش باخبر شده بودیم، می رفتیم اول می شدیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1