تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۸۴۳۵۰

از سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد ناراضی هستیم / آقای استاندار این پیشنهادم عملی شود / بخشداری که با موتور اجاره‌ای رفت و آمد می‌کند / چپ و راست کاری نمی‌کنند

۲۲
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: ما از سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم.

به گزارش کبنا از دهدشت، عدل هاشمی‌پور صبح امروز در شورای اداری کهگیلویه که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران دستگاه‌های دولتی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تجاربی که استاندار جدید دارند، قطعاً امیدوارم حوزه انتخابیه بنده که در ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های سیاسی و صنعتی مورد بی مهری قرار گرفتند، دوباره جان تازه‌ای بگیرد.

وی افزود: خوشبختانه استاندار جدید اطلاعات خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار دارد.

هاشمی‌پور در ادامه گفت: همه از بن بست حرف می‌زنیم و جریان های سیاسی زیادی آمد، اما هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم، پس نتیجه می‌گیریم چپ و راست برای ما کاری نکرده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه با حرف زدن و کلنگ زدن پروژه‌های زیاد به جایی نمی‌رسیم، بیان کرد: پروژه پاتاوه با توجه به مناطق سخت گذر که در مسیر آن وجود دارد، اما کارهای خوبی انجام شده و قطعاً در سال ۹۷ با توکل به خداوند منان و عنایت جنابعالی به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی‌پور به پروژه‌های جاده‌ای در دست اقدام حوزه انتخابیه خود، اشاره کرد و گفت: با کمک‌های وزارت نفت این جاده‌ها به ویژه در شهرستان‌های لنده و بهمئی به سرانجام می‌رسد. نجات کهگیلویه بزرگ در توسعه راه‌ها که باید با اولویت بندی این کارها صورت گیرد.

هاشمی‌پور خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر می‌خواهید کهگیلویه را نجات دهید به آب «مارون» و «کوثر» که سالهاست به غارت رفته بود، الان مجوزهای تخصیص آب از این سدها گرفته شده، که امیدوارم کمک کنید تا کارها و مطالعات سد و آبرسانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: البته آبرسانی به مناطق مختلف در حال انجام است.

هاشمی در خصوص گازرسانی به چاروسا و قلعه رئیسی و روستاهای مسیر این پروژه، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و حضور مدیرعامل گاز کشور در منطقه و اعتبار تخصیص داده شده نگرانی از این بابت نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به پروژه‌های زخم خورده کهگیلویه، گفت: پتروشیمی دهدشت بعد از ۱۲ سال رکود، دو باره فعال شد که اگر قبلاً پیگیری می‌شد، همانند سایر پتروشیمی‌ها هم اکنون فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در آن مشغول به کار بودند.

وی افزود: در بحث معدن کارهای خوبی نیز انجام شده و با حضور «شریعتمداری» وزیر معدن و صنعت، معدن فسفات چرام به سرانجام رسید و شرکت ایمیدرو به زودی در این شهرستان تجهیز کارگاه می‌کند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از وضعیت تجهیزات اداری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: ما بخشداری داریم که با موتور اجار‌ه‌ای به محل کار می‌آید و تابلوهایی را به عنوان ادارات مختلف نصب شده، ولی امکانات و ساختمان در کار نیست.

وی اضافه کرد: باید یک نفر از این شهرستان در برنامه و بودجه منصوب شود تا حق این مردم ادا شود و ما و مردم از این تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم.

هاشمی‌پور در ادامه با بیان اینکه در آینده پروژه‌های کمتری تعریف شوند، اظهار کرد: باید جذب سرمایه‌گذار برای رونق به پروژه‌ها و کارهای اقتصادی در اولویت مدیران قرار بگیرد.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار به تنهایی نمی‌تواند، کاری انجام دهد و باید همه دست به دست هم دهیم و فارع از مسائل قومی و جناحی تا پروژه‌های سنگین به نتیجه برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما

منطقي
Iran, Islamic Republic of
زرشک
ایل آغا
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت سردار شجاع و نترس........توئی که حرف حق را میزنی .....خداوند پشت و پناهت باد سردار سازندگی....
مجید
فقط به دنبال قالب کردن نیروهای اصول گرا در ادارات هست
استاندار نباید زیاد اهمیتی به این سیاستها بدهد
ولوی
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج عدل تمام برنامه بودجه دست باشت و گچسارانه واقعا جای بچه های کهگیلویه خالیه
احسان
Iran, Islamic Republic of
به امید روزی که نماینده مجترم کهگیلویه بتواند قول های خود را عملی کند
برنامه وبودجه
برنامه وبودجه مختص باشت وگچسارن میباشد بقیه شهرستانهاحق داخلت درکارهای سازمان راندارندبارهابچه های باشت این گفته اند؟؟؟؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای هاشمی قاطعیت شما ستودنی است به نظر من اگر می خواهید در سازمان مدیریت نه برای کهگیلویه بلکه برای کل استان عدالت رعایت شود پیگیر انتصاب فردی باشید که پاک و با تجربه باشد و کل استان را به یک دیده نگاه کند بدون دخالت مسائل قومی و قبیله ای و سیاسی یا اجتماعی و این شخص کسی نیست جز اقای پوزش فرماندار کهگیلویه که تجربه ایشان این مسئله را اثبات کرده است
لنده
Iran, Islamic Republic of
اگر به بویراحمد معاون داد بعد نوبت کهگیلویه بزرگ
برزگر
Iran, Islamic Republic of
سخنان نماینده دقیقا مثل ادعاهای دولت است که همه عقب ماندگی هارامیندازدگردن دولت قبلی په بفرماییددرجمهوری اسلامی هیچ کارنشده مگه نماینددرمجلس نبایددفاع کندازبودجه استان وحوزه خودپه کی جلوگیری کرد استانداریاتاجگردون چرا.. می کنیداگه راست میگیدفرمودی بااستاندارهماهنگ رفیق سابقم است بسم الله ماهمه میدانیم که مجموعه مسولین اغلب شعارمی دن آثارکارمامی خواهیم والاخیلی ازطرح های موجودیاراکددردولت احمدی نژادداده شدتاکنونچیزجدیدی ازاصلاحات وشماندیدیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
عدل جان یادت رفته قسم خورده بودی که عمرا نماینده نشی
حال که.. رفته زیر دندونت داری با باشت و تاجگردون. می کنی
خیلی ری..
کسی که به ..ه نمیشه به او اعتماد کرد
فقط به فکر پولی و بس
تا انجا که طلبکارانی که از انها به خاطر بودجه های اتخاباتی پول.. کردند به هر دری میزنی تا طلب انها را بدهی و ...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حداقل ۱۵ درصد کارمندان برنامه و بودجه بچه های کهگیلویه هستند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حاجی نمیخواد کاسه داغ تر از آش بشی بقول استاندار اول یه فکر به حال شهر مرده دهدشت کن بعد ادعای تغییر مدیریت کن.فرماندار تو کار خودش مونده خدایی از برنامه و بودجه چه میدونی تا کم میاری حرف از کمبود اعتبار میزنی.بسه دیگه خسته شدیم از غر غر کردن شما نماینده عزیز اصولگرا
شهروند لر
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
اون موقع که تاجگردون شهر به شهر و روستا ب روستا و خونخ ب خونه میگشت و برای روحانی رای جمع میکرد و حاج عدل برای حمایت از رئیسی بیانیه میداد. حالا انتظار داره مدیران کل را خودش انتخاب کنه و کسانی را بذاره که مثل خودش طرفدار رئیسی بودن و در ستاد رئیسی فعالیت میکردند. زهی خیال باطل جناب حاج عدل. چگونه انتظار داری کسانی که مخالف روحانی بودن و خود را به آب و آتیش میزدن که رئیسی یک رای بیشتر بیاره حالا پست های حساس را بدست بگیرند؟ اینان که شما معرفی میکنید همسو با دولت روحانی نیستند و استاندار هم بخوبی تشخیص میدهد. فقط ش.. خوب میدی. اگر رئیسی قبول شده بود و دولت رئیسی بود چنان غوغایی ب پا میکردی که استاندار و مدیران کل و مدیران شهرستان همه اصولگرا و همسو با جمنا باشند. خلاصه اگر دولت اصولگرا بود چنان شعار اصولگرایی میدادی و چنان اصول اصول میکردی که گوش همه مردم ایران کر میشد ولی حالا که دولت باب طبعت نیست و دولت همفکر و همراه جناحت نیست و کاری از دستت بر نمی آید مجبوری شعار بی طرفی بدی و بگی نه چپ کاری کرده و نه راست. چرا در چهل گذشته چنین شعاری نمیدادی و چنین عمل نمیکردی؟؟؟ کاش یک ماه دولت راست می امد آن موقع عملکرد و شعارهای حاج عدل را میدیدیم و نوع حرف زدن و نگاهش را نسبت به دولت اصولگرا. نماینده تاجگردون هست که تمام ایران توی چنگش هست و با شجاعت نامه رفع محدودیت از خاتمی را امضا کرد.. هم باید گوش بفرمان تاجگردون باشد.
Iran, Islamic Republic of
کل یاسوج که شده دهدشتی
کارشناسان استانداری
Iran, Islamic Republic of
چهارتا معاون دارد دو نفرشان اقایان عیوض زاده و شهابی کهگیلویه ای هستند سردار خبر نداری
ناشناس
Netherlands
جناب اقای استاندار محترم / لطفا نمیشه سوال کنید از یکی از اعضای سابق شورای لنده که بعنوان رئیس شورای استان حتی انتخاب شده و الان دیگه تمام شده و هیچ گونه سمتی نداره و یک معلم است و باید به تدریسش برسه هنوز که هنوزه اصرار بر حضور در جلسات استاندار را داره
باشت.گشین
Iran, Islamic Republic of
"باید یک نفر از این شهرستان در برنامه و بودجه منصوب شود تا حق این مردم ادا شود و ما و مردم از این تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم."
واقعا جالبه!
کل خواسته همین بود؟واقعا مشکل حوزه انتخابیه شما با گماشته شدن این یک نفر حل میشه؟!
فکر نکنم سردار عزیز!فکر نکنم.
ما قول گماردن رو بهت میدیم ولی به شرطی که فردا و فرداهای دگر توقع گماردن نیرو در اموزش و پرورش نداشته باشی!
اون بالا یه اشاره کردی که حوزه انتخابیه ات ۴۰ ساله مورد بی مهری قرار گرفته!فکر نکنم این جمله مورد قبول یک درصد از مردم حوزه انتخابیه باشه.موحد و تاجگردون بزرگ چه کارا که تو اون حوزه نکردند و مردم اون مناطق همیشه سپاسگزارند.
کوتاه بیا سردار.کوتاه بیا.
فرد بعد از شما بدتر از این خواهد گفت!بنشین و ببین.
"نمیریم نه پیریم"
سلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوروزی و همکارانش
مو
Iran, Islamic Republic of
تی بوم که ناراضی ایه. تی همی کسم که ناراحتی. تی مرده م که نگرانی. پ تا تاجگردونه هسی ایتریم چه کنیم؟
ملت بیکار
Iran, Islamic Republic of
اینجا چه خبره،من تمام سایت های استان های کشور رورصد میکم،هیچ جای این مملکت اینچنین درگیر نماینده و استاندار و .. نیستند،دقیقا مشکلتون چیه؟؟؟؟؟شما خودتون واقعا دغدغه پست و مقام را دارید یا خدمت به مردم که اینچنین برای تعریف و تمجید یا تخریب یک نماینده و یا مدیر رگ گردنتان متورم میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی نام
Iran, Islamic Republic of
استاندار ..ن کهگیلویه ..د. خصوصا سوق و دیشموک
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1