تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۲۸۴۲۷۹

اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز بهمئی به اردوی راهیان نور/ اهدای بیش از ۱۸۰ بسته حمایتی به دانش‌آموزان بهمئی

۰
کبنا ؛خبرهای شهرستان بهمئی
اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز بهمئی به اردوی راهیان نور
اولین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بهمئی عازم مناطق عملیاتی شدند.
تاپایان سال ۹ هزار نفر دانش آموز از سراسر استان از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.
«ملک حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان » با اشاره به اینکه، این کاروان شامل ۲۸۰ دانش آموز پسر پایه اول دبیرستان از مناطق مختلف شهرستان بهمئی به مدت ۳ روز در این اردو ازصحنه های رزم دفاع مقدس بازدید می‌کنند گفت: دانش آموزان این شهرستان، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شامل (شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، اروند) و یادمان‌های شهدای گرانقدر جنوب غرب کشور دیدن می‌کنند.
«ملک حسینی » با اشاره به اینکه، کاروان‌های دانش آموزی در قالب کاروان راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی و با ۸ دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند افزود: اعزام کاروان راهیان نور هر سال تأثیر بسزایی در روحیه ایثار و شهادت طلبی دانش آموزان برجای می‌گذارد.
«وی » همچنین با بیان اینکه، راویان دفاع مقدس درطول سفر در زمین نور خاطراتی از دوران طلایی دفاع مقدس رابرای آنان بازگو می‌کنند وبرنامه های فرهنگی وهنری مختلف برای دانش آموزان اجرا می‌شود گفت: با اعزام این کاروان ۲۸۰ نفره تا پایان اسفند ماه امسال ۹ هزار نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
«سرهنگ آسوده رئیس ستاد راهیان نور استان » در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

اهدای بیش از ۱۸۰ بسته حمایتی به دانش آموزان بهمئی
حمایت مادی و معنوی حوزه آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از دانش آموزان خوابگاه‌های شبانه روزی متوسطه اول و دوم در شهرستان بهمئی
این مراسم با حضور جریده رئیس اداره آموزش و پرورش، معاونان کارشناسان و خبرنگار صداوسیما به همراه عوامل مدرسه و دانش آموزان در شهر لیکک و روستاهای سید صفی وسرلیکک برگزار شد.
«صادق جریده رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی » با اشاره به اینکه، در قالب طرح دست‌های مهربانی و و به منظور حمایت از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم، برای تقویت روحیه خودباوری و رفع دغدغه‌های جانبی دانش آموزان و جهت دهی به آموزش و پیشرفت علمی این دانش آموزان، کمک‌های خوبی صورت گرفته است و گفت: این هدایا که شامل کیف با لوازم کامل، وسایل بهداشتی و آموزشی به دانش آموزان خوابگاه‌های خوابگاه شبانه روزی عفاف وشهیدستمی و دانش آموزان مقطع متوسطه اول خوابگاه شبانه روزی اثنی عشری وبنت الهدی در نظر گرفته و توزیع شد.
«مویدی معاونت پشتیبانی و مالی اداره آموزش و پرورش » هم در این مراسم، از حمایت‌های مادی و معنوی این اداره از خوابگاه‌های شبانه روزی در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه، نسبت به گذشته به منظور رفع مشکلات خوابگاه‌ها اقدامات مطلوب و مفیدی صورت گرفته است گفت: با تدابیر اندیشیده شده، از امروز توجه بیشتری به مراکز شبانه روزی در شهرستان بهمئی خواهد شد.
«حبیبی اصل کارشناس آموزش متوسطه شهرستان بهمئی» هم از ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نسبت به گذشته خبر داد و با اشاره به اینکه، سطح آموزشی و تدریس دبیران مقاطع متوسطه در شهرستان بهمئی به روز است گفت: خوشبختانه با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و استقبال دبیران مقطع متوسطه اول و دوم، زمینه پیشرفت علمی و انجام کارهای عملی به صورت چشمگیری در شهرستان بهمئی به چشم می‌خورد.
در این مراسم که در جمع دانش آموزان مدارس شبانه روزی برگزارشددانش آموزان به بیان دیدگاها و خواسته‌های خود پرداختند.
در پایان این مراسم هدایا بین کلیه دانش آموزان خوابگاه‌های شبانه روزی توزیع شد و دانش آموزان و مسئولان خوابگاه‌های شبانه روزی از تلاش‌های مدیریت آموزش و پرورش، معاونت پشتیبانی و مالی و حوزه آموزش متوسطه تقدیر و تشکر کردند.
==============
گزارش از مسلم مختاری
=============
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1