تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۸۴۲۱۵

وقتی مسوولان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد حرف مافوق را پشت گوش می‌اندازند

۲
۰
کبنا ؛

به مناسبت هفته عشایر و روستا جلسه‌ای‌ای با حضور فرماندار چرام، بخشدار مرکزی چرام و دهیاران روستاها و شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش کبنا از چرام، افسر دیر بخشدار چرام در این جلسه با بیان اینکه دولت تدبیر وامید برای خدمات بیشتر به روستائیان وعشایر تلاش می‌کند، اظهار کرد: آداب و رسوم عشایر و روستائیان همیشه در تاریخ ایران زبان زد همه بوده است و هیچگاه  با یک‎رنگی، پاکی و مردانگی که در میان مردم روستا و عشایر وجود داشت، حق کسی ضایع نشد، و بزرگانی همچون رئیس علی دلواری، میرزا کوچک خان جنگلی و آریوبرزن از میان آن‌ها پای گرفته است.

به گزارش کبنا، پاداش فرماندار چرام در این نشست گفت: می توان با همدلی و همیاری، محرومیت را از چهره روستاها و عشایر بزدایم، و این در حالی است که در برخی از روستاها زیرساخت‌های معماری مناسب تر از شهرها است.



 پاداش افزود: اعتبارات در حوزه اشتغال روستاها از اولویت ویژه ای‌ برخوردار است، که با نگاه اجتماعی این اعتبارات را به روستاهای و دهیاران فعال اختصاص خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با تلاش استانداران بودجه و اعتبار روستاییان سه برابر ارتقا یافته است، که با مساعدت نماینده کهکیلویه بزرگ ساخت سالن‌های چند منظوره ورزشی و زمین چمن مصنوعی در روستاها احداث شد.

وی با بیان اینکه برای اشتغال روستاییان بودجه و اعتبارات ویژه اختصاص داده می‌شود، افزود: همچنین اعتبارات لازم برای اشتغال روستائیان در اختیار دهیاری ها قرار می گیرد.

به گزارش کبنا، دهیار روستای دلی باریک در این نشست نیز گفت: متاسفانه با مراجعه مکرر به وزارت خانه و سازمان جهاد کشاورزی استان، تاکنون کانال آب کشاورزی روستای دلی باریک ساخته نشده است.

وی افزود: وقتی اولویت فعالیت دولت تدبیر کشاورزی است، مسئولان کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در غفلت بسر می‌برند و از اینکه دستورات ما فوق خود را پشت گوش بیندازند، هیج ترسی ندارند.

وی بیان داشت: فلسفی مسئول وقت وزارت کشاورزی در بازدید از کانال آب روستای دلی باریک، دستور اصلاح مشکللات این روستا ظرف چهل روز را داد.

 

__________________________

گزارش از سید قربانعلی موسوی شیرازی

__________________________

 
نام شما

آدرس ايميل شما

عشایر
Iran, Islamic Republic of
جلسه ای با نام عشایر بدون از حضور یک عشایر
چرام سرافراز
Iran, Islamic Republic of
بنظرم جلسات بچه بازی نشود بهتر است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1