تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۸۴۲۱۲

در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نوبخت چه گذشت؟

۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای رفع محرومیت‌ها از چهره خود و توسعه زیرساخت‌ها نیازمند تخصیص بودجه ویژه‌ای است.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی نمایندگان استان در مجلس با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.
احمدی در این دیدار با اشاره به سهم بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶، اظهار کرد: ما خواستار توجه ویژه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و انتظار می‌رود در راستای رفع محرومیت و کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات هزینه ای به صورت خاص در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به استان تخصیص یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بودجه پروژه‌های مهم استانی و ملی استان، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه آب، کشاورزی، انرژی و گردشگری است که به طور قطع در صورت جذب سرمایه گذار، تبلیغ و معرفی این مواهب خدادادی زمینه توسعه همه جانبه استان محقق می‌شود.
وی خواستار تقویت بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: کمک به اجرای  و فعال شدن طرح‌های راکد و نیمه تمام، توجه ویژه به مناطق محروم استان و تزریق بودجه به پروژه‌های ملی و کلان استان ضرورت دارد و انتظار می‌رود اعتبار خاصی به پروژه‌های ملی محور پاتاوه - دهدشت، آبرسانی به چند شهر استان، فعال شدن و اجرای پروژه‌های پتروشیمی‌ها استان و آبرسانی به دشت‌ها و اراضی کشاورزی در استان تخصیص یابد.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر با حضور در تهران دیدارهای با رئیس بنیاد مستضعفان کشور و بنیاد علوی، نشست با معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیدار با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری خارجی ایران در آلمان و یک گروه سرمایه گذاری آلمانی داشته‌اند.
احمدی همچنین از شرکت‌های دانش بنیان حوزه آی سی تی دانشگاه تهران بازدید کرد و وضعیت نمایشگاه‌های استان را در کمیسیون لوایح دولت نیز پیگیری کرد.
وی در این دیدارها بر تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سهم سرمایه گذاری در استان تاکید کرده و خواستار حمایت ویژه مسئولان کشوری برای توسعه استان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار پر تلاش و هر سه نماینده شایسته استان.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
هیچی نوبخت یه ..تحویل داد و رفت
موسوی
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد دنبال بودجه باشی تو برو با اصولگریان جلسه بگیر و از همونا اعتبارات و بودجه دریافت کن
دژن علیرضا
Iran, Islamic Republic of
هرچی حرف خوب دارم و میخوام برعلیه ..زنم مسیول کبنا فیلتر میکنه.ا.. شب تو خونه اصولگریان جلسه مخفیانه میگیری و بهاشون .ی،روزم میای تو جلسه اعتبارات با اصلاح طلبان واقعا کار .. باعث میشه مردم دیگه ب چپ و راست اعتماد نکنن
سعی کن برای یکبار هم که شده یه خط مستقیم تو این استان انتخاب کنی یا اینوری یا اونوری
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به کسی ارتباط نداره استاندار کجا جلسه میذاره و باچه قشری جلسه داره‌ بس کنین خواشها.
دژن علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مسئول کبنا خواهش فیلتر نکن تا جواب این شخصی که داره خودشو اصلاح طلب جاااااا میزنه بدم خیلی محترمانه و قانع کننده
چطور به کسی ربطی نداره میدونی چند هزار نفر تو این استان زحمت کشیدن تا بیشترین رأی نصیب دکتر روحانی بشه و پیروز انتخابات؟؟؟؟!
به کی ربط داره..!حتما میخوای بگی به اصولگرا های مخالف روحانی ربط داره،همون کسایی که اگه امروز پیروز انتخابات بودن احمدی تو خواب هم فکر استانداری را نمی دید.
یه اصلاح طلب واقعی به خط و باند و جناح خودش خیانت نمیکنه شما هم خواهشا از اسم اصلاح طلب برای کامنت خودت سوءاستفاده نکن و کمتر پاچه خاری استاندار رو کن
شب و روز تو ستاد روحانی از همه قشر و از گوشه و گوشه این استان تلاش کردن که چی بشه؟؟که ایشان با اصولگرایان قدرت را به دست بگیرن و به ریش بزرگان اصلاحات بخندن.؟؟؟شما با چه منطقی در میارید میگید به ما ربط نداره با چه قشری جلسه داره...!﷼من دوستان دانشجوم شب روز تو ستاد روحانی زحمت کشید و تا صبح خون جگر خوردیم تا روحانی پیروز شه حالا تو یکی نخود آش میشی و میگی به کسی ربطی نداره با اصولگریان جلسه میگیره رررررروتوووو برررررررم
شریف
Iran, Islamic Republic of
.. نماینده یاسوج وگچساران علی الخصوص تاجگردون
نورایی ف
Iran, Islamic Republic of
طرف حساب ما سید رضا عکسری و سید ضیا توفیقی،داریوش ارجمند،عرفانی،شریفی،دکتر هاشمی و خیلی از بزرگان دیگه هستند
اگه استاندار جدید بخواد سنگ اندازی کنه و نخواد برای جوانان این استان کاری کنه قول میدم کمتر از یکسال عزل خواهد شد.نمیشه که اینها زحمت ها رو بکشن برای پیروزی دکترروحانی بعد استاندار با اصولگریانی بشینه معامله کنه همون اصولگرایانی که مخالف سید محمد خاتمی، دکتر روحانی دکتر صالحی و دکتر ظریف بودن تو مذاکرات ژنو.اصولگرایان امتحان خودشونو پس دادن پس آقای احمدی بزارید نیروهای اصلاح طلب واقعی و باسواد دلسوز این استان سکان اداره کل ها رو بدست بگیرن و با جون دل برای جوانان این استان کار کنن بیشترین ضربه که اصلاحات خوردن از دست همین نیروهای مخالف بودن که تو دور اول روحانی تا به الان در قدرت بودن فقط کارشون سنگ اندازی و چپاول پول و امکانات دولتی بوده تا الان،اول از طیف مخالف شروع کنید تا کارنامه درخشانی داشته باشید تو تاریخ سیاسی این استان
اصلاح طلبان دیدگاهشون بهتره تا جناح رقیب
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1