تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۸۴۱۹۵

حوزه آی سی تی در استان مغفول مانده است

۱
۰
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد وجمعی از مسئولان از شرکت های دانش بنیان در حوزه «آی. سی. تی»در تهران بازدید بعمل آوردند.


فرماندار بویراحمد با بیان اینکه برنامه ریزی در حوزه آی سی تی بیشترین ظرفیت ایجاد شغل را برای استان رقم خواهد زد ،گفت: متاسفانه در این حوزه تاکنون بدلیل مشکلات زیرساختی اقدام موثری در استان وشهرستان بویراحمد صورت نگرفته است.
محمد کاظم نظری توجه به قابلیت های گردشگری را مهم ارزیابی کرد وگفت: با فراهم نمودن زیرساختها در حوزه ی آی سی تی وتوجه به قابلیتهای گردشگری در استان میتوان بخشی از معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده وفارغ التحصیلان دانشگاهی را در استان وبالطبع شهرستان بویراحمد کاهش داد.
نظری با اشاره به بالا بودن میانگین کشوری فارغ التحصیلان دانشگاهی وجوانان تحصیلکرده در استان کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد نباید از بقیه استانها ی کشور در حوزه آی سی تی عقب بماند وبرنامه ریزی وفعالیت در این حوزه باعث ایجاد فرصتهای شغلی جدید برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و افزایش بهره وری نیروی کار خواهد شد.
رشته ی آی سی تی رشته ایی میان رشته ایی هست و از به هم ربط دادن دو رشته ی کامپیوتر و مخابرات آی سی تی تشکیل میشود که با توجه به عصر تکنولوژی وارتباطات میتوان در خدمات رسانی وبازار کار فعالیتهای چشمگیری انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

استان
Iran, Islamic Republic of
اقای نطری بهتر است شما در زمینه گردا ن و گروهان و هنگ و دسته صحبت کنید البته بد نیست در مورد صندوقهای رای هم صحبت کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1