تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۲۸۴۱۵۸

اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به گازرسانی دیشموک و قلعه رئیسی

۰
کبنا ؛معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پتروشیمی و فناوری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم اجرایی پروژه و مدیریت خوبی که در استان صورت می‌گیرد و همچنین اقداماتی که دولت برای تسریع در اجرای این پروژه انجام خواهد داد، امیدواریم سال آینده عملیات اجرایی به پایان رسیده و شاهد افتتاح پروژه باشیم.

در حاشیهٔ افتتاحیه نمایشگاه گاز و پتروشیمی در استان فارس، مهندس بیطرف معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پتروشیمی و فناوری، از غرفه گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان، در حاشیه این بازدید به ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه خدمات رسان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

رحمن خادم گفت: از مجموع ۱۷ شهر استان تاکنون ۱۵ شهر گازرسانی شده است که امیدواریم در آینده نزدیک ۲ شهر دیگر استان هم از نعمت گاز برخوردار شوند.
 
خادم در ادامه افزود: تاکنون ۵۸۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد، گازرسانی شده است که تا پایان سال آتی ۱۸۲ روستا دیگر گازدار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه به عظیم‌ترین پروژهٔ گازرسانی استان اشاره کرد و گفت: پروژهٔ گازرسانی به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌ها است که بااعتباری بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
 
وی افزود: با اتمام این پروژه، دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی به همراه ۱۰۸ روستا که شامل ۷ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۳۰ هزار نفر جمعیت، می‌شود، گازرسانی خواهند شد.

خادم به مشخصات فنی پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه به‌صورت EPC در حال اجرا است که شامل ۳۷۳ کیلومتر خط تغذیه و توزیع است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان به‌بیان‌دیگر ویژگی‌های این پروژه پرداخت و گفت: رتبه یک بودن پیمانکار و انجام کار در جبهه‌های مختلف عملیاتی، این پروژه را از دیگر پروژه‌های در حال اجرای استان متمایز کرده است.
 
خادم در پایان با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و همچنین ضرورت به بهره‌برداری رسیدن هر چه سریع‌تر این پروژه خواستار نگاه ویژه دولت برای اتمام پروژه شد.

پس از پایان توضیحات مهندس خادم، بیطرف، معاون وزیر نفت ضمن تشکر ویژه از مدیرعامل و اقدامات جهادی مجموعه شرکت گاز استان، گفت: با توجه به ویژگی‌های خاص پروژه انتقال گاز به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی و همچنین مطالبه به‌حق مردم منطقه، از دولت می‌خواهم که به‌صورت مجدانه‌تر پیگیر پروژه باشد.
 
بیطرف افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم اجرایی پروژه و مدیریت خوبی که در استان صورت می‌گیرد و همچنین اقداماتی که دولت برای تسریع در اجرای این پروژه انجام خواهد داد، امیدواریم سال آینده عملیات اجرایی به پایان رسیده و شاهد افتتاح پروژه باشیم.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1