تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۲۸۴۰۷۲

مدیران بهانه گیر خودشان انصراف بدهند/با آگاهی از اعتبارات مسئولیت گرفتیم/خدمات دولت اطلاع رسانی شود

۳
۰
کبنا ؛جلسه مدیریت بحران شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیران چرام برگزار شد
به گزارش کبنا از چرام، داریوش پاداش فرماندار  چرام در جلسه مدیریت بحران این شهرستان بیان کرد: بارها گفته ایم که برای هیچ کدام از ما کارت دعوت نفرستاده اند بلکه با آگاهی از بودجه و اعتبارات موجود مسئولیت گرفتیم.

وی افزود: هر کدام از مدیران اگر جای  بهتری سراغ دارند، می توانند به شهرستان های همجوار انتقال یابند و گرنه باید با این امکانات و توانی که وجود دارد خدمات رسانی بی هیچ عذر و بهانه ای به نحو مطلوب انجام شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام گفت: ما باید به مسیری برویم که مشکلات به حداقل برسد و اگر مشکلات روستائیان حل شود،اقتصاد کشور بهتر و کامل‌تر می‌شود.
فرماندار چرام با تشکر از مدیرانی که نظم جلسات را رعایت می کنند بیان کرد:همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که خودروهای خود را در جهت خدمات‌رسانی آماده کنند و ماشین های خود را برای مواقع بحرانی در فصل بارندگی و برف به زنجیرچرخ و امکانات مناسب تجهیز کنند.
وی افزود:هرمدیری که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و بهانه بیاورد خودشان از مدیریت انصراف بدهند.
این مسئول متذکر شد: مدیران این دولت و شهرستان باید پاسخگوی تماس های خود در تمام زمان شبانه روز باشند و در جلسات نیز تماس ضروری خود را در بیرون جلسه جواب داده و در جلسه توجه ویژه کنند .
پاداش در ادامه گفت:ما باید به مسیری برویم که مشکلات به حداقل برسد و اگر مشکلات روستاییان حل شود،اقتصاد کشور بهتر و کامل‌تر می‌شود.
پاداش تصریح کرد:اعتبارات خوبی به شهرستان تخصیص داده شده است که انشاالله در سال ۹۶بخصوص در حوزه روستایی و اشتغالزایی تزریق خواهد شد.
فرماندار چرام با انتقاد از مدیرانی که خدمات دولت و پروژه های در دست اجرا در شهرستان را اطلاع رسانی نمی کنند خاطر نشان کرد:پروژه هایی مانند تامین آب سرفاریاب با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و هفتصد میلیون تومان و پروژه توسعه کمپینگ چشمه بلقیس با اعتبار ۷۰۰میلیون تومان یا در بخش کشاورزی کارهای زیادی انجام شده  اما هیچگاه اسمی از آنها برده نمی شود.
وی افزود: اگر ۵ سال پیش یک پروژه ۱۰میلیون تومانی بود بارها اطلاع رسانی می شد که لازم است مدیران خدمات دولت را در حوزه کاری خود به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانند.
پاداش گفت: ما دنبال گزارش کذب نیستیم و همه مدیران باید گزارش عملکرد واقعی خود رابیان کنند.
وی به اشاره به سفر استاندار و تیم مدیریتی و مدیران کل به شهرستان ها تاکید کرد مدیران نیازمندیهای و پروژه ها و پیشنهادات دستگاه خود را مکتوب به ما تحویل بدهند.
فرماندار چرام با اشاره به آتش سوزی ها در این شهرستان گفت:خوشبختانه با تعهدی که دوستان و مجموعه همکاران در منابع طبیعی و سایر ادارات داشتند این آتش سوزی ها در کمترین زمان خاموش می شد.
وی خطاب به مدیران دستگاه های خدمات رسان تصریح کرد:خاموشی های با برنامه را به مدیران سایر دستگاه ها اطلاع رسانی کنید و حفاری ها قبل از بارندگی ها انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

چروم
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود.....آیا می شود با پاک کردن صورت مسئله به مشکلات رسیدگی کرد، کجایی و در کدام وادی سیر می کنی .ی . توجه کرده ای این روزها همش شدی توپ و تشر و قوی نشان دادن ب. رای و البته. کردن برای دریافت .ی ...کمی آرامتر از حول حلیم نیفتی به چاه
عسیی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای شهردار چرام
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگر شش ماه دیگه همینطور قوی و محکم بودی اونوقت واقعا قوی هستی.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1