تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۲۸۴۰۳۸

تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اعتراض به سخنان «ترامپ» (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اعتراض به اظهارات ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیش از ظهر امروز در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا تجمع کردند.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در این تجمع ضمن محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا، گفت: سابقه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به امروز و دیروز بر نمی‌گردد و البته بار دیگر رئیس جمهور آمریکا با علنی کردن ادعاهای باطل خویش به نظام جمهوری اسلامی توهین کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ملاعلی با بیان اینکه ایرانیان همواره اهل تعامل با جهانیان هستند، افزود: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد سخنان و رفتارهای غیر منطقی و ناجوانمردانه دولت آمریکا بودیم به طوری که علیرغم تعهدات خود در صدد اعمال تحریم‌های شدید دیگر بر علیه کشورمان شدند.
وی تصریح کرد: ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه خوبی‌ها و رفتارهای صلح طلبانه با همه کشورهای جهان، متاسفانه شاهد رفتار خصمانه دولت آمریکا است.
حجت الاسلام و المسلمین ملاعلی در پایان گفت: ما تا آخرین قطرات خون خود، از انقلاب اسلامی و نظام دفاع خواهیم کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع دانشجویان با محکوم کردن اظهارات ترامپ گفت: ایران اسلامی بیدی نبوده که با سخنان یک تاجر معلوم الحال بلرزد بلکه اقتدار و قدرت ایران سبب هزیان گویی سردمداران استکبار و در رأس آن ترامپ شده است.
اورنگ ایلامی افزود: امروز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با این تجمع مراتب خشم و انزجار خود از عملکرد و سخنان غیر بخردانه و گستاخانه رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند.
وی با تاکید بر اینکه در ول تاریخ ملت ایران حامی صلح و مقابل ظلم قرار داشته است، گفت: امروزه انقلاب اسلامی به عنوان بهترین الگو برای صلح‌طلبان و آزادی خواهان دنیا است.
ایلامی یادآور شد: آمریکا با حمایت از گروه‌های تکفیری بدترین خیانت‌ها را در حق مردم خاورمیانه و منطقه داشته است.
جمعی از دانشجویان در کنار رئیس دانشگاه، اساتید و کارکنان این دانشگاه با سردادن شعارهایی علیه سلطه گران بین المللی از سخنان رئیس جمهور تندرو آمریکا اعلام انزجار کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه مبدا تحولات است.

آخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1