تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۸۳۵۶۳

حرف‌های تلخ سرمایه‌گذار پروژه بازار یاسوج؛ از حرف‌های بی‌حساب تا فشارهای عصبی

۴
۰
کبنا ؛سرمایه‌گذار پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج گفت: هیچ گونه تخلفی در پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج صورت نگرفته است.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید محمد دلباز در بازدید صبح امروز برخی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با بیان اینکه متأسفانه برخی از مسوولان و کارشنان بدون بازرسی و بازدید میدانی حرف‌هایی را می‌زننده که زیبنده نیست، اظهار کرد: در پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج تمام الزامات قانونی، ایمنی، امنیت و استحکام پروژه در نظر گرفته شده است.
این سرمایه‌گذار بومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر دلگرمی وجود داشت تا الان این پروژه را به سرانجام می‌رساندم، اظهار کرد: ما به تمام تعهدات خودمان به شهرداری یاسوج پایبند هستیم و از همین الان حاضر هستیم که غرفه‌ها را به فعالین در جمعه بازار فعلی یاسوج واگذار و یا اجاره دهیم.
دلباز تاکید کرد: تمام تدابیر لازم از جمله امنیت و ایمنی پروژه، تجهیزات و امکانات برای غرفه‌داران در این بازار در نظر گرفته شده و هیچ گونه تخلفی در اجرای پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج صورت نگرفته است.
وی در ادامه به روند چگونگی اجرای این پروژه پرداخت و اظهار کرد: از سوی بانک صادرات ایران در تهران ۱۲ بار این زمین در روزنامه‌های سراسری به مزایده رفت که در نهایت ما در این مزایده برنده شدیم و زمین را متری ۷۲۰ هزار تومان از بانک با پول شخصی خودمان خریداری کردیم.
سرمایه‌گذار پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج گفت: کل این پروژه در مالکیت بنده است و زیربنای آن ۱۷ هزار مترمربع می‌باشد که ۷ هزار متر آن را به خیابان اختصاص برای تردد آسان خودروهای آتش‌نشانی و ...
دلباز در ادامه گفت: من در استان فارس پروژه‌های بزرگی را انجام دادم و با خیال راحت کار می‌کردیم و مدیران در آنجا برای سرمایه‌گذار جایگاه ویژه‌ای قائل بودند تا اینکه روزی سید موسی خادمی استاندار این استان به ما گفت؛ شما فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد و دارید به استان خودتان خیانت می‌کنید، چرا نمی‌آید و در شهر و دیار خودتان سرمایه‌گذاری کنید و همین حرف‌ها سبب شد تا آمدیم و به این کار دست زدیم.
تعظیم تمام قد سرمایه‌گذار برای امضاء ورقه‌ای
وی افزود: متأسفانه در استان ما هنگامی که پا به اداره‌ای می‌گذاری باید تمام قد برای یک کارمند ساده تا برخی مدیران تمام قد تعظیم کرد که شاید کار تو راه بیفتد.
این سرمایه‌گذار بیان کرد: من تا الان بیش از دو میلیارد تومان برای عوارض‌های مختلف شهرداری و نظام مهندسی پرداخت کرده‌ام و این دیگر معنی حمایت از سرمایه‌گذار را نمی‌دهد و مثل اینکه بنده دارم کار شخصی خودم را انجام می‌دهم.
وی افزود: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج پروانه ساخت دارد و ما بر اساس همین پروانه در حال کار و فعالیت هستیم.
دلباز گفت: این پروژه با بهترین مصالح روز دنیا در حال ساخت است به طوریکی هر ستون ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه به پای سرمایه‌گذار افتاده است و بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان با احتساب اینکه ۷۲۰ ستون در پروژه به کار رفته باشد، هزینه فقط ستون‌ها شده است.
هر جا سر سوزنی تخلف از من سر زده از من نگذرید
این سرمایه‌گذار بومی استان کهگیلویه و بویراحمد از اینکه ۱۰ نفر از همشهریانم در این پروژه دست‌شان بند شوند، خوشحال می‌شوم، افزود: در جمعه بازار فعلی یاسوج امتیاز یک باب غرفه با آن وضعیت ناایمن و حلبی‌آبادی‌اش ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و این در حالی است که زمین آن متعلق به شهرداری یاسوج می‌‍باشد، پس چطور در بازار جدید یاسوج با این امکانات، تجهیزات و برق‌کشی‌های مدرن و ایمنی و استحکام بالا ۵۰ میلیون تومان رقم بالای است.
دلباز با بیان اینکه ۴۷ باب غرفه از سهم خودم را تاکنون واگذار کردم، اظهار کرد: ۴۸۶ باب مغازه بر اساس تعهداتمان و لیستی که شهرداری یاسوج به ما ارائه داده است، به فعالین در جمعه بازار یاسوج واگذار و یا اجاره داده می‌شود.
آمادگی واگذاری غرفه‌ها را داریم
این سرمایه‌گذار تاکید کرد: ما از همین امروز آمادگی واگذاری غرفه‌ها به فعالین در جمعه بازار فعلی یاسوج را داریم.
وی گفت: خیلی از فعالین در جمعه بازار فعلی یاسوج مستأجر هستند، بطوریکه فردی به عنوان موجر هر ماه ۲۵۰ هزار تومان به شهرداری می‌دهد و از آن طرف خودش از مستأجر یک میلیون تومان می‌گیرد که این خیلی عجیب است.
دلباز گفت: باید فعالین در جمعه بازار فعلی یاسوج ملاک و شاخص توزیع غرفه‌ها در بازار جدید یاسوج باشد نه افراد دیگر.
این سرمایه‌گذار خطاب به مسوولان گفت: هر جا سر سوزنی تخلف از من سر زده از من نگذرید، اما انتظار داریم به همین مقدار هم مرا مورد حمایت خودتان قرار دهید.
دلباز با بیان اینکه برچسب‌های زیادی به من زدند، گفت: با من کاری کرده‌‌اند که فشارهای عصبی زیادی را تحمل می‌کنم. و فرزندم از دیدنم واهمه دارد.
وی از راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در این پروژه خبر داد و گفت: تجهیزات این ایستگاه خریداری می‌شوند.
دلباز حرف‌هایی را هم زد که البته خواست آنها رسانه‌ای نشود.
به گزارش کبنا، محمود مومن‌نسب نیز در این بازدید گفت: هیچ تخلفی برای ما در این پروژه معرض و آشکار نیست و انتظار می‌رود الزامات قانونی، مصالح و منافع عمومی، استانداردها و استحکامات فنی و تاسیساتی، معابر تردد، پارکینگ کافی، ایستگاه آتش نشانی، تاسیسات بهداشتی، مسیرهای جایگزین، محل حراست و نگهبانی و سایر الزامات فنی لازم در این پروژه به‌خوبی دیده شوند.
وی افزود: به این شرط به‌صورت بیش از پیش و به جد از سرمایه گذار و روند اجرایی پروژه حمایت می‌کنیم.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: طبیعی است که وقتی سرمایه‌‌گذاری وارد میدان کار می‌شود با مشکلات و سختی‌های مواجه شود، سرمایه‌گذار باید صبورتر و بشاش‌تر به کار خود ادامه دهد. سرمایه‌گذاران واقعی انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند.
 
   
نام شما

آدرس ايميل شما

انصاف
Iran, Islamic Republic of
تا بنده خدانه فراری ندن و پشیمونش نکنن که صد در صد کردنه، ول نیکنن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مومن نسب دلسوز و پیگیر
همکار
درود بر جناب آقای مومن نسب پرتلاش و دلسوز
منم
Iran, Islamic Republic of
آخه مومن نسب چه ربطی به ساخت وساز داره .....مهندسه.خخخخ..بره مشکلات . جمع وجور کنه.....
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1