تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۸۳۳۶۱

برگزاری چهارمین آئین انتخاب کتاب سال در استان / محدودیتی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین آئین انتخاب کتاب سال خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، رضا دهبانی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:، در راستای حمایت از مولفان و ناشران استانی و همچنین ایجاد انگیزه برای نویسندگان سالانه ۱۲۰ میلیون تومان کتاب خریداری و توزیع می‌شود.
وی با تشریح اهمیت کتاب در رشد و تعالی جامعه عنوان کرد: محور توسعه یک جامعه دانایی بوده و ابزار دانایی کتاب است و محور فرهنگ آموزش بوده و در صورتی آموزش نباشد راه به جایی نمی‌بریم و به نوعی مسیر طی شده با انحراف روبه‌رو می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کشورهایی که آموزش را محور قرار دادند به عنوان زیرساخت فرهنگ به عنوان یک اولویت توانستند در زمینه‌های مختلف به توسعه برسند.
دهبانی‌پور از برگزاری چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف گسترش عدالت فرهنگی، پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه‌هایی درخصوص انتخاب و معرفی دوستداران کتاب در روستا و پایتخت کتاب در روستا ترغیب و ایجاد انگیزه برای مردم که به سمت این دانایی و آگاه شدن حرکت کنند.
دهبانی‌پور با اشاره به اینکه بنا داریم از کسانی که خلاقیتی در این عرصه دارند به کمک دهیاری‌ها و بخشداران و فرمانداران به وزارتخانه معرفی کنیم، گفت: شهرستان‌هایی که در زمینه توریج فرهنگ کتابخوانی برتری‌ها و فعالیت‌هایی دارند با هدف ایجاد انگیزه و کمک به رشد و اگاهی به مرکز معرفی می‌شوند.
وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب یک ظرفیت و فرصتبرای اساتید و دانشجویان و سایر اقشار اهل مطالعه جامعه است تا بلکه بتوانند به کتاب دسترسی پیدا کرده و از تخفیف‌های مشخص شده بهره‌مند شوند.
دهبانی‌پور از برگزاری چهارمین آئین انتخاب کتاب سال خبر داد و افزود: نویسندگان بومی هر آثاری در زمینه‌های مختلف دارند می‌توانند در آئین کتاب سال شرکت کنند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کتابدار بهمیی
Europe
جناب آقای دهبانی پور حال کتابخانه های عمومی وخیمه،بیشتر از یکساله که کتابخانه ها مدیر ندارن و سرپرست واقعا تجربه و توانایی لازم برای اداره کردن اینهمه کتابخانه را نداره ترا خدا از طریق وزیر محترم فرهنگ و ارشاد یه کاری بکنین ما کتابداران استان خسته شدیم.کبنا نیوز لطفا منتشر کنید.تشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1