تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۸۳۳۵۹

آتش سوزی در ۲۵۰۰ هکتار از جنگل‌های منطقه سروک (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛رئیس منابع طبیعی ‌بویراحمد گفت: آتش‌سوزی بخشی از جنگل‌های منطقه سروک، سرآبتاوه و گردوه شهرستان بویراحمد واقع در ۱۰کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با همیاری و کمک نیروهای مردمی و یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جواد رحیمیان ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی از عصر امروز در ۳ منطقه از عرصه‌های جنگلی بلوط بویراحمد رخ داد، اظهار داشت: این آتش‌سوزی در مناطق جنگلی سروک، سرآبتاوه و گردوه اتفاق افتاد.
رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه منطقه سروک ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار مرتع و جنگل دارد، افزود: ۵ هزار متر مربع از اراضی این منطقه امروز طعمه حریق شد.
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های به‌ عمل‌ آمده دلیل عمده این حوادث بی‌احتیاطی گردشگرانی است که برای تفریح به مناطق جنگلی رفتند و همچنین فعالیت همشهریان برای جمع‌آوری بذر گونه‌های گیاهی بلوط و بنه اعلام شده است.
رحیمیان بیان کرد: برای مهار این آتش سوزی‌ها در سطح شهرستان یگان ویژه واکنش سریع تشکیل شده و از ظرفیت و مشارکت نیروهای مردم در قالب تعاونی‌ها نیز برای مهار آتش استفاده می‌کنیم.
وی با اشاره به شناسایی مناطق بحرانی در شهرستان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش‌سوزی در مناطق سروک، سرآبتاوه و گردوه مهار شده است.
 
http://static0.ilna.ir/media/ECCATiqqXRym/dmlkZW8tbWVkaXVtLm00dg,,/%D8%A2%D8%AA%D8%B4+%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C.mp4
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آریا
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت ایما همه این آتش سوزیها عملکرد ضعیف مدیرکل آقای بهشتی هست آقای استاندارد دقیقا کجای قراربود با مدیران ضعیف برخورد کنی هنوز منتظر تاج گردونی باز هم اخ و بخت ایما
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برای ۲۰۰متر زمین چه به سر جنگلها می اورند اتفاقا از عملکرد بعداقای بهشتی است چرا که احکامی هم که توسط دادگاه صادره شده پیگیری نمی کند تا اجرا شوند مثل ویلاهای ساخته شده در دشتگز گچساران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1