تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۸۳۳۳۳

فرماندار چرام:معدن فسفات چرام به زودی راه اندازی می شود

۹
۰
کبنا ؛فرماندار چرام از راه اندازی معدن فسفات چرام خبرداد
به گزارش کبنا از چرام، داریوش پاداش در آیین گرامیداشت روز ملی روستا و عشایربا بیان اینکه ساختار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور را روستا و عشایر رقم زده‌اند، اظهار کرد: دولت بیشتر تلاش و برنامه خود را بر مشکلات روستا و عشایر متمرکز کرده تا جایی که خوشبختانه زیرساخت‌های روستاهای ما فراهم شده و به سمت و سویی رفته که می‌توانیم به راحتی در روستاها بدون از دغدغه زندگی کنیم.

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که زیرساخت‌های بعدی در روستاها به حوزه اشتغال مربوط است، عنوان داشت: اعتبارات ویژه‌ای پیشبینی شده و به زودی ابلاغ می‌شود تا به صورت ویژه، در توزیع این اعتبارات، حوزه روستایی را مد نظر قرار دهیم که درصد زیادی را در روستاهایی که محروم‌تر هستند توزیع خواهیم کرد.
وی با اشاره به توزیع اعتبارات در روستاهای هدف، روستاهای هدف را روستاهایی دانست که دهیاران و شوراهای آن روستا، همگام با دولت، همسو و در راستای اهداف دولت و نظام بیشترین فعالیت را داشته باشند و گفت: کسانی که در راستای چارچوب مشخص شده برنامه پنجم ششم توسعه که ارج نهادن به قشر مستضعف در عشایر و روستا خواهد بود بیشترین فعالیت را داشته باشند، با نگاه اجتماعی و نه سیاسی که همه مردم در این دولت و در این نظام حق استفاده از امکانات عمومی بدون داشتن انگیزه‌های سیاسی را خواهند داشت از طرف ما اعتبارات بیشتری دریافت خواهند کرد.
پاداش، ادامه داد: چندین روستا را در چرام به عنوان روستای هدف انتخاب کردیم، ۶ روستای توانمند در حوزه اشتغالزایی، ۶ روستا در حوزه زیرساخت ورزشی و سالن‌های چندمنظوره برای برخی روستاها پیش‌بینی شده است.
این مسئول در بخش بعدی از سخنان خود به فسفات چرام اشاره داشت و تصریح کرد: قطع یقین داشته باشید که معدن فسفات چرام، به زودی زود با ورد شرکت ایمیدرو که از دستاوردهای سفر وزیر محترم صنعت به چرام است  راه‌اندازی خواهد شد.
وی با تقدیر از نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی گفت:لازم است از پیگیری های مجدانه مهندس هاشمی پور که نقش مهمی در پیگیری راه اندازی فسفات چرام داشت تقدیر و تشکر کنم.
وی دهیاران را عالی‌ترین مقام در روستاها ذکر کرد و یادآور شد: تصمیمات دهیار به حوزه بخش برمی‌گردد، بنابراین دهیاران عزیز باید ارتباطشان با مردم به نوعی باشد که آسیب‌ها به حداقل برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاه محمد
Iran, Islamic Republic of
.. هر چه بزرگتر باورش راحتر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل هاشمی پور بخاطر جدیت و تلاش ایشان
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا اکثر خبرنگارا.. چرام . قشنگ مشخصه که بخشدار مرکزی آقای افسردیر داره صحبت میکنه ولی چون همشون از سیاستمداری چون افسردیر میترسند خبرهای این سید پاک اصلاحات رو منتشر و ارائه نمیدن به سایتها و خبرگزاریها . هرچند اقای افسردیر تو دل مردم چرام و دهدشت جای داره نیازب به تبلیغات نداره ...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
روستاهایی از خدمات برخوردار می شوند که همسو با دولت باشند؟ واقعا اجحاف از این بیشتر، مگر می شود روستاهایی که رای به آقای روحانی ندادند ایرانی نباشند، آقای .. با این خود شرینی ها فرماندار نمی شی...حالا ببین
چروم
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این قدر هم دیگه مملکت بی قانون نباشد که روستای هدف شما فقط رای دهندگان به روحانی باشند، همه مردم حق بهرمندی از مواهب نظام اسلامی را دارند، این کشور قانون دارد و عصر بیخبری ۴۰ سال پیش بسر آمد.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد .....
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش....
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر افسر دیر بزرگوار
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود حاج عدل بزرگ و عزیز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1