تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۸۳۱۰۸

مدیرکل «راه» گوش شنوا ندارد / رسانه‌ها مرا عزل کردند/ پست التماسی و ترس از رسانه‌ای شدن (+ حواشی داغ و تصاویر)

۱۵
۰
کبنا ؛ آئین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید آموزش و پرورش شهر دیشموک با حضور معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولان بخش دیشموک برگزار شد.

مدیرکل اداره راه گوش شنوا ندارد
در این مراسم ابتدا حسن امیریان بخشدار دیشموک با بیان اینکه، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود،افزود: مناصب کلیدی کشور باید بدست فرهیختگان فرهنگی و دانشگاهی برسد؛ چون این قشر فرهنگی هستند و می توانند جامعه را به سمت تعالی سوق دهند.
امیریان گفت: صالح زاده، صادق و صالح بوده و در این مدت کوتاه زحماتی زیادی را متحمل شد.
بخشدار دیشموک به رسانه‌ای شدن مشکلات مدرسه سرگچ و واکنش وزیر آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش دیشموک مشکلات زیادی دارد و با تغییر مدیریت، حل نمی شوند.
امیریان با بیان اینکه؛ مشکلات موجود مربوط به اداره راه می باشد، تصریح کرد: ‌خیلی از روستاهای ما راهی ارتباطی ندارند.
بخشدار دیشموک بیان کرد: راه ارتباطی روستاهای آجم، رود روریش و حتی سرگچ با بارش اولین باران،  قطع می شود و این امر کار را برای خدمات رسانی سخت می کند.
امیریان با اشاره به اینکه؛ بارها فریاد زده و بیانیه دادیم ولی ظاهرا مدیرکل راه استان گوش شنوا ندارد، اذعان کرد: راه ارتباطی زمینه توسعه هر منطقه ای را فراهم می کند.

تیتر یک گزارش خبری منجر به عزل من شد
منصور صالح زاده رئیس سابق اداره آموزش و پرورش دیشموک در این مراسم اظهار کرد: تقدیر از همه کسانی که در مدت دوسال ما را همکاری کردند و تقدیر ویژه تقدیم مدیرکل محترم دوست داشتنی؛ خوش اخلاق و خوش رفتار اداره کل استان که یک انسان تقریباً کامل است.
صالح زاده تصریح کرد: بخش ما از امکانات عقب است ولی همکاران من در مدت این دوسال از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
وی بیان کرد: امسال برای اولین بار از سهمیه ۱۶ نفری؛ ۱۵ نفر در تربیت معلم از فرزندان بومی دیشموک، جذب شده است.
صالح زاده از وضعیت دوساله عملکرد این اداره گزارشی ارائه داد و گفت: ۱۴ فضای پیش ساخته"کانکس" تهیه و در مناطق محروم و صعب العبور نصب کردیم.
وی بیان کرد: این مدارس با کمک خیرین، نماینده مردم در مجلس، اداره نوسازی و موسسه قلم چی و پیگیری خود اموزش و پرورش تامین شد.
صالح زاده بیان کرد: سه ساختمان مدرسه هم با کمک گروه های جهادی بنا شده و به مردم و دانش اموزان تحویل شده است.

وی با بیان اینکه؛ تمام تلاش خویش را در جهت خدمت به دانش آموزان به کار گرفته، اضافه کرد: تنها دو مدرسه سرگچ و پاتل چندار به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نبود راه ارتباطی علیرغم اینکه کانکس آنها تامین شد، امکان نصب مدرسه پیش ساخته برای آنها نبوده است.
صالح زاده گفت: برای مدرسه سرگچ و همه مدارس پیگیری زیادی داشته ولی به دلیل نبود راه ارتباطی مطلوب، تاکنون نتوانستیم مشکل فضای آموزشی سرگچ را حل کنیم.
وی گفت: برای هیچ مشکلی در بحث فضاهای اموزشی آموزش و پرورش دیشموک کم کاری نکردیم و اینکه برخی رسانه از عدم پیگیری ما گفتند؛ صحت ندارد.
صالح زاده بیان کرد: اگر سرتنگ لیراب توسط خبرنگار«آقای آهنگ» رسانه‌ای نمی‌شد؛ چه کسی می دانست سرتنگ لیراب کجاست!.
صالح زده با بیان اینکه نباید از رسانه ای شدن مشکلات بترسیم، گفت: مدرسه سرگچ مشکلی داشت و رسانه ها و همکاران ما در منطقه حضور یافتند و هدف ما این بود که مشکلات به همه انتقال داده شده  و همه این معضلات را ببینیم.
 رئیس سابق اداره آمزش و پرورش دیشموک گفت: تیتر یک گزارش خبری که از وزیر آموزش و پرورش گرفته، مدیرکل استان، استاندار، فرماندار، بخشدار و همه را به تکاپو انداخته که این خبر چه بوده است!؟.
صالح زاده گفت: تقدیر و تشکر دارم از خبرنگار تهیه کننده گزارش سرگچ ولی تیتر این خبر دردسر ساز شده و اگر من اینجا هستم به خاطر همین تیتر خبری بوده است.
وی اذعان کرد: افتخار می کنم  که به خاطر بیان مشکلات منطقه خویش و رفع معضلات دانش اموزان؛ عزل شده ام و این را عزل نمی دانم بلکه این افتخار در زندگی ام می دانم.
صالح زاده متذکر شد: پست را داده و حاضرم خونم را بدهم که یک بچه بهمئی به جایی برسد.
وی تصریح کرد: انتظار دارم  مسئولین از بیان مشکلات نگذرند و سرگچ گوشه ای از مشکلات منطقه دیشموک بوده است.

صالح زاده بیان کرد: مشکلات اساسی دیشموک در بحث راه های ارتباطی است.
وی گفت: مسئولین نگاه ویژه به دیشموک داشته باشند و به خاطر پست و مقام از رسانه ای کردن مشکلات؛ نترسند.
صالح زاده به بیان اینکه، از وزیر آموزشو پرورش تقدیر می کنم که پیامی در توئیت خود داده والبته از نماینده مردم در مجلس که مدرسه پیش ساخته روستای سرگچ را فراهم کرد، قدردانی ویژه دارم.
وی بیان کرد: تنها منطقه ای در کشور که خوابگاه شبانه روزی وجود ندارند و منجر به ترک تحصیل دانش اموزان می شود، دیشموک است که انتظار داریم پیگیری شود.
صالح زاده خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات فضاهای آموزشی، نبود امکانات و تجهیزات و وسایل سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات اداری از جمله مشکلات اداره آموزش و پرورش دیشموک است.

وی با بیان اینکه، از وزیر می خواهم پاسخی مثبت برای مشکلات این اداره در دیشموک داشته باشد، گفت: نبود سرویس حمل و نقل برای جابجایی دانش آموزان به ویژه برای روستاها، معضل اساسی دیگر دانش آموزان این منطقه است.
صالح‌زاده با بیان اینکه؛ این تغییر مدیریت ها طبیعی است، گفت: چرا همیشه دیشموک؛ و این انتقاد را از مجموعه همکاران در اداره کل استان دارم چرا بی ثباتی مدیریتی در آموزش و پرورش دیشموک وجود دارد.
وی گفت: با یک رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا، ۴ مدیر برای اداره آموزش و پرورش دیشموک تغییر پیدا کرده است.
 صالح زاده گفت: داشتیم تفاهیم ایجاد می کردیم ولی نگذاشتند.
وی گفت: عزل بنده از ریاست اداره آموزش و پرورش  با تایید جانبازی بنده تقارن پیدا کرده و این امر را به فال نیک می گیرم.

تغییر مدیریت یک امر طبیعی است
ایوب رضایی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در پاسخ به انتقاد منصور صالح زاده نسبت به بی ثباتی مدیریتی در دیشموک، اظهار کرد: تغییر مدیریتی یک امر طبیعی است و در همان مرکز استان هم یکسال و نیم نشده؛ جابجایی صورت می گیرد.

آموزش و پرورش کارگاه جذب نیروهای بیکار نیست
محمد نوروزی‌نیا سرپرست اداره آموزش و پرورش دیشموک در این مراسم اظهار کرد:  هر کشوری به بحث تعلیم و تربیت توجه کند، توسعه و پیشرفت خواهد کرد.
سرپرست اداره اموزش و پرورش دیشموک اضافه کرد: مدارس ما با بحران مواجه هستند.
نوروزی نیا بیان کرد: آموزش و پرورش کارگاه جذب نیروهای بیکار نیست و این نظام اموزشی نیاز به نیروهای کیفی و متخصص دارد.
وی افزود: لازم است در رویه خود تجدید نظر کنیم.
نوروزی نیا اذعان کرد: دخالت مسائل حاشیه ای و سیاست زدگی، به آموزش و پرورش ضربه زده است.
وی گفت: سیاسیون اگر قصد معرفی نیرویی جهت تصدی مدیریت جایی را دارند، به شایستگی، توانایی و مهارت و تخصص و دانش وی ، توجه کنند.
نوروزی نیا با بیان اینکه برای تصدی این پست التماس نکردم، گفت: نتیجه پست التماسی، شهروند اختلاسی است.

در پایان با هداء لوح سپاس  از خدمت دو ساله منصور صالح زاده تقدیر و محمد نوروزی نیا به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش دیشموک منصوب شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله در جواب دنا نشینان
Netherlands
عزل سریع مدیرکل راه و شهرسازی به منفعت مردم مضلوم استان
شرمت الله
Netherlands
عزل سریع مدیرکل راه و شهرسازی به منفعت مردم مضلوم استان
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، امیدواریم ک سرپرست ادارا ا. پ دیشموک خود از آفت شدید سیاست زدگی رها یابد چونکه رطب خورده کی توان منع رطب کند. دیشموک مظلوم را انسانهای شریف بومی مانند حاجی توحیدی و پیروزی و پذیرش ها و... می توانند درمسیر درست قرار دهند
دیشموک لنا
Iran, Islamic Republic of
پست ها و مناصب تموم شدنی است، انتظار نشستن برای مدت طولانی بر صندلی ریاست ها غیرقابل قبول است، انشالله آ. پ دیشموک به نیروهای تحصیلکرده عالی بومی هم توجه کند
برنامه ریز درسی
Iran, Islamic Republic of
راندمان واحدهای اداره آموزش و پرورش دیشموک، با داشتن راهبرد و نقشه راه میسر خواهد بود، ک در دیشموک افرادی مث اقای توحیدی توانایی تعریف راهبردها و نقشه های راه توسعه و ترقی را میدانند
هنرآموز
Iran, Islamic Republic of
نگاه سیاست زده و جناح بندی اصلاحاتی است ک دیشموک رو از نیروهای قدرتمند بومی محروم میکند وگرنه افرادی مانند حاجی توحیدی سبک و توان مدیریتی شان در سطح فراتر از حتی استان است
حامی
Iran, Islamic Republic of
نیاز آموزش و پرورش دیشموک به شخصیت مردمی و با روحیه ی باز و حامی خردجمعی ست، نمیتوان با قشر فرهنگی با تکبر و خودبرتربینی برخورد کرد و معلم را به سکوت مجبور کرد
الهی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می شود که مدیریت قبلی، گزارش کامل از عملکرد خویش را در اختیار فرهنگیان و رسانه بدهد و سرپرست موقت هم از برنامه هاش برای همین مدت کوتاه سرپرستی ک در اختیار داره بگه
محمد از چرا م
Iran, Islamic Republic of
عزل مدیر آموزش و پرورش چرام انتظار فرهنگیان چرام هست
كارشناس خون دل خورده اداره راه
اداره راه که باید التیام بخش آلام دردها ورنجهای مردم زجرکشیده یک استان باشه که همش کوهستانی است وبایدازمدیران متخصص چابک وپای کاراستفاده کنه متاسفانه معاونت اصلی این اداره کل دارای مدرک لیسانس فقه ومبانی الاهیات ازدانشگاه آزادبلهزارهست که .. این اداره عریض وطویل هست وهیچ گونه سابقه مدیرتی تجربه وتخصصی ازبودجه درامد حسابداری مالی وپیمانکاری ندارندوازمدیران بجای مانده ازدولت احمدی نزاد هست که با.. به سابقه اینکه باباش مدیرکل دوران موحد جمنایی بودبه مدت ۱۶سال ایشان به این منصب مقدس رسیده اند بدون...
ازجناب استاندارجدیدکه مرد تصمیمهای سخت ودشوارشجاه قاطع وسلحشورهستن تقاضای عذرمسولین اداره کل راه ومسکن شهرسازی را داریم ....
انشالله..........
مندنی
Iran, Islamic Republic of
عزل راستا به نفع مردم منطقه هست زودتر مدیر کل محترم این برکنار نمایید و سرئ سامان به راه بدهید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شماره ۸ شما اشتباه میکنی آقای راستا تمام توانشو گذاشت برای کهگیلویه خدمتی که آقای راستا برای کهگیلویه انجام داد هیچ نمایندای ومدیرکلی انجام نداد
عسیی
Iran, Islamic Republic of
انصافا حق مهندس راستا هست که مدیر کل راه و شهرسازی استان بشه .آشنا به کل راههای استان هست .
مردم لوداب
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس راستا مدیردلسوز که حقش مدیرکلی بود
صبوری
United Kingdom
..ی آموزش و پرورش نوع مدیریت آن .. است و هیچ مجموعه ای با کارکنان سطح بلوغ بالا با مدیریت آمرانه موفق نبوده است. به زبان ساده همه در یک سطح هستند و با حالت تحکیمی و با ادعای اینکه من بیشتر.م هست و در مذاکره به فکر اینکه با حرفهای قلمبه سلمبه روی طرف رو کم کنم به نتیجه ای نخواهد رسید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1