تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۸۳۰۸۶

پاسخ صریح رئیس سابق اداره آموزش و پرورش دیشموک به «عدل هاشمی‌پور»؛ انرژی خود را صرف تغییر مدیران بومی نکنید

۱۵
۰
کبنا ؛در صحبت‌های نماینده محترم بعد از نماز جمعه در مسجد، عصبانیت خویش را نسبت به آموزش و پرورش به صورت شفاف و صریح اعلام نموده است.

با سلام خدمت مردم بزرگوار، فهیم و دوستان گرامی لازم میدانم در خصوص واکنش نماینده محترم شهرستان در خصوص عدم دخالت در عزل اینجانب و همچنین عدم در خواست همکاری اداره آموزش و پرورش دیشموک از ایشان؛ نکاتی چند قابل تامل و ذکر می‌باشد که باواقعیت فاصله دارد:

   ۱_انتظار می‌رفت و خواهدرفت نماینده محترم در سفرهای که به منطقه داشته، با اطلاع رسانی قبلی به اعضای شورای اداری بخش، جلسه شواری اداری تشکیل شود و از مدیران ادارات مختلف بالاخص اداره بزرگ آموزش و پروش، گزارش کار بخواهند و از مشکلات حوزه کاری انان مطلع گردند و سپس اقدامات لازم در خصوص پیگیری برای رفع مشکلات صورت گیرد. که زمان نمایندگی ایشان فقط یک بار به صورت نصفه ونیمه این جلسه تشکیل و با تماس یکی از همکاران اینجانب به پنج دقیقه آخر جلسه رسیدم در حالی که جلسه متشنج بوده و حالت دعوا داشته لذا بهتر بود تشکیل نشود.

۲- در سفرهای نماینده محترم به بخش، جلسات برگزار شده ایشان بیشتر حالت خصوصی داشته نه اداری، لکن در یکی از این جلسات که در منزل شخصی یکی از حامیان ایشان تشکیل شده بود و برای عزل اینجانب درخواست‌هایی از ایشان می‌شد، اینجانب حدود یک ساعت داخل حیاط (بیرون از ساختمان جلسه) منتظر ایشان ماندم تا گزارش مشکلات آموزش و پرورش را در همه زمینه‌ها برای مساعدت ایشان در جهت رفع مشکلات مدکور به‌صورت مکتوب تهیه شد بود تحویل وی دادم اما هیچ پاسخ و اقدامی از طرف نماینده محترم واصل نشد.

۳- در صحبت‌های نماینده محترم بعد از نماز جمعه در مسجد، عصبانیت خویش را نسبت به آموزش و پرورش به صورت شفاف و صریح اعلام نموده است:

- کانکس سرتنگ لیراب و نحوه انتقال آن را نادیده گرفته اما برق خورشیدی آن بزرگ نمایی نمودند.

- یازده کانکسی که ما به همت نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز تهیه کردیم نادیده گرفته ولی سه عدد کانکسی که با تلاش ایشان تهیه گردید نیز با منت بزرگ نمایی نمودند.

- سه مدرسه ای‌ای که با پیگیری‌های ما توسط گروهای جهادی ساخته شده‌اند نادیده گرفته لکن مدرسه خیر ساز مورخانی که با پیگیری ایشان صورت گرفته مورد توجه قرار گرفت.

- گرفتن اعتبار برای گاز، معدن، جاده برفکون وقت قانون گزاری ایشان را نگرفته، اما پیگیری اختصاص سه کانکس از طریق خیرین وقت قانون گزاری ایشان را گرفته و در همانجا با عصبانیت اعلام کرده که من دیگر نمی‌توانم سکوت کنم و حتی به بنده که در جمع بودم اشاره و به عنوان مدیر ... خطاب نمودند.

۴- نماینده محترم در بین طرفداران خویش جهت پذیرش یکی از معاونت‌های اداره تفاوت قایل بوده که تا کنون لاینحل مانده است.

۵- طبق گفته طرفداران وی که از بردن نام آن‌ها معذوریم نماینده محترم در جلسات خصوصی اعلام نمودند؛ جهت تغییر مدیران آموزش وپرورش حوزه انتخابیه چندین بار با وزیر دیدار داشته و ... .

۶- طبق اطلاعات واصله نماینده محترم، از زمان آقای اشتیانی دنبال تغییر مدیران آموزش و پرورش بوده و حتی نیروهای مورد نطر خویش را برای جایگزینی تعدادی از آن‌ها معرفی نمودند، البته ایشان بارها اعلام نموده بیشتر دنبال کارهای عمرانی است لکن تحت فشار طرفداران خویش خواهان تغییر مدیران نیز می‌باشد.

۷- جناب آقای حاج عدل هاشمی نماینده محترم کهگیلویه و ....

در خصوص ارزیابی عملکرد اینجانب بهترین قضات؛

فرهنگیان فهمیم، دانش آموزان عزیز و مردم صادق و غیرتمند بخش دیشموک، حتی خیلی از حامیان منصف و واقع بین جنابعالی (فرهنگی، بازاری، سیاسی و ...) بخش یا مستقر در شهرستان و استان هستند و خواهند بود.

که از این تغییر بسیار نگران و به انحاء مختلف مراتب اعتراض خود را به جنابعالی و مسیولین دفترتان اعلام نمودند.

همه عزیزان شاهد بودند تا لحظه آخر و حتی بعد از عزل، اینجانب پیگیر مسائل، مشکلات آموزش و پرورش منطقه بودم.

و خدمت به مردم ایل و منطقه و مهینم را در هر شغلی که باشم وظیفه شرعی، قانونی و عرفی خود میدانم و به معلم بودن خود افتخار می‌کنم. ضمن اینکه به اتکال به خدواند بزرگ، تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه خود را در این راه همواره ادامه خواهم داد.

لذا برحسب آیات الهی ایمان راسخ دارم، قطعاً خیریتی در این جابجایی بوده و خواهد بود.

و در پایان به عرض جنابعالی و مردم بزرگوار منطقه برسانم: مشکلات آموزش و پرورش با عدم ثبات مدیریت و نگاه سیاسی حل نخواهد شد.

بلکه برای ساختن آینده منطقه صعب العبور بخش دیشموک باید با نگاه فرهنگی خالصانه، واقع بینانه، فارغ از طیف بندهای سیاسی و قومیتی با همراهی و تعامل همه جانبه اقدامات مدبرانه و مسئولانه صورت گیرد.

علی ایحال انتظار می‌رود: جنابعالی به عنوان نماینده مردم که در بخش دیشموک بیشترین رای را به خود اختصاص دادید در عمل خارج از نگاه سیاسی از سرمایه‌های انسانی توانمند، متعهد و مستعد و مسئولیت پذیر بخش دیشموک دفاع کنید تا در مدیریت‌های شهرستانی و استانی از این استعدادها استفاده شود نه اینکه انرژی خود را صرف تغییر مدیران بومی هر منطقه نمایید. و همچنین انتظار مضاعف از جنابعالی می‌رود: به عنوان نماینده کل بخش نهایت تلاش خود را در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش و منطقه به کار گیرید.

من الله توفیق

منصور صالح زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسین
Iran, Islamic Republic of
شمااگرکاری انجام داده بودی این وََ
ملا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
این هم از عدل خم کده
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که واقعیتها را با شجاعت گفتید مرد باید شجاع باشد و شفاف سازی کند.
اصلاح طلب
Canada
جناب آقای صالحی زاده قطعا در انتخابات آتی جواب عدل را میدیم / عجله نکن چوب خدا صدا نداره به امید لقاء
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سوز مال برده تا افتو زنونه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تغیر مدیران در هر جایی از سیاست های هر نماینده هست و چیز جدیدی نیست اقای هاشمی هم مثل بقیه
جناب هاشمی نشون دادند که شایسته این پست هستند به امید قبولی در سال ۹۸
محمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم زحماتش قابل تقدیراست اگر بتواند امورش و پرورش دهدشت راازین وضعیت فلاکت بار نگاه قومی قبیله ای نجات بدهد وگرنه دنبال مناقصه ومقاطعه کار رفتن که هنری نیست
من
Iran, Islamic Republic of
ملاشرمت اله.دلته صابون نزه.عدل .. چی نیوابو دنبال شغل قبلیشه داخل سپاه
فردا
Iran, Islamic Republic of
آإ سی .
سعید
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف ما مردم قدردان زحمات وسیع جناب هاشمی نیستیم
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت کهگیلویه و این نمایندش
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی سلام:بنده یکی از طرفداران شما هستم .اما می خواهم چند نکته را خدمتان عرض کنم.۱- شما هیچگاه در دیشموک دنبال تشکیل شورای اداری نبودید به این دلیل که بخشدار ممانعت می کرد ،زیرا خودش حرفی برا گفتن نداشت و نمی خواست احترام دیگر مسئولین را نسبت به شما متوجه شوید۲- افرادی که در دیشموک نمی گذارند شما مستقیم با مردم ومسئولین صحبت کنی کسانی هستند که سابقه درخشانی در دیشموک ندارند و طی ادوار گذشته نمایندگان سابق را از کاربرای مردم منع و دنبال نفع شخصی بودند،هر چند شما تا حدودی به حرف اینا گوش نکردی ولی توقع بیشتری از یک سردار سازندگی می رود
۳- جدا آقای صالح زاده از مدیران خوب بودند وهمیشه از شما به نیکی یاد می کرد اما چه کسانی گزارش غلط به شما می دادند باید در قیامت پاسخگو باشند
۴- کسانی که کارهای شما را به دیگران نسبت می دهند و به دولت نسبت می دهد...ست که توانایی هیچ کاری ندارد .بله خوب زنگ می زند .ایشان فقط بلد است غروب سر فلکه ورودی بماند و هیچ کاری نکند و بین مرد..ند
۵- اگر شما دنبال تغییر بودید چرا از نیروهای خودت برا جایگزینی انتخاب نکردی.هرچند بعضی کسانی که مد نظر جنابعالی هستند .نه مدیریت خانوادگی خوبی دارند و نه محبوبیت مردمی دارند .لطفا تحقیق لازم را انجام دهید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سردار سلام .چرا در بحث نماینده از نیروت حمایت نکردی مگر آقای ب به شما رای داد ایشان طرفدار موحد بود
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
حاجی آدم خوبی هستی ولی خدایی خیلی کسانی که دارند از شما استفاده می کنند مانند .ر و آقای ب وغیره سرانجام می بینی که چطور ..
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1