تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۲۸۳۰۱۳

سیاهپور: رعایت حقوق شهروندی اساس کار نیروی انتظامی است

۱
۰
کبنا ؛دادستان شهرستان بن گفت: نیروی انتظامی بایستی با رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی و قاطعیت در کار زمینه آسایش و آرامش عموم مردم و احساس ناامنی برای مجرمین را فراهم آورد.
با فرارسیدن هفته ناجا ریاست دادگستری، دادستان و بازپرسی دادگستری شهرستان بن از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بازدید کردند.
این جلسه به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص معضلات اجتماعی و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به حقوق شهروندی خود برگزار و راهکارهایی در خصوص حل مسائل ارائه شد.
سرهنگ پور فراش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بن از دستگاه قضایی برای حمایت قضایی و رسیدگی سریع و خوب به پرونده‌ها تشکر کرد.
فرماندهی انتظامی گفت: از دادستانی و دستگاه قضایی که شرایطی رای برای تعامل برقرار کردند تشکر می‌کنم، حضور در این جلسات باعث می‌شود تا با اطمینان و کاهش دغدغه بتوانیم کارها و خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
امیر فتحی ریاست دادگستری شهرستان بن ضمن تبریک هفته ناجا از زحمات و مجموعه انتظامی تقدیر و تشکر، و نقایص را در بحث اجرای احکام مدنی بیان کردند.
رئیس دادگستری شهرستان بن با اشاره به حساسیت مبارزه جدی با جرائم مربوط به مواد مخدر و حفظ امنیت اجتماعی جامعه، نیروهای شاغل در واحدهای نیروی انتظامی شهرستان را بازوی توانمند تشکیلات قضایی دانست، و اظهار کرد: واحدهایی که امروز مورد بازدید واقع شدند از اهمیت کلیدی برخوردارند و همت جدی مسئولین این واحدها موردنیاز است.
محمدرضا سیاهپور دادستان شهرستان با تبریک هفته ناجا و تقدیر و تشکر از زحمات این نیروها گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود می‌فرمایند: «نیروی انتظامی در خدمت مردم و در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند."
لذا در راستای منویات مقام معظم رهبری نیروی انتظامی بایستی با رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی و قاطعیت در کار زمینه آسایش و آرامش عموم مردم و احساس ناامنی برای مجرمین را فراهم آورد.
وی بیان داشت ما نیز مجموعاً از عملکرد نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قضایی رضایت داشته و مشکلات که گاهی در این مسیر پیش‌آمده و طبیعی هستند را با برگزاری این جلسات در پی حل آن‌ها خواهیم بود.
 
وی افزود: دادگستری شهرستان آمادگی کامل دارد که با دستورات قاطع به نیروهای انتظامی نسبت به فراهم آوردن شرایط بهتر امنیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام کند و در راستای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی گام بردارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این چه ربطی به کبنا دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد دارد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1