تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۲۸۲۷۵۴

استقرار امنیت از دغدغه‌های پلیس و دستگاه قضایی

۱
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی است.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در جلسه کمیته راهبری و نشست قضایی (گرامیداشت هفته ناجا) با اعلام حمایت قاطعانه از اقدامات پلیس کهگیلویه وبویراحمد گفت: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است.
حجت‌الاسلام مزارعی با اشاره به لزوم هماهنگی و تعاملات پلیس و دستگاه قضایی افزود: پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی است و مردم به دستگاه قضایی و پلیس امیدوارند و درواقع، اقتدار نظام اسلامی در قدرت و قوت قوه قضائیه و نیروی‌های انتظامی متجلی است.
وی با اشاره به لزوم توجه کافی به مقوله امنیت گفت: ارتقاء امنیت باهمت و تلاش مأمورین نیروی انتظامی در استان ما بسیار مطلوب است.
وی با اعلام حمایت قاطعانه از اقدامات پلیس گفت: مجموعه قضایی از هرگونه اقدامی که در چارچوب شرع و قانون و در جهت منافع عمومی و رفع مشکلات مردم انجام شود، قاطعانه حمایت می‌کند.
مزارعی با تقدیر از خدمات و زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه قضایی از اقدامات قانونی و شرعی خادمان مردم در نیروی انتظامی همچون گذشته قاطعانه حمایت خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست نیز گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی است.
سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته راهبری و نشست قضایی (گرامیداشت هفته ناجا) در جمع فرماندهان، مسئولان انتظامی و قضایی استان با تأکید بر ارتقاء تعامل پلیس و دستگاه‌های قضائی، ابراز داشت: هرچه سطح تعامل پلیس و دستگاه قضائی بیشتر و مستحکم‌تر باشد، شرایط ارتکاب جرم برای مجرمان سخت‌تر خواهد بود و در این راستا پیشگیری از وقوع جرم را یک اصل انکارناپذیر در مأموریت‌های پلیس و دستگاه قضائی عنوان کرد.
سردار انصاری ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را هدف مشترک بین پلیس و دستگاه قضائی دانست و اظهار داشت: ملاک پلیس در اجرای مأموریت‌ها، قانون است و با هرگونه ناهنجاری و آشفتگی‌های اجتماعی برابر قانون برخورد و پرونده‌ها را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه نتیجه این یکدلی و هماهنگی و صمیمیت موجود در بین دستگاه‌های استان امنیت پایداری است که حاصل‌شده است، در مقابله با مجرمان و هنجارشکنان پلیس به پشتیبانی دستگاه قضائی دلگرم بوده و همچنین دستگاه قضا با تکمیل سریع پرونده‌ها و صدور به‌موقع احکام موجب برخورد سریع و به‌موقع با مجرمان می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک دوست
Iran, Islamic Republic of
ک سی خداداد انصاری چرامی
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1