تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۸۲۵۵۰

خبرخوش برای جویندگان کار/ به‌کارگیری ۱۰۰ کارورز در میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از به‌کارگیری ۱۰۰ کارورز در واحدهای تولیدی صنایع دستی و واحدهای گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه و بویراحمد، نشست طرح اشتغال فراگیر صبح امروز دوشنبه ۱۷مهرماه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، معاون و کارشناسان صنایع دستی استان، رؤسای میراث فرهنگی شهرستان‌ها و تشکل‌ها و واحدهای تولیدی در یاسوج برگزار شد.
محمود باقری در این نشست با اشاره به اینکه برنامه اشتغال فراگیر، یکی از طرح‌های مهم دولت برای مقابله با بیکاری است اظهارکرد: در این راستا، ۱۰۰ کارورز در واحدهای تولیدی صنایع دستی و واحدهای گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی استان به‌کارگیری می‌شوند.
وی افزود: دولت بستر و امکانات لازم را برای اشتغال ایجاد می‌کند، مردم و بخش خصوصی باید از این امکانات برای ایجاد فرصت‌های شغلی استفاده کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تصریح کرد: کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی و واحد های گردشگری که از تسهیلات این اداره‌کل استفاده کرده‌اند باید فعال و در جهت اشتغال همراه با تولید و خدمات‌دهی فعالیت داشته باشند.
باقری اظهار کرد: اولویت پرداخت تسهیلات برای دانش‌آموختگان صنایع دستی است که بتوانند به صورت کارگاهی اشتغال ایجاد کنند.
وی ادامه داد: در این راستا، تلاش می‌کنیم در همه نقاط استان مخصوصا روستا‌ها برای جلوگیری از مهاجرت و احیای هنرهای منسوخ شده با اعطای تسهیلات ارزان قیمت اشتغال‌زایی ایجاد کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تنها تکبر است که انسان را خورد می کند پس بیایید خدا وکیلی با ارباب رجوع با احترام بر خورد کنید
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
بعضی مواقع باید مثل حالت نوار خالی عمل کرد .سکوت همراه با وجود.سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تق "پکید"
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1