تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۸۲۵۳۹

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در یاسوج / احمدی: فصل جدیدی در مدیریت استان شروع کردیم

۰
کبنا ؛صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور مسوولان ارشد استان کهیگلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری، دادستان مرکز استان و نیروهای انتظامی و امنیتی صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی به مناسبت هفته ناجا در یاسوج برگزار شد.
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آسایش عمومی و پاسبان اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای معنوی آن است.
احمدی بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن و افرادی که مخل امنیت جامعه هستند روز به روز به ابزارهای نو مجهز می‌شوند و ما باید نیروی انتظامی را به تجهیزات روز مجهز و مدرن کنیم و ابزارهای لازم را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم و حمایت های لازم را داشته باشیم.
احمدی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید به ابزارهای نو و سیستم‌های نوین برای مقابله با ترفندهای نرم دشمن مجهز شود.
وی در ادامه افزود: از همه ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای تقویت نیروی انتظامی و بالا بردن توان امنیتی و اقتدار آن استفاده می‌کنیم.
احمدی گفت: تقویت و تأمین امنیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در سطح استان در گرو تقویت نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نیروی انتظامی مانند گذشته تلاش و آرامش و امنیت را فراهم کند تا کسانی که می خواهند به استان ما بیایند در کمال آرامش و امنیت وارد استان شوند و گردشگری که استان ما را انتخاب می‌کند چه در مسیرهای مواصلاتی و چه در تفرجگاه‌ها و شهرها و روستاها احساس امنیت کند.
احمدی افزود: فصل جدیدی در مدیریت استان شروع کردیم و به تمام نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان قول می‌دهم که تمام توان استان را برای حمایت از نیروی مسلح در راستای ایجاد امنیت مردم به کار گیریم چرا که زمانی می‌توانیم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موفق باشیم که مردم احساس امنیت کنند که نیروی انتظامی مسوول ایجاد امنیت است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی برگ‌زرین و افتخارات فراموش نشدنی به جا گذاشتند و سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی در این مدت چهار دهه در پاسداری از آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و رهبری لحظه‌ای درنگ نکردند و با تمام توان از این آرمان‌ها دفاع خواهند کرد، اظهار کرد: باید قدردان این مجاهدت‌ها و دلاوری‌ها باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب باورهای دینی، دین‌مداری و گفتمان عدالت آزادی و دفاع  از محرومین است و طبیعی است که نظام سلطه چنین گفتمانی را نمی‌پذیرد، در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم استکبار با تمام توان در مقابل اراده ملت که برای آزادی و استقلال به پا خواست ایستاد و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در پیشگیری از وقوع سرقت
سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه در این آئین با بیان اینکه ثمره کار نیروهای انتظامی امنیت و آرامش مردم است، اظهار کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که وصایای حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گستردگی خدمات و و ارتباط با مردم بارزترین ویژگی نیروی انتظامی است و این قشر از جامعه خدمات صادقانه، بی‌منت و با عزت را برای رضای خداوند به مردم و جامعه ارائه می‌دهند.
وی تصریح کرد: پلیس جامعه محور و مردم محور این افتخار را دارد که آرامش خود را فدای آسایش مردم می‌کند، ۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور را نیروهای انتظامی مرزبانی می‌کنند و در شهرها و روستاها و پایانه‌ها این افراد بدون منت به مردم خدمت ارائه می‌دهند.
انصاری با اشاره به روحیه سلحشوری و جهادی نیروهای انتظامی افزود: ثمره کار نیروهای انتظامی امنیت و آرامش مردم است و تلاش شبانه‌روزی ما هم برقراری همین نظم امنیت و آرامش در جامعه است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این خواسته به حق مردم جزء با همکاری نیروهای انتظامی و پشتیبانی شورای تامین، مردم و سایر دستگاه‌ها حاصل نخواهد شد.
وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول پیشگیری از وقوع سرقت را کسب کرد و جزء استان‌های دوم و سوم به لحاظ پیشگیری از کلیه جرائم است.
صبحگاه مشترک (2)
صبحگاه مشترک (3)
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1