تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۲۸۲۳۹۴

شهردار دوگنبدان: معابر بصورت مکانیزه نظافت می‌شود

۰
کبنا ؛.
شهردار دوگنبدان از نظافت معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر توسط خودرو مکانیزه خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان، مسعود ظفری اظهار کرد: از امروز پروسه نظافت (جاروب) معابر اصلی به‌صورت مکانیزه اجرا می‌گردد.
وی ادامه داد: دستگاه جاروب مکانیزه به‌صورت شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی ثابت، همه‌روزه به‌صورت منظم به نظافت میادین، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر می‌پردازد.
ظفری گفت: این طرح به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان برنامه‌ریزی‌شده و ایمنی جان پاکبانان و سهولت کار آنان، موجب شده تا نظافت شهر در هر شرایطی با سرعت و کیفیت مناسب انجام شود.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه بلورهای اصلی از فلکه فرودگاه تا فلکه نرگسی هفته‌ای دو بار و سایر بلوارهای اصلی هفته‌ای یک‌بار با استفاده از جاروب‌های مکانیزه نظافت می‌شود، تصریح کرد: این کار بخشی از سلسله اقداماتی است که به‌زودی در کنار هم چهره زیبا و تمیزی را به شهر خواهند داد.
ظفری هدف از راه‌اندازی شیوه مکانیزه نظافت راه‌های اصلی درون‌شهری را زیبایی بصری و رفع آلودگی متراکم در کناره جاده عنوان کرد.
وی گفت: اولویت شهرداری دوگنبدان جلب رضایت شهروندان از خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است امروز برای اولین بار از این جاروب‌ مکانیزه برای نظافت سطح شهر استفاده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهردار خوش اخلاق
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مسعود خرابت نکنن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
راه اندازی تلفن گویای ۱۳۷شهرداری را را اندازی بفرما کمک بزرگ و مشاور شهردار..
شهردار محبوب
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که با نام نیک دوره ۴ساله شهرداری را به پایان برسانی و عده ای که دنبال کارهای غیره قانونی و خلاف هستند و فقط دنبال زد و بند و ریخت و پاش و حیف ومیل بیت المال هستند، چنان تو دهنی بخورند که جرات و هوس شورا و شهرداری نکنند. موفق باشی شهردار مهربان و با معرفت. فقط حواست به دور بری ها باشه چون هر کسی جدا کیسه ای برای خود دوخته و رویاهایی در ذهن دارند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
راه اندازی تلفن گویای ۱۳۷شهرداری را را اندازی بفرما کمک بزرگ و مشاور شهردار..رنگ آمیزی زیر گذر را هم نباید فراموش کرد.. توسعه فضای سبز و احداث پارک کودک در سایت مسکن مهر گچساران هم پیگیر باشید.ت عیض کامل پایه های روشنایی بلوار ولیعصر گچساران..چون پایه های برق قدیمی و تعویض کامل اون شهر دگرگون میکنه..هر چند این کار اداره برق..ولی باید شهرداری و شورای شهر ب اداره برق این درخواست بده ک انجام بگیره..یادمان باشد ک گچساران روزانه ۸۵۰۰۰۰هزار بشکه نفت ب کشور تقدیم میکنه..
جمال
Iran, Islamic Republic of
لطفا جدول های جلو مغازه دار رو هم اجبار کنید اشغال نریزن تو خیابونای بازار مثل بشارت شیراز سطل اشغال باید گذاشته بشه اونجاها
شهروند
خسته نباشی دکتر ظفری واقعا گچساران نیاز داشت به نیروی متخصص و با دانشی مث جناب عالی تشکر از زحمات شبانه روزتون
گچسارانی
درود بر دکتر ظفری ممنون که گچساران سنتی رو دارید تغیر میدید و ب صورت مدرنیته اداره میکنید
گارمند
انصافا جای تقدیر داره ،رفتگر های بیچاره هر لحظه ممکن بود جان شون ب خطر بیوفته و نصف شب راننده ی خواب باشه و اتفاق ناگواری بیوفته ممنون از دکتر ظفری ،با این کار خدمت بزرگی ب نظافت تمیز تر شهر کردید و از خطرات احتمالی برا رفتگرای زحمت کش جلو گیری کردید موفق باشی
ساکن شهرک خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای مهندس ظفری
ضمن عرض خیرمقدم بر مسند شهرداری دوگنبدان ، لطفا در خصوص نظافت و بردن زباله های اماکن مسکونی فکری اندیشیده شود زیرا خودرو زباله شهرداری ساعت یک بعداز ظهر برای بردن زباله ها اقدام می کند در صورتی که زباله ها را مردم شب قبل بیرون می گذارند و علت را که جویا می شویم اظهار می نمابند محلات گسترده است و یک ماشین زباله کش جوابگو این همه مناطق نیست لطفا نسبت به اضافه نمودن ماشین زباله کش اقدام عاجل تا باعث منظره ای زیبا خصوصا این منطقه که به اسم شهرک شهرداری است باشیم . متشکرم و خسته نباشید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ظفری شما جای کسی نشستید که اکثریت مردم،چه مخالف و چه موافق به کاردانی و مدیریت و افق دیدش اعتقاد داشتند،پس توقعات از شما بالاتر از این کارهای پیش پا افتاده بوده و هست!!!!!
بعدشم این دستگاه و خودرو که زمان زینل زاده هم وجود داشت
متلا تمیز کاری معابر خیلی کار شاخیه که بزرگ ش کردید؟؟؟؟؟؟؟؟
با این تفاسیر خدا به فریاد آینده ی شهر برسه....
زاگرس
نظافت مکانیزه پیش کش به جمع اوری زباله از جلوی خانه ها در کوی کارکنان دولت و جوی اب منطقه جنوبی کارکنان نظارت کنید که دو ماه دو ماه نظافتجی نمیاد واقعا خجالت اور است اقای شهردار
گچساران زیبا
تشکر از زحمتات شهردار جدید واقعا روح تازهای به گچساران دادیت به عنوان یک شهروند ممنونم از زحماتتان٫همین که این وقت شب با پرنسلتان هستین نشانه صداقت وفاداری به کارتان هستین امیدوارم موفق باشین
ناشناسل
Norway
متن نظر شما این هم ک قبلا بود گفتم خدایا چکار کرده اینطور تقدیر تشکر میکنید
گارمند
سلام خسته نباشید خدمت مهندس ظفری و با ارزوی موفقیت برا شما و مجموعه زحمت کش تون ، با این همه اعتباری که نماینده محترم در اختیار شهردار قبل گذاشتن ، کار شاخی ازش ندیدم و در جواب همشری که میگفتن شهردار قبل همه قبول داشتن ،مهندس ظفری تو تمام شاخصه ها از شهردار قبل یه سر گردن بالاترن طرح های مهندس ظفری اهواز و ماشهر ، و بندر امام مشخص کننده این هست و مقاله های ایشون رو هر کدوم نشون دهنده تخصص ایشان میباشد مطالعه کن و شناخت داشته باش بعد قضاوت کن هر چند فامیلت باشه شهروند گرامی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کی گفته ایشون دکتر هست؟؟؟ تا زمانی که شخصی مدرک نگیره نمیشه بهش گفت دکتر و در نهایت خدمتتان عرض کنم سال دراز است و قلندر بیدار که ایشون توان مدیریتی ضعیفی دارند و امیدوارم بتونه ۴ سال بمونه
سید
Iran, Islamic Republic of
جمع اوری زباله را در کوی کارکنان دولت درست کن که شب جمع اوری زباله غذاب ماست جوی اب پر از زباله میشه
گچسارانی
درود بر شهردار اینده دار گچساران موفق و پیروز باشین
ناشناسل
Norway
متن نظر شما به خدا قسم پارسال همین ماشین من دیدم بلوار کارکنان داشت تمیز میکرد
باوی
احسنت بر دکتر ظفری خسته نباشی تو این یک هفته اندازه چهار سال شهردار قبل کار کردی دمت گرم بزرگ مرد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1