تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۸۲۱۴۲

۱۵ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری به بخش خصوصی واگذار می‌شود

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۱۵ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری استان به بخش خصوصی خبر داد.
به گزارش  کبنا نیوز به نقل از، روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، نشست واگذاری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس گروه اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، نایب رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی دیگر از مسئولان پیش از ظهر امروز (۱۶ مهرماه) در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
محمود باقری در این نشست با اشاره به سیاست‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه ایجاد اشتغال، اظهار کرد: ۱۵ پروژه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس قرارداد BOT (ساخت، بهره‌برداری و انتقال) به بخش خصوصی با هدف رونق اشتغال واگذار می‌شود.
وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌های سرمایه‌گذاری خود برای این پروژه‌های گردشگری را به کارشناسان حوزه سرمایه‌گذاری این اداره‌کل جهت ارزیابی تحویل دهند.
دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌‌های قابل واگذاری را سد شاه قاسم، تنگ مهریان، اردوگاه خهکلون، اردوگاه بیژن، منطقه کوه گل، اردوگاه چشمه بلقیس چرام، اردوگاه بی بی حکیمه، اردوگاه شراب گرو، اردوگاه دشتک دیل، اردوگاه پارک جنگلی، اردوگاه توت‌نده، اردوگاه تنگ ماغر، برم الوان و بندان سی‌سخت عنوان کرد.
باقری ابراز کرد: برای برخی از پروژه‌های ذکر شده سرمایه‌گذارانی اعلام آمادگی کردند که طرح‌های آنها توسط کارشناسان این اداره‌کل در حال ارزیابی است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
نحوه نشستن افراد نشان دهنده شخصیت آن ها می باشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
مه ای کارمندل استخون من بدنشون نیس که درس بشینن یخو خوشون اییا
اسماری
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما بینده عزیز ایا این نشست ها برای رضای خدا وند متعال و خدمت به مردم شریف استان هست یا تلاش در جهت بقاو تامین نظر مسوولان اجرایی
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1