تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۲۸۲۰۰۵

از اولین بی‌نظمی استاندار تا غیبت معنادار «دهراب‌پور» و کنایه‌ها و دل پرخون «جاوید»

۶۶
۰
کبنا ؛مراسم معارفه شهردار یاسوج با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم معارفه شهردار جدید یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان ارشد این استان در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد که این جلسه نیز با حاشیه‌هایی نیز همراه شد.

با آغاز مراسم تکریم و معارفه شهرداران جدید و سابق یاسوج اولین چیزی که به چشم می‌خورد، غیبت مرد کارکشته سیاست «محمدرحیم دهراب‌پور» بود، برخلاف حضور همه اعضای شورای شهر یاسوج در این مراسم، او نیامد و باید ببینم که نیامدن «دهراب‌پور» چه معنایی خواهد داشت.
بستگان «نستهن مقدم» با همبستگی و اتحاد و با ایستادن در ورودی سالن حکیم جرجانی به مدعوین خوش‌آمدگویی می‌گفتند. مقدم از طایفه بزرگ تامرادی است.


 


 
حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان در این مراسم پررنگ بود.
اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج گروه [اکثریت و اقلیت] در کنار هم در ردیف دوم سالن نشسته بودند.
* استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأخیر وارد این جلسه شد، وی که خود در جلسات اخیر استانداری تاکید بسیار بر نظم و انضباط کاری داشت، امروز با تأخیر به این جلسه آمد. او به هر دلیلی که دیر آمده باشد، باز قابل توجه نیست چرا که استاندار نظم و انضباط مدیران در استان را فریاد زده بود.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_0736.jpg
برنامه امروز در کمال آرامش و بدون هرگونه تنشی برگزار شد.
هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این آئین گفت: جاوید شهردار نمونه‌ای بود و خدمات او ماندگار خواهد ماند.

اکبری ادامه داد: شورا و شهرداری یاسوج به تنهایی قادر به انجام کارها نیست و لازم است که همه دستگاه‌های دولتی و مسوولان ارشد استان در کنار این مجموعه باشند.
*محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز در این جلسه حرف‌هایش را به دو پروژه مهم پل سوم و چهارم بشار یاسوج اختصاص داد و گفت: پل سوم بشار نقش مهمی در کاهش ترافیک دارد که امیدوارم هر چه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.
پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بعد از ارائه گزارشی در خصوص وضعیت اعتبارات شهرداری، اظهار داشت: رویکرد انتخاب شهرداران در دولت دوازدهم نسبت به دولت گذشته متفاوت بوده به‌گونه‌ای که شهردار انتخابی باید متخصص و همسو با دولت باشد و البته منظور از همسو بودن با دولت به معنای همفکر بودن نیست بلکه از نظر ساختار قبول داشته باشد.
«محمدعلی جاوید» شهردار سابق یاسوج که به نظر می‌رسید دل پرخونی از دست خیلی حرف‌ها و مطالب مطرح شده از سوی بعضی افراد داشت، سخنان خود را همراه با انتقادهایی ارائه داد.
او به برخی از ابهامات پیرامون خود پاسخ داد و گفت: در ابتدای فعالیتم شهرداری ۱۰۵۰ نفر کارمند اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی داشت و در دوران فعالیتم حتی یک نیروی قراردادی به این تعداد اضافه نشد.
جاوید افزود: در دوران ۴ ساله حضورم در شهرداری علیه هیچ رسانه‌ای حتی آنان که قلم‌هایشان جهت‌دار بود، شکایت نکردم و انتظار دارم رسانه‌ها بررسی کنند در صورتی یک معامله و حیف میل خود و یا بستگانم داشته‌ام، بگویند تا تمامی آن را در یک دفترخانه بنام آنان ثبت کنم.
شهردار سابق یاسوج بیان کرد: برخی از دور دستی بر آتش دارند و اطلاعاتی از شهر و شهرداری نداشته و این سبب می‌شود با قلم رسانه‌ها مسیرهای انحراف آمیزی را برای یک موسسه و یا نهاد ترسیم کنند.
جاوید ادامه داد: زمانی وارد شهرداری شدم دیدم ۹۰ درصد کار همان روحی بوده که در مجموعه شهرداری دمیده و همان هفته اول اگر به احترام آبروی خود و خانواده‌ام نبودم استعفا می‌کردم زیرا باید برخلاف جهت آب شنا می‌رفتم.
وی با بیان این که وقتی وارد شهرداری شدم فهمیدم که چه میزان کار انجام نشده تصریح کرد: هر کسی در شهرداری به دنبال این بود که گلیم خود را از آب بیرون بکشد.
او به تبعیض‌های که در دریافت عوارض می‌شد، اشاره کرد و گفت: در شهرداری یاسوج از یک فرد ۵۰ میلیون تومان عوارض دریافت می‌کرد ولی از شخص دیگری با همان مختصات ۱۰ میلیون تومان عوارض گرفته می‌شد.
http://www.kb-p.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?Width=640&height=500&ID=29280879-68e1-4cba-a8dc-d7c463ddf587
شهردار سابق یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای ورودم در شهرداری یاسوج ۱۰۰ طرح و پروژه عمرانی را تعریف کردیم که تا پایان دوره مدیریتم ۹۹ طرح و پروژه آن با ۷۰ درصد اعتبارات درامدهای داخلی افتتاح شد.
**شهردار جدید یاسوج در ادامه افزود: بعضی‌ها می‌گفتند چه کار کنی و چه کار انجام ندهی انگ دزدی را به تو می‌زنند.
«جاوید» با کنایه‌ای که نسبت به وقت سخنرانی خود به فرماندار زد نشان داد هنوز نگرانی‌هایی از سید محمدکاظم نظری دارد اما در نهایت از نظری هم تشکر و قدردانی کرد.
?وقتی که مجری برنامه پایان وقت ده دقیقه‌ای را به جاوید نشان داد وی گفت: به فرماندار ۱۰ دقیقه وقت دادن و به من که چهار سال کار کرده‌ام ۱۰ دقیقه وقت دادن درست نیست.
جاوید در خصوص ارتباط خود با اعضای شورای شهر و نفرات جدید هم گفت: هیچ گاه کسی را برای بقای خود نزد آن‌ها نفرستادم و با سه نفر از آن‌ها نه پیش و نه حین انتخابات و نه بعد از انتخابات یک کلمه هم صحبتی نداشته‌ام.

*جاوید همچنین در کنایه خطاب به اعضای جدید شهر یاسوج که مدعی بودند رزومه ۵۰ نفر را برای انتخاب شهردار گرفته‌اند افزود: کدام ۵۰ نفر و کدام رزومه و پیشینه را بررسی کردند! حرف‌ها و اخباری که مربوط به گزینش یک نفر از میان ۵۰ کاندیدای شهرداری بوده صحت ندارد و به قولی به جز مقدم، همه آن ۴۹ نفری گزینه شهرداری سر کار بوده‌اند.

?جاوید از «خادمی» هم تشکر کرد و گفت: اگر پول نبود اما در استان آرامش داشتیم.
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با تأخیر به این جلسه آمده بود، اظهار کرد: زیرساخت‌های این شهر باید تقویت شود تا اقتصاد شهر یاسوج بهبود پیدا کند. یاسوج پیشانی اداری و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد است و به همین دلیل باید تقویت شود.
استاندار گفت: یاسوج شهر و ملک یک جناح، طایفه و قوم خاصی نیست، متعلق به همه مردم است که در این شهر زندگی می‌کنند.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/10/IMG_0732.jpg
وی توصیه‌ای هم به شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج هم کرد و گفت: فرصت‌های اجتماعی و سیاسی را عادلانه در اختیار مردم قرار دهند و بدون در نظر گرفتن طایفه و قوم این خدمات ارائه شوند.
?احمدی افزود: روز اول که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدم دغدغه من پل‌های ورودی، مبلمان شهری، فرودگاه و‌ پروازها و تفرجگاه‌های این شهر بود اما دولت با مشکلات فراوانی مواجه است.
وی در پایان هم گفت: قوم گرایی، طایفه بازی و باند بازی مسائلی است که مانع پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و نباید انرژی خود را صرف این مسائل کنیم.
?? استاندار گفت: اجازه نمی‌دهم کمربندی از فقر در حاشیه پایتخت طبیعت ایران شکل بگیرد و در این زمینه با برنامه ریزی کارشناسانه و مدون دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر نیاز است.

? غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نیز گفت: ۲۰ سال آینده شهر یاسوج یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور خواهد بود که لازم است برای توسعه و افرایش زیرساخت‌ها مدیران هماهنگی و همدلی داشته باشند و از جزیره‌ای عمل کردن دوری کنند.
 
مقدم شهردار جدید یاسوج گفت: از نظر من، مردم برابر هستند، سیاست ما توزیع متوازن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر برای توسعه پایدار است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد مردان حاج محمدرحیم دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
// استقبال میکنند یعنی ...
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه حاچ دهراب پور با همشون فرق داره
کارشناس تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم به دلیل بازدید سرزده از سازمان تامین اجتماعی و تبادل نظر با کارشناسآن و مجموعه با تاخیر روانه مراسم معارفه شهردار شدند.
ضمن اینکه شرکت در مراسماتی چون معارفه جنبه تشریفاتی دارد و الزامی نیست.
بازدید و پیگیری امروز ایشان از سازمان تامین اجتماعی به مراتب مفید تر بود.
منصف
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور بزرگ
واقعا ایشان مرد هستن و قطعا بخاطر خیانتی که در حق مردم شده و شهرداری که بر خلاف میل مردم انتخاب شده غیبت داشته
همین جا به اصولگرایان بگم که واقعا در حق دهرابپور خیانت کردین و صد در صد دود این خیانت به چشم خودتان می‌رود
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کنه //////// فقط چماق در دست ندارند ش//
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور عزیز که هیچ وقت دنبال معامله نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به تو چه که آقای حاج دهرابپور در جلسه شرکت کند یا نه شاید یکی دلش نخواهد برود جایی
تحلیل متن
Iran, Islamic Republic of
خدایی اون تعدادی که تو محوطه به صف ایستادن چی رو میخوان ثابت کنن؟من موندم یعنی چی///!!!مگه جشن تولده؟یا مراسم فاتحه خوانی؟تازه تعداد زیادیشون هم تو سالن هستن.....
پدرام احمدیان
Iran, Islamic Republic of
معاملات /// از سر گرفته شد کار خوبی کرده حاج دهرابپور که وارد این معاملات نشد ///شبانه روی طرح های آبزیان پرشکفت و بویراحمد ////جلسه میگذارند آقا ////مشخص شد
Iran, Islamic Republic of
اگه یک مرد تو شوراست اون حاج دهرابپور هستند
منصف
Iran, Islamic Republic of
خانم زمانی اومده چکار
Iran, Islamic Republic of
واقعا دهراب پور انسان وارسته دایست
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور اهل معامله بر روی مردم نیست
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور با رای پاک اومده تو شورا حالا هم پاک قدم برمیداره و مخالف سوء استفاده و پارتی بازی و غارت بیت المال است
مردم
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور عزیز مبارزه کن و اگر جایی خرابی ای دیدی کوتاه نیا
ما مردم با شما هستیم
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور فردی نیست که همینجور بنشیند خیال متقلبان راحت نباشد که حاج دهراب پور با آنها ذمبارزه خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
حاجی عزیز اول خدا بعد شما
رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور ساکت نخواهد نشست و رسانه را محلی برای جلوگیری از نابود کردن یاسوج بداند
Iran, Islamic Republic of
مگه چه خبره که فامیل شهردار استقبال کنند مگه شهرداری سهامی خاص هست
Iran, Islamic Republic of
کاش دو فرد دیگه مثل حاج دهرابپور تو شورا بود
چ
Iran, Islamic Republic of
اون از اعضای ... شورا
این از شهردار
Iran, Islamic Republic of
یک نفر مثل شیر در مقابل شش نفر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ سی ملا ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بین اصولگراهای استان قوی تر از دهراب پور ندیدم
بهزاد هاشمی کو ه سرک
متاسفانه مراسم بیشتر به ..شهر یاسوج شبیه بود .
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
حیف شد اگه دهراب پور شهرداری از خودش میگذاشت دوباره تیم شهرداری راه میفتاد
کارشناس بیماریها
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور فقط به فکر منافع خودش هست خودتون از هر طایفه ای هم که هستید همین کار استقبال را انجام میدادید تامرادیها مردم دار و صاف و صادق هستند کبنا لطفا پارتی بازی نکن همه پیام ها را بزن
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقاى حاج دهراببور در این جلسه شرکت نکردند تا کواهى باشد بر اینکه ایشان هیجکاه زیربار تحمیل نرفته ونخواهد رفت ونشان دهد در همه عرصه ها ولو یکه وتنها مقابل آنجه قبول ندارد خواهد ایستاد واز طرفى بیامى است هم براى مردم شهر وهم براى معامله کران و سؤاستفاده کران که حساب کار خود را بکنند و امیدى به همکارى نداشته باشند
احسان
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک شهروند اول امیدم بخداست بعد به حاج دهراب
من
Iran, Islamic Republic of
اینایى که جلو درب ورودى ایستادن ی...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
هرکه قهرکه خشه بی بهر که باز هم ریت سه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
هر که قهرکه خشه بی بهر که بازهم ریت سه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
هر که قهرکه خشه بی بهر که بازهم ....
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج دهرابپور با اصالت
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کنه به شهرمون
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
نام اقلیتی بعلت بی تدبیری نان اکثریتی را بخاطر صداقت و سادگی آجر کرده.خدا به داد این مردم برس.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
hاین گروهی که الان صف بسته اند از فردا هم جلو ی شهرداری صف میبندند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور اهل قهر کردن نیست اهل زد و بند و روی مردم معامله کردن نیست
شهروند
خ زمانی الان چیکاره هست که اومده اونجا نشسته
شهروند باوی
Iran, Islamic Republic of
پس با این وضعیت لطف اله موسوی شهردار منخب باشت را باید جز حذف شدگان بدانیم. اینجور که آقای نیک اقبال گفتن موسوی باید حذف بشه. موسوی نه با دولت همسو بوده و نه سابقه اجرایی دارد و نه رشته مرتبط. البته اکثریت شهرداران شرایط موسوی را داشتن و تایید شدن. حالا که بقیه تایید شدن چرا موسوی تایید نشه؟
روشنك
Iran, Islamic Republic of
این هنه مهندس خوب. چرا؟؟!!
جهان د
Iran, Islamic Republic of
مدیران نسل قبل که بروی کار اومدن همه با زد و بند اومدن و مدیران لایق رو به ناحق کنار زدن...حالا میخوایید استاندار رو تحت فشار قرار بدین؟یه م..هستین .حرکت بعدی شما تحت فشار قرار دادنه استاندار هست....ولی موفق نمیشید...چون این استاندار معلومه که اومده کار کنه و نظم بده به سیستم.اقای احمدی لطفا مدیران نقشه کش رو پرت کن بیرون.
كمال
Iran, Islamic Republic of
من به هیچکدوم اعتماد ندارم...بقول جاوید هر کسی تو شهرداری و شورا دنبال منافع خودش و اطرافیانش هست...همشون درصدی کار میکنن...من خودم تو سیستم هستم میدونم که فشار جمعی قانونگریزها قویتر از هر چیزی هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مه حونه خالشه که قهر ایکنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
به زمان کامنتها نگاه کنید همه رو یک نفر گذاشته!!!!!!!!!!!!!!!!
ممد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار با نجابت و با درایت دکنر مقدم
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یا علی از تو مدد
حرف های تعصبی کامنت گذاران هیچ کس را دلسرد نخواهدکرد و اقای مقدم نشون خواهنددادکه تعصب وقبیله گرایی در این جهان رنگ وبوی خود را ازدست داده است
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون بویراحمد هم باید نوشت که هیچ کس نمینشیند تا .. واین طایفه و این ایل تا زمانی که. جلویشان ظاهر نشود کاری به کار کسی نداشته اند و وعده خداوند همیشه عملی خواهدشد که فرمودن اینده از ان مستضعفان خواهد بود
خوب است انسان همیشه سنجیده حرف بزند تا درقیامت حرفی برای گفتن داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
کاربری زمینهای زیر تل حل شود مردم بلا تکلیف هستن شهردار عزیز
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تو ایران هر چیزی قدیمی ان بهتر از جدیدش است تو سیاست هم سیاسیون قدیمی بهتر از مدل جدید ها هستند به عنوان مثال حاج دهراب پور کجا شش گزینه دیگر کجا حاج دهراب پور = قاطعیت در پندار و گفتار و رفتار . ششگزینه دیگر شورای شهر..
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ایل سترگ تامرادی امروز نستهن فردا حاج مهدی
شاهین
Iran, Islamic Republic of
..شهردار وابو شهر ابای ایابو س..
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج مهدی درود بر نستیهن
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هرانکه نتواند دید
از دکتر روشنفکر سپاسگزاریم به خاطر درایت وحمایتهای زرجلیش
Iran, Islamic Republic of
بنازمت مرد گرون حاج دهرابپور که زیر بار زور نیره
Iran, Islamic Republic of
شهردار دیگه نبود که این انتخاب شد
علی
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور محبوب مستضفین
احسان
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پپور انسان بزرگیه ولی باید مثل دیگر اعضای شورا در جلسه حضور پیدا میکرد مگه همه اعضا موافق شهردار جدید بودن ولی نشون دادن که برای شهر و مردمش و رای که بهشون دادن ارزش قایل میباشن و سیاست و لجبازی را فدای پیشرفت شهرشون نمیکنن.اگه مخالفی اگه شهردار انتخابین نیس دیگه همه چی تموم شد یا علی بگو و عیب ایرادات رو بگیر نه سنگ اندازی کن.
Iran, Islamic Republic of
اونی که کامنت داده حاج دهرابپور قهر کرده خشه بی بهر کرد. اگه نمیدونه بدونه که حاج دهرابپور نیازی نداره که بخواد قهر کنه. اما بخاطر مردم نرفت. خدایی میرفت آشنا و زارع راا میدید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کسانی که فقط ادعا دارند برای انتخاب یه شهردار اینجور عقده ای شدند حق تان همین است که در محرومیت بمانید چون مردم ما آنقدر مشکلات دارند که عده ای فقط در آرزوی رسیدن به قدرت دست و پا می زنند واقعا جای شرم و خجالت دارد درود بر مردمان بزرگ و با اصالت تامرادی چون مردانگی خود را در دفاع از این نظام با اهدای خون پاک جوانان غیور خود ثابت کرده اند
دردمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور که هیچ گاه اهل معامله نبوده خواهشها مسائل قومی را کم رنگ جلوه دهید شهردار متعلق به همه مردم شهر یاسوج می باشد نه فقط ایل نامرادی با این کارها استارت حمایت از روشنفکر را نزنید روشنفکر آدم بزرگی میباشد او را عمدا تخریب نکنید با این اقدامات
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
اینا ازحالا اومدن تومحوطه که شناخته بشن برای پستهای جدیدخودشون وبچهاشون تو شهرداری
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور قصد داشت خودش رئیس شورا شود و شهردار رو هم از طایفه خودش بگذارد، ولی به حکمت حق موفق نشد
ضمناً عملکرد ایشان در شوراهای قبل و از ای..ن در انتخابات های گذشته مجلس و ریاست جمهوری بر همگان روشن و شفاف است
.سی سخت
Iran, Islamic Republic of
همه کامنت های حمایتی ازحاج دهراب پور کار یک الی دونفره‌.کافیه به ساعات درج کامنت توجه کنیم.....خخخخخخ
شکیل
Iran, Islamic Republic of
شماره ۶۱ ، بنده یه تحقیق اجمالی کردم اصلا هم چه چیزی نیست و ادبیات کامنتهای کاملا با همدیگه فرق میکنه ومتفاوتند ، نمیخواد با این کارا دل خودت رو خوش کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1