تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۸۱۷۵۴

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در گچساران + تصاویر

۷
۰
کبنا ؛صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندار گچساران،مسئولین نظامی و انتظامی، رئیس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب،جمعی از مدیران، خانواده شهداء در گچساران برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی  ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: بدون تردید یکی از مهم ترین عوامل ارتقاء سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی، جلب رضایت‌مندی مردم و کسب اعتماد آنان نسبت به استقرار “امنیت عمومی پایدار”، “حاکمیت قانون” و “انضباط اجتماعی” است.
سرهنگ سید محمد موسوی  با اشاره به اینکه " پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه "  شعار امسال هفته نیروی انتظامی است، افزود: کارکردهای قابل قبول و تأثیرگذار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن فرامین فرماندهی معظم کل قوا در عرصه خدمت رسانی و تامین امنیت و آرامش فراگیر برای قاطبه مردم کشورمان این مهم را محقق ساخته است.
موسوی تصریح کرد: امروزه خادمان ملت فهیم ایران در ناجا ‌با اقتدار کامل‌ از جان، مال، امنیت و عزت مردم پاسداری کرده و با پشتیبانی مردمی، در صدد انجام ماموریت‌های محوله‌ به احسن وجه است و جای بسی افتخار است که فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای‌  (مدظله العالی) در وصف این نیرو فرموده‌اند؛ “کارکنان نیروی انتظامی که سعی می‌کنند آرامش را، امنیت را، آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند.
وی عنوان کرد: بی شک لازمه تامین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود و این سرمایه عظیم موجب شده تا نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد در مقابله با نا امنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار دهد.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: اکنون که به هفته نیروی انتظامی سال ۹۶ ورود پیدا کرده ایم، کارنامه پر افتخار یک ساله خود را در پیشگاه مردم شریف گچساران به منصه ظهور می‌گذاریم تا برگ زرینی بر افتخارات مجموعه پلیس بیفزاییم.
موسوی خاطرنشان کرد: بی‌بدیل نیروی انتظامی نقش مهمی در برگزاری انتخابات شهرستان داشته است که شاهد فضایی آرام در شهرستان گچساران بودیم.
گزارش: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مردان نیروی انتظامی،سرهنگ جانبازی وموسوی ومیری.درود برمردان زحمتکش دیارم
صادق
Iran, Islamic Republic of
شهردار رو دعوت نکردن؟
همکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سروان عنبریان
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
کارنامه پرافتخار یک ساله خود!!!!!!؟این .. غیربومی باید بره.شعور مردم گچساران ر.. گرفته.
سین قاف
Iran, Islamic Republic of
سارقان طلا فروشی مرحوم قدم خیر رو هنوز نگرفتین؟! ملت منتظرن سرهنگ موسوی
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
سلام فرمانده محترم نیروی انتظامی بنده به عنوان یک شهروند گچسارانی بهتون تبریک میگم با انتخاب مردی شایسته وپر تلاش به نام سروان میری قدر بدونید سارقان گچسارانی با زحمتهای ایشون دستگیر شدن وارامش به گچساران رسیده قدرشناس این شخصیت زحمتکش باشید برادر درود بر شما وسروان میری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کجا سارقین طلا فروشی دستگیر شده .پس چطور مردم خبر دار نشدن هنوز؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1