تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۲۸۱۶۶۷

فرماندار باشت هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

۲
۰
کبنا ؛ 
سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت ، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده ناجا و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در شهرستان باشت تبریک و تهنیت گفت.‏
متن این پیام به شرح زیر است؛
نیروى انتظامى مجموعه اى است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های بزرگمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج ( و با تلاش فراوان جان خود را در ایجاد امنیت و آسایش مردم ، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی نثار می کنند.
هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند
ای سبزپوشان سپیددل، ای حماسه سازان پیروز، ای سنگرداران همیشه بیدار، ای نشان های سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهایمان نشان از سبزی نام و یاد شماست.
اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی شهرستان باشت و همکاران محترمشان و تمامی سبزپوشان نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده، از زحمات شبانه روزیشان تقدیر و تشکر می نمایم.
آرزومندم در ظلّ عنایات امام زمان (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) ، همواره در برقراری نظم و امنیت موفق و سربلند باشید.
سید مسعود حسینی
فرماندار شهرستان باشت
نام شما

آدرس ايميل شما

توت
Iran, Islamic Republic of
مگه باشت هم فرمانداری داره
باشتی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار .ت؟.ل هست که . گذاشتن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1