تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۸۱۶۵۵

بعد از ۱۰ سال؛ ۶۰ میلیارد تومان برای افتتاح نهایی بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج نیاز است / از دغدغه گاز طبی تا غفلت از پارکینگ

۱۴
۱
کبنا ؛پروژه بیمارستان ۲۸۳ تختوابی یاسوج بعد از ۱۰ سال به ۶۰ میلیارد تومان برای افتتاح نهایی و پذیرش بیمار نیاز دارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز جمعه علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسوولان استانی از روند اجرایی چند پروژه بازدید کردند.
احمدی در بازدید از روند اجرایی بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج با بیان اینکه یک برنامه‌ زمان‌بندی باید برای این پروژه مشخص شود، اظهار کرد: تا بر اساس آن برنامه‌ زمان‌بندی گفته شود که زمان بهره‌برداری از این پروژه کی خواهد بود.

یک بار بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج را افتتاح می‌کنیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اینکه یک روز ساختمان بیمارستان شهید جلیل را افتتاح کنیم و بعد از چندین ماه بعد از نصب تجهیزات مجدد افتتاحیه داشته باشیم، چنین کاری را انجام نمی‌دهیم.
وی با تاکید بر اینکه نباید با عجله برای افتتاح بیمارستان یاسوج خرید تجهیزات با کیفیت را فراموش کنیم، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در زمینه نصب با کیفیت‌ترین امکانات و تجهیزات لازم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
احمدی ابراز کرد: مراحل نهایی تکمیل ساختمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دست اقدام بوده و تا پایان آبان ماه طبق وعده وزارت راه و شهرسازی تحویل موقت می‌شود و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای تجهیز بیمارستان بزرگ یاسوج ۴۰ میلیارد تومان نیاز بوده که به صورت ۱۰۰ درصد باید از اعتبارات غیر از استانی تامین شود.
وی بیان کرد: طراحی، ساخت و تخت و فضای در نظر گرفته شده در پروژه بیمارستان خوب است و در بیمارستان ها بحث تجهیزات مهم است و باید به آن توجه شود و همچنین با پیگیری انجام شده در آینده ای نزدیک و ظرف دوماه آینده این بیمارستان به بهره برداری می رسد.
استاندار عنوان کرد: اگر تجهیز بیمارستان، انتقال تجهیزات و استاندارد سازی اهمیتی بیشتر از ساختمان و بخش فیزیکی نداشته باشد، کمتر از آن نیست و باید تلاش شود که بیمارستان به صورت مجهزتر تحویل داده شود.

احمدی با اشاره به افزایش مهاجرت و نیاز به توسعه زیرساخت ها در شهر یاسوج، تصریح کرد: در شهر یاسوج به دلیل جمعیت موجود در شهر و مهاجرت هایی که انجام گرفته است، باید خدمات شهری تقویت شود و مراکز درمانی، ارتباطی و توسعه فضاهای سبز و ورزشی در برنامه های دولت باشد، که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.
برای تجهیز بیمارستان ۴۰ میلیارد تومان نیاز نیاز داریم
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این بازدید، اظهار کرد: بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی یاسوج یکی از پروژه‌های ملی است که در زمینه تامین اعتبارات تلاش های زیادی در سطح ملی انجام گرفت و پروژه در مراحل پایانی است و برای تجهیزات آن ۴۰ میلیارد تومان نیاز است، که برای تحقق این میزان اعتبار، جلساتی برگزار شد و توافقات آن انجام شده است.
وی افزود: از این ۴۰ میلیارد تومان ۸ میلیارد تومان را باید استان تامین می‌کرد که با جلسه‌ای که با وزیر بهداشت داشتیم، به صورت خاص و ویژه این ۸ میلیارد تومان نیز در سهم وزارت خانه قرار گرفت.
از دغدغه گاز طبی تا سند مالکیت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج
اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، اظهار کرد: پروژه بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این بیمارستان در ۸ طبقه در حال احداث است.

ایلامی افزود: تمام بخش‌های لازم را این بیمارستان دارد و به عنوان یکی از بیمارستان‌های اورجینال شناخته می‌شود.
وی همچنین از یکی از مشکلات این استان پرده برداشت و گفت: هیچ کدام از بیمارستان‌های امام سجاد(ع) و شهید بهشتی در تشکیلات وزارت بهداشت به عنوان بیمارستان درمانی و آموزشی لحاظ نشده است و تنها بیمارستان ۲۸۳ تختوابی به عنوان بیمارستان درمانی و آموزشی تعریف شده است و این بیمارستان همه بخش‌های اصلی و مراقبت‌های ویژه را دارد.
وی البته از تلاش خود برای اینکه این دو بیمارستان نیز به عنوان مراکز درمانی و آموزشی شناخته شوند، خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مشکلات دیگر این بیمارستان اشاره کرد و گفت: فاضلاب و دفن صحیح پسماندها و زباله‌های از موضوعاتی است که باید برای آن تصمیم گیری شود.
ایلامی اضافه کرد: سند مالکیت این بیمارستان هنوز قطعی نشده است که این در فرایند واگذاری بیمارستان به علوم پزشکی ضرورت دارد.
وی به تأمین گازهای طبی و سایر تجهیزات بیمارستان اشاره کرد و گفت: مجوز جذب نیرو برای بیمارستان را گرفته‌ایم و همه مراحل قانونی بیمارستان نیز صورت گرفته است.

بیمارستان مشکل پارکینگ دارد / ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیاز است
علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: در این پروژه تاکنون ۵۲ میلیارد تومان اعتبار خرج شده است و سال ۹۶ برای آن ۱۱ میلیارد تومان درنظر گرفته شد که هنوز تخصیص داده نشده است.
وی گفت: کل این پروژه ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است که در صورت تخصیص ۲۰ میلیارد تومان دیگر پروژه بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج به اتمام می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی گفت: پیمانکار ۸ میلیارد تومان طلب دارد.
علیمردانی گفت: در آینده این بیمارستان با مشکل پارکینگ روبرو خواهد شد که پیشنهاد می‌دهم زمین جنب بیمارستان را به این کار اختصاص بدهیم که البته برخی از مسوولان حاضر بیان کردند این زمین ملک شخصی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه، گفت: اول اولویت باید ساخت و اتمام بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی است، بعداً در خصوص پارکینگ بیمارستان که مشخص شد که چقدر ترافیک وجود دارد، این کار را انجام دهید.
به گزارش موج، این پروژه در سال ۸۶ عملیات اجرایی آن آغاز شده و بعد از یک دهه هنوز به اتمام نرسیده است و عمده‌ترین مشکل آن کمبود اعتبار بود و پروژه با ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و به گفته مسوولان ۴۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات آن نیاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یا حق
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا دکتر ایلامی نمی داند که بیمارستان شهید بهشتی مربوط به قبل از انقلاب است و بیمارستان امام سجاد مربوط به ۲۰ سال پیش که به عنوان بیمارستان اون زمان ساخته شدند الان اسم بیمارستان های جدید را می گدارند مرکز آموزشی درمانی.
مهندس عمران
Iran, Islamic Republic of
با این نماینده و این تیم مدیریتی علوم پزشکی تا پایان سال هم این بیمارستان هرگز راه نخواهد افتاد
تقی
Iran, Islamic Republic of
یادم میاد اقای زارع قبل از اینکه نماینده بشه تو یکی از نطق هاش گفت آگه نماینده بشم تو ۲ سال اولی این بیمارستان رو تکمیل میکنم الان دیگه ۸ سال هم نزدیک به تموم شدنه امان از مسئولین شهرمان
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
افرین به این تدبیر اگه بسازند و پارکینگ پیش بینی نشود چطور مشکل ترافیک حل خواهد شد جناب استاندار نتیجه کار اجرایی نکردن این هست دیگه افتتاح کنیم بدون پارکینگ بعد به مشکلی به نام ترافیک الله برکت الله
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهدای دولت آباد .
شهدای دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان ۲۸۳تختخوابی شهدای دولت آباد
بیمارستان شهدای دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان ۲۸۳تختخوابی شهدای دولت آباد
شهدا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
زمین بیمارستانی که شما از آن بازدید داشتین توسط تعدادی از اهالی محترم دولت آباد یاسوج بصورت نیم بها وقف گردیده شایسته است جهت تکریم و نکو داشت بانیان این امر خیر که بزرگترین خدمت را جهت رشد و تعالی همه جانبه بهداشت داشته اند و باتوجه به اینکه منطقه ی دولت آباد شش شهید والا مقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرزوبون داشته اند این بیمارستان به نام شهدای دولت آباد مزین گردد.امید است بدور از هرگونه جناح بندی و نفوذ اداری و سیاسی افرادی که بخواهند مانع این نام گذاری گردد برخورد نموده و این حداقل کاری است که بتوان در شان نیت خیرخواهانه واقفین داشته باشین.
با تقدیم احترام اهالی دولت آباد یاسوج
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
اون از ماجرای پل بشار بعد از یک عمر این هم از بیمارستانشان بعد از ۱۰ سال.هنوز هم میگن چند میلیارد کم داریم.معلومه پروژای که در زمان مصالح ۵۰درصد پایینتر از قیمت فعلی کلنگ زنی شده حالا نمیشه تکمیلش کرد.چرا ؟چرا؟ واقعا چرا؟؟؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
ایشالا هرچه زود تر شاهد بهره برداری بیمارستان شهید دکتر جلیل در اینده نزدیک خواهیم بود
ناشناس
بیمارستان شهدای دولت اباد نه شهید جلیل
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدارا سپاس می گوییم که بیمارستان ۲۸۳تختخوابی یاسوج به زودی افتتاح می گردد
دنا سرافراز
Iran, Islamic Republic of
اهالی شهید پرور دولت اباد که خیلی هم ادعاتون میشه که نیکوکار هستین و زمین وقف کردین تابلو رنگ کردن و بی..ی به شهید جلیل و طایفه جلیل هم از ک..؟؟ کی تا حالا ملک فروشی که پول ان نیز گرفته شده جز کارهای وقف و انفاق محسوب میشه ؟؟ ایا زمین ورزشگاه یاسوج هم جز املاک وقفیتون بوده که با درج اسم شهید فتاحی روی ان مخالفت کردین ؟؟ مدرکتون چیست چرا این همه سال خاموش بودین؟؟ حنا ی دست شما دیگر رنگ ندارد .. یاسوج و بویراحمد برای همه اس و احترام به شهدا و نوابغ الزام به همه
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
نام ،نان نمی آورد.ترا بخدا یکم منطقی تر فکر کنید.اگر ده ها نفر از جوانان بیکار دولت آباد در این بیمارستان بکار گرفته شوند بهتر از هزاران نام است .شهیدان برای رضای خدا و اعتقاداتشان جانشان را فدای دینشان کردند .آنها اگر مثل ما به فکر نام بودند الان زنده بودند وبه دنبال چیزی میدویدند که شما در پی آنید.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1