تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۲۸۱۳۲۶

برد پرگل تیم نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس مشهد

۰
کبنا ؛تیم نفت و گاز گچساران موفق شد حریف خود پرسیپولیس مشهد را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر از پیش رو بردارد.
به گزارش کبنااسپورت؛ در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور عصر امروز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در استادیوم شهدای صنعت نفت به مصاف پرسپولیس مشهد رفت.
بعد از صادر شدن رای کمیته انضباطی این اولین بازی نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم کشور است که در زمین خانگی خود صورت می‌گرفت.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که عصر امروز ساعت ۱۵ در استادیوم خالی از تماشاگر شهدای صنعت نفت به مصاف پرسپولیس مشهد رفته است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امروز با ترکیب محمد جلیزی، علی خالصی، سجاد عباسی، علی کرمی، حکیم حزباوی، فرشاد اسدی، شاهین توکلی، مرتضی حیدری، بهزاد داوودی، محمد ملایی و اسماعیل هاشمی به میدان رفت.
این تیم در نیمه اول بازی و در دقیقه ۷  توسط مرتضی حیدری از روی نقطه پنالتی به گل اول دست یافت.
در دقیقه ۳۴ تیم نفت و گاز گچساران به گل دوم دست پیدا کرد و حکیم حزباوی پور برای دومین بار شادی را به نیمکت تیم گچسارانی هدیه کرد، این تیم چند دقیقه بعد به گل سوم خود دست پیدا کرد و بهزاد داوودی برای سومین بار دروازه تیم مشهدی را باز کرد.
حملات تیم فوتبال نفت و گاز در نیمه اول بازی  بر روی تیم پرسپولیس مشهد زیاد بوده و در دقیقه ۴۵ بازی نیز گل چهارم توسط سجاد عباسی زده و برای چهارمین بار در نیمه اول دروازه تیم پرسپولیس مشهد باز شد.
در نیمه دوم بازی متعادلی در جریان بود که اولین تعویض برای نفتی های گچساران صورت گرفت و محمد ملایی از زمین خارج و به جای آن علی حدادی وارد زمین شد.
در دقیقه ۷۵ نیز دومین تعویض برای نفتی ها صورت گرفت که در ادامه محمد جلیزی خارج و امید علی پور وارد میدان شد که در ادامه نیز در دقیقه ۸۷ این بازی سومین تعویض برای نفت گچساران انجام گرفت و حکیم حزباوی پور خارج و به جای آن سعید کاظمی وارد میدان شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1