تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۲۸۱۰۶۶

بدهی ۹ میلیارد تومانی پروژه پل سوم بشار یاسوج / راز طولانی شدن این پروژه چیست؟ ناتوانی مدیران یا ...

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل سوم بشار یاسوج ۹ میلیارد تومان بدهی دارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد علی علیمردانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار این استان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه پل سوم بشار یاسوج دارای قریب به ۹ میلیارد بدهی است و اگر این پروژه برای مسوولان اهمیت دارد، نیاز به همراهی مسوولان و اعتبارت دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده در سال ۹۵، ۲ میلیارد تومان اعتبار از مرکز دریافت کردیم و همچنین ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استان به این پروژه اختصاص یافت.
علیمردانی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک کیلومتر آزاد راه ندارد، خاطرنشان کرد: پروژه اتصال آزاد راه یاسوج به آزاد راه شیراز- اصفهان را می‌توانیم در این استان عملیاتی کنیم که برای عملیاتی شدن این پروژه از دو روش استفاده از ۳۰ درصد اعتبار دولتی و ۷۰ درصد بخش خصوصی و روش ۱۰۰ درصد بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.
علیمردانی ابراز داشت: ۶۰۰ میلیون تومان برای انجام مطالعات این پروژه و گرفتن مشاور اعتبار نیاز است و تحقق این امر به سرمایه گذاری در این حوزه کمک می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تحقق این پروژه در توسعه و پیشرفت استان را مهم دانست و بر همکاری برای عملیاتی شدن این پروژه تاکید کرد.
محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه برخی وقت‌ها مسئله‌ای را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان مصوب می‌کنیم و بعد بین دستگاه‌ها تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای منعقد می‌شوند و تغییرات را بوجود می‌آورند که ما به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان از آن هیچ اطلاعی نداریم، اظهار کرد: که انتظار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره تصمیم‌های اتخاذ نمایند.
نظری در ادامه به وضعیت پل سوم بشار یاسوج اشاره کرد و گفت: این پروژه به لحاظ رفع مشکلات ترافیکی خیلی برای مرکز استان اهمیت دارد که اگر دو میلیارد تومان به آن اختصاص داده شود این پروژه به سرانجام می‌رسد.
وی افزود: اگر الان با دو میلیارد تومان این پروژه را به اتمام نرسانیم، بعداً با ده میلیارد تومان هم به نتیجه‌ای نمی‌رسد، که ضرورت دارد در این زمینه نیز تدابیری صورت گیرد.
بنا بر این گزارش، بیش از یک دهه از عمر پروژه پل سوم بشار یاسوج می‌گذرد، اما راز اینکه چرا پروژه‌ای با این اهمیت هنوز به اتمام نرسیده است، معلوم نیست. آیا به ناتوانی مدیران بر می‌گردد و یا مسائل دیگری...
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی.بهر
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی مسئولان.در همین مدت در شیراز بیشتر از ده پل افتتاح شده و متروی شیراز هم شروع به کار کرد.اگر بهانه نیارن که بودجه اونجا بیشتره.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
از ناتوانی و .. میباشد

وسلام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1