تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۲۸۰۹۷۵

زنگ فعالیت آموزشی مهدکودک های چرام نواخته شد(+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛زنگ نمادین آغاز فعالیت مهدکودک های شهرستان چرام امروز صبح با حضور مسئولان در مهدکودک گل بهار نواخته شد
به گزارش کبنا از چرام,امروز صبح با حضور فرماندار,امام جمعه ,رئیس بهزیستی شهرستان چرام و دیگر مدیران و اولیا,زنگ نمادین آغاز فعالیت آموزشی در مهدکودک های شهرستان چرام نواخته شد.
عزیز راکبی رئیس بهزیستی شهرستان چرام ضمن خوش آمد گویی. و تسلیت ماه محرم اظهار کرد:زنگ نمادین ۲۴مهدکودک چرام امروز در مهدکودک گل بهار به نمایندگی از سایر مهدکودک شهرستان و ۱۹روستا مهد با حضور مسئولان و اولیا نواخته شد.
وی افزود:این۲۴ مهدکودک زیر نظر بهزیستی چرام در سال جدید آغاز بکار نموده اند که از این تعداد نوزده روستا مهد بوده و پنج مهد در شهر چرام می باشد که باتوجه به گستردگی جمعیت و روستاها امسال متقاضی چندین مهد جدید بوده ایم که انشاالله مقدمات راه اندازی آنها در سال جدید آغاز خواهد شد.
راکبی افزود: نزدیک به هفتاد نفر به عنوان مربی در این مهدکودک ها مشغول به آموزش هستند و به نوعی ایجاد شغل نموده ایم که بیمه این افراد را اداره بهزیستی متقبل شده و ماهانه به بیمه های اجتماعی واریز می گردد.
وی بیان کرد:در این بکار گیری سعی نموده ایم فرزندان مدد جویان ما در اولویت به کار گیری باشند.
مدیر بهزیستی شهرستان چرام با اشاره به خدمات ارائه شده به این مهدکودک ها گفت:هزینه شهریه یه دهک پایین و خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و خانوارههای دارای فرزندان ۲قلو و ۳قلو را پرداخت می کنیم.
وی افزود: هافزود روزانه ۲هزار تومان به ازاء هر نفر بر ای وعده غذای گرم به مهدکودک ها پرداخت می کنیم و در حد امکان میز وصندلی ودیگر اقلام آموزشی نیز در اختیار مهد های کودک گذاشته شده است.
مدیر بهزیستی شهرستان چرام خبرداد:همایش حسینی کودکان چرام,۱۶مهرماه در مصلی نماز جمعه چرام برگزار می شود.
در ادامه این جلسه امام جمعه محترم چرام تذکراتی را به والدین حضور یافته در جلسه عنوان نمودوگفت: مادران وپدران باید مسائل دینی را به کودکان خود آموزش دهند ومربیان مهد های کودک تلاش نمایند تا این کودکان با اصول اولیه دینداری آشنایی یابند چراکه ثواب هرکار خیری که این کودکان در آینده انجام دهند از آن بی نصیب نخواهند بود.
براساس این گزارش ,زنگ نمادین و. آغاز فعالیتءرسمی مهد کودک های چرام نواخته شد و کودکان با در آئین غبار روبی گلزار شهدا چرام شرکت کردند و در اقدامی ابتکاری این بار کودکان مهدکودک غبار روبی را با حضور مسئولان انجام دادند.
تصاویر تکمیلی:

----------
نام شما

آدرس ايميل شما

ابولی
Iran, Islamic Republic of
سلام
علمراد هم که اونحاس. بچه ها به علنراد سلام کنید
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
چه سخنرانی بشه سخنرانی رییس بهزیستی چرام همه سیخ کوب میشن به زمین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1