تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۸۰۳۶۷

تسهیلات ابهام‌آمیز یک مدیرکل در کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد

۳۳
۰
کبنا ؛بعد از انتشار خبر «سوءاستفاده مدیرکل استانداری از تسهیلات کارآفرینی/ تسهیلاتی که بین آشنایان تقسیم شد»[کلیک کنید]در سایت خبری کبنا نیوز، محمود مومن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی با این سایت خبری گفته بود که نتیجه بررسی این خبر را به اطلاع عموم می‌رسانم که به همین دلیل با او وارد گفت‌وگو شدیم که در ادامه پاسخ وی از نظر خوانندگان می‌گذرد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در پاسخ به سئوال کبنا نیوز در خصوص وضعیت معرفی شدگان یکی از دستگاه‌ها جهت تسهیلات اشتغالزایی، گفت؛ تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در چارچوب مقررات تعریف شده در راستای نیل به اهداف دولت، مشمول افراد بیکار دارای مهارت و توانایی انجام فعالیت کسب و کار و متقاضیان طرح‌ها در رشته‌های صنایع‌دستی، کشاورزی، دامداری، بازرگانی، خدمات، فنی، گردشگری و صنعت که منجر به اشتغال پایدار در استان گردد، پرداخت می‌شود.
وی در ادامه در خصوص، چرخه رسیدگی و تصویب و تشکیل پرونده‌های متقاضیان معرفی شده از طرف دستگاه‌ها، افزود: ملاک و معیار اصلی تصویب و پرداخت تسهیلات در تفاهم نامه‌ها، داشتن طرح مناسب و مؤثر در راستای ایجاد فرصت‌های کسب و کار اقتصادی و نیز برخورداری از شرایط، برابر ضوابط، مقررات جاری و دستورالعمل اعطایی تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی است.
محمود مؤمن نسب، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه با دستگاه‌های اجرایی از قبیل میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته امداد، بانوان و خانواده، بهزیستی، بنیاد شهید، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل، فناوری اطلاعات، زندان‌ها طبق دستورالعمل اعطایی تسهیلات اشتغالزایی، تفاهم نامه‌هایی منعقد می‌کند.
این مسئول نظارتی، در ادامه بیان کرد: در صورتی که مدیر صندوق پس از بررسی، متوجه شود دستگاه یا دستگاه‌های اجرایی طرف قرارداد در معرفی متقاضیان شرایط و یا عدالت را رعایت نکرده، ضمن خودداری از پذیرش متقاضیان تا رفع اشکال و ابهامات قانونی، مراتب را به صورت شفاهی و عندالزوم مکتوب به بالاترین مقام مسئول دستگاه یا واحد طرف تفاهم نامه متذکر و یادآوری می‌کند و درصورت عدم توجیه منطقی نسبت به عودت افراد معرفی شده اقدام می‌کند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با اشاره به فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، تصریح کرد: پس از معرفی متقاضیان از طرف دستگاه‌های اجرایی مشمول تفاهم نامه، کارشناسان ناظر صندوق طرح‌های ارائه شده را از منظر تطبیق با ضوابط و مقررات جاری، شیوه نامه اجرایی و شرایط حاکم بر فعالیت‌های صندوق و همچنین از نظر توجیه فنی، مالی و اقتصادی بررسی می‌کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: چنانچه ضوابط و مقررات در بحث ایجاد فرصت‌های شغلی نسبت به متقاضیان معرفی شده از طرف دستگاه‌های طرف قرارداد رعایت شده باشد، صندوق نسبت به تشکیل پرونده و مراحل تصویب اقدام می‌کند.
مؤمن نسب، در پایان خاطر نشان کرد: برپایه همین موارد و در چارچوب فرآیندهای ذکر شده، ادامه پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده، تا انجام بررسی‌های کارشناسی، انجام استعلامات، رفع ابهامات محتمل و تأمین اعتبار، متوقف است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما که چیزی متوجه نشدیم
بالاخره متخلف کی بود؟
آیا این شخص از طرف شما بعنوان مدیر کل بازرسی وحقوقی استانداری به دستگاههای قضایی یا نظارتی معرفی شد یا خیر؟؟
ظاهرا"شما هم از ترس جابجایی خودتون یه اقدامی کردی که نتیجه اش برا خودتون هم روشن نیست..
همون بهتر که یه نیروی نترس وشجاع جای شما باشه..
شاهین
Iran, Islamic Republic of
.. همه دونن که تسهیلات جطور باید داده شود .مدیر کل چه کرده ؟
ليدر
Iran, Islamic Republic of
. برای این صحبت های آقای مومن نسب
Iran, Islamic Republic of
پاسخ بویر احمد: شما باید بدانید که نمی شود بدون بررسی و استخراج نتایج نظر قطعی داد. نباید فقط احساسات و ذهنیات خود را در این باره ببینید. ایشان گفته تا برسی تسهیلات متوقف است. این کجاش غیر منطقی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ بویر احمد: شما باید بدانید که نمی شود بدون بررسی و استخراج نتایج نظر قطعی داد. نباید فقط احساسات و ذهنیات خود را در این باره ببینید. ایشان گفته تا برسی تسهیلات متوقف است. این کجاش غیر منطقی می باشد
در جواب بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به استحضار شما میرساند ایشان که قاضی نست حکم صادر کند، در ضمن آقای مومون نسب موضوع را متوقف کرده است لطفا متن را کامل بخوانید سپس کامنت بزارید، آقای مومن نسب بدون اغراق از مدیران برتر و اصلاحطلب استان میباشد
هزار چهره
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
خودتو .کردی
مرد ه..
جواب حق
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر کل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که!!!!
مردم رو..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم مصلحتی یه چیزی سر هم کردی و پاسخ دادی نگفتی آخر سواستفاده ها مشخص است یا خیربرای متخلف چه تصمیمی گرفته شده است
منطق
Iran, Islamic Republic of
در جواب بویراحمد
اتفاقآ جناب مومن نسب از مدیران قدیمی مجموعه استانداری است و در جوابیه ای هم که داده اند من هیچ گونه ترسی نمی بینم رویه پرداخت تسهیلات رو توضیح داده اند و فرموده اند که ادامه کار متوقف شده است تا نتایج کارشناسی ارائه بشه.همینجوری که نمی شه با آبروی کسی بازی بشه .
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد تاریخ ساز: هم اینکه پاسخی را مشاهده و مطالعه کردیم قابل توجه است. ایشون که رئیس دادگاه نیستند که اعلام جرم و تخلف کنند. ایشون گفته تا بررسی، پرداخت متوقف شود. آیان این شجاعت نیست. منصفانه نظر دهید بویراحمد تاریخ ساز
کریم
Iran, Islamic Republic of
حکایت این خبر همون ضرب المثل معروف است" چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید" ضمن احترام به سایت خوب کبنا ما که جز جفنگ و چرند توی این موضوع چیزی متوجه نشدیم.
Iran, Islamic Republic of
بویراحمدی اصیل، طیبی اصیل، بهمئی اصیل، باوی اصیل هیچگاه از اسم اصیل ایل خود و حتی اسم سایر ایلات
ملاحظه کنید فردی به اسم بویراحمد در کامنت چگونه غیر منطقی اظهار نظر کرده.
جوان گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیر بگو پیل نی برسی کارشناسی ده چنه برادر.... جلو ق..
دانا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب استاد مومن نسب، مرد قانون و عدالت و صراحت، کاش تمام اصول مدیریتی و اجرای قانون طبق نظر شما بود، ان شاء الله که در امر خدمت رسانی خالصانه و بی منت ، با خط و مشی اصولی و فکری خود موفق باشید.
بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
که چی؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی فقط قانون را برای ما بی سواده توضیح داده ای . حالا بفرما این آقای متخلف پاداش و ترفیع میگیری یا مدال ؟؟!!!! شهری که ...... بود کارم.. بود !!
سید
اقای مومن نسب از مدیران با تجربه و مدافع حق و حقیقت می باشد و جایگاه ایشان در حد معاونت استاندار می باشد
حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مومن نسب
سلام
نمدانم منظورت چه کسانی یا چه گروهی است ولی محض رضای خدا مثل ۱۲۰۰ سهمیه استخدامی استان درسال ۹۲که بازرسی گیر دادو برگشت خورد کاری نکنید که این هم برگشت بخوره بگذارید بومی باشد مال هرشهری که هست باشد واز این تسهیلات استفاده کنه .همه نیازمندند که دنبال تسهیلات میگردند.
آراد
Iran, Islamic Republic of
سلام
فقط زحمت کشیدید مراحل کار را توضیح دادید اگه این مراحل انجام بشه که کاملا قانونی هستش
تیتتر خبر نشان از چیز دیگری بود....
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل محترم گفته که موضوع درحال بررسی است فعلا متوقف شده نیا.. پچسپنی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما هم متوجه نشدیم ( تیتر خبر با متن خبر از ....تا ......
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل بازرسی که راسا نمی تواند فردی را متخلف اعلان کند. در حد جلوگیری کار مفیدی کرده است. ..به یک کار خوب گیر ندید
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم سر کارن همش میدن به قوم وخویش نماینده ما دو تا وام ضروری داشتیم ۱۰۰۰تومن م بهمون ندادن در صورتیکه نامه ریاست جمهوری بود
باشت
Iran, Islamic Republic of
خدایی خودت متوجه شدی چه گفتی
Iran, Islamic Republic of
آقای.. فقط فامیلگرایی کارکرده.سه تا ازاعضای یک خانواده متقاضی بودند به هیچ کدامشون وام ندادحال خودم بازرسی اقدام کردم که نشونش بدم.
نوریان
آقای مومن نسب از مدیران شجاع و نترس استانداری می باشند که همیشه خواهان عدالت و اجرای آن هستند. ایشان کار خود را به نحو احسن انجام داده اند
اصلاحات
البته بنظر من باید استاندار مدیر متخلف را عزل کند چون ایبن م.. هست و همگان می دانند.
Iran, Islamic Republic of
.. با این ادبیاتت/ گفتی و گفتی و ما ندانستیم چه خبر ه
Iran, Islamic Republic of
خدایی اینم شد خبر
سالار
Iran, Islamic Republic of
استانداری
.استاندار که همش گچسارانه
Iran, Islamic Republic of
آقای علی چه عجب شما آن طرف به قول خودت یار خادمی بودی و هستی این طرف علیه مومن نسب هستی !!!!!
استانداری
احسنت بر مدیر توانمند و شجاع بازرسی استانداری جناب آقای مومن نسب ، امیدوارم در راستای احقاق حق ذی حقان و زنان سرپرست به نحو شایسته ای عمل گردد که حق به حق دار برسد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1