تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۲۸۰۲۷۹

در واکنش به گزارش «کبنانیوز»؛ تامین مدرسه پیش ساخته روستای «سرگچ» دیشموک

۴
۰
کبنا ؛در پی گزارشی در خصوص نبود مدرسه در روستای «سرگچ» دیشموک و ترک تحصیل دانش آموزان این روستا، نماینده کهگیلویه بزرگ خبر داد که مدرسه پیش ساخته برای این روستا تهیه و به زودی نصب می‌شود.
به گزارش کبنا، دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ با ارسال متنی در خصوص خبر نبود مدرسه «سرگچ» اینگونه توضیح داده است؛
خدای بزرگ را شاکریم که هستند مردان بزرگی که درد همنوع را می‌فهمند و با انفاق بخشی از اموال و آبروی خویش نیاز دیگران را برآورده می‌سازند.
پس از اطلاع رسانی رسانه‌ها و استمداد برخی دلسوزان، دانش آموزان و مردم روستا از مسئولان مبنی بر نبود فضای آموزشی و امکان ترک تحصیل فرزندان مشتاق تحصیل، موضوع به‌صورت جدی در دستور کار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
مردم شریف کهگیلویه بزرگ مستحضرند که مهندس عدل هاشمی پور توجه جدی و اهتمام ویژه به مقوله فرهنگ به خصوص آموزش و پرورش داشته و دارند.
خوشبختانه در یک و نیم سال گذشته بیش از ۱۴ کانکس و تعداد ۶ مدرسه و خوابگاه در حال ساخت هستند که ۴ مدرسه در مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید. اما متأسفانه کمبود فضای آموزشی و تجهیزات در کهگیلویه بزرگ، معضل جدی است و نیاز به عزم جدی و همت مسئولان دارد.
نظر به اهمیت موضوع و لزوم ادامه تحصیل دانش آموزان روستای سرگچ، با همت، تلاش و پیگیری جدی سردار هاشمی پور یک دستگاه کانکس سه کلاسه برای سال جاری از طریق خیّرین تأمین گردید.
به دلیل صعب العبور بودن منطقه و رایزنی نماینده مردم، کانکس از نوع پانلی و به ‌صورت پیچ مهره‌ای بوده که پس از حمل، در محل مدرسه به هم متصل می‌شوند. تا بار دیگر لبخند رضایت بر لبان مشتاقان تحصیل نقش ببندد تا بدون دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل ادامه دهند.
به فضل پروردگار حداکثر تا هفته اول آبانماه جاری کانکس مذکور به روستای سرگچ دیشموک حمل خواهد شد.
خداوند بزرگ اجر و پاداش خیّرین و مسببان امور را عطا فرماید ان شاءالله.
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف اقای عدالت پناه که به موضوع پرداخت اگه ایشان این صحبت ها را مطرح نمیکردن قطعا توجه نمی شد
من
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر خیر رو بیامرزه چون عدل هاشمی نمیدونست بدون خیر چکار کنه
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقای قلم چی وسایرخیرین سالانه تعدادی کانکس پیش ساخته از طریق نوسازی مدارس برا ی اکثر استانهای محروم وصعب العبور هدیه می نماید وربطی به نماینده هم ندارد که بخواهد روی این موضوع مانور دهد.نماینده محترم پیگیر جذب اعتبارات میلیاردی ملی راه.ورزش.ابفا.نوسازی.جهاد و....باشد که ما شاهد هستیم سالیانه در هر یک از بخشهای مطروحه بیش از ۳۰میلیارد تومان به گجساران ویاسوج گسیل وجذب می شودولی چهار شهرستان کهگیلویه محروم از حتی یک ریال از این مبالغ است .جذب این اعتبارات هنر است
استقلال
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت دست بردار
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1