تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۸۰۱۶۲

بررسی مشکلات قدیمی ترین و تنها جایگاه سوخت در شهرستان چرام(+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛قدیمی ترین و تنها جایگاه سوخت شهرستان چرام که در حال تعمیر و بازسازی است تا یک ماه دیگر سرویس دهی کامل آن شروع می شود
به گزارش کبنا از چرام,قدیمی ترین و تنهاجایگاه سوخت شهر چرام بعداز مدت ها در حال تجهیز و تعمیرات کلی است که البته این امر باعث شده که خدمات رسانی به مردم به علت همین تعمیرات مثل سابق نباشد.
در همین خصوص و به علت مشکلاتی که برای شهروندان بوجود آمده بود بازدید میدانی از این جایگاه سوخت داشتیم و گفت و گویی با مسئول قدیمی ترین جایگاه سوخت شهرستان چرام.
چمران خورشیدی مسئول جایگاه فراورده های سوخت شهر چرام با اشاره به اینکه از سال ۶۴تاکنون تنها جایگاه سوخت فراورده های نفتی شهرستان چرام است گفت:به علت فرسودگی و بالابردن ایمنی جایگاه سوخت و با نظر کارشناسان نیاز به تعمیرات اساسی در این حایگاه وجود دارد .
وی افزود:این تعمیرات قرار بود در سال گذشته انجام شود که بنا به دلایلی به تعویق افتاد و هم اکنون عملیات اجرایی آن شروع شده است که اگر کارها طبق روال پیش برود و مشکلی پیش نیاید حداکثر تا یک ماه دیگر تعمیرات و ایمنی آن تمام می شود.
خورشیدی با اشاره به اینکه همه وسائل نصب حدید خوشبختانه از قبل خریداری شده است تاکید کرد:وسائل خریداری شده و نصب مخزن بالای ۹۰درصد در مقیاس استاندارد حهانی از نظر جوش و نصب می باشد.
وی افزود:تاکنون ۲۵۰میلیون تومان هزینه کرده ام و سیستم سامانه و کابل کشی باید نصب شود و همچنین ۲دستگاه پمپ گازوئیل  و ۲تا پمپ بنزین تعویض می گردد و از حالت مکش به شناور تبدیل می شود که با این کار ۸نازل بنزین و ۲نازل گازوئیل جهت خدمت رسانی به مردم نصب و راه اندازی می شود.
خورشیدی گفت:طرح توسعه جایگاه  سوخت چرام هم در دستور کار است از قبیل کارواش ,مغازه و پنجر گیری می باشد.
وی با اشاره به تعمیرات در محوطه جایگاه سوخت گفت:علیرغم همه مشکلات و جهت خدمت رسانی به شهروندان و ادارات ۱پمپ مشغول به کار و سرویس دهی می باشد.
مسئول تنها جایگاه سوخت چرام در خصوص جایگاه گاز و عدم رعایت نکات ایمنی توسط مردم در هنگام سوخت گیری خاطر نشان کرد:متاسفانه رانندگان علیرغم اینکه هشدارهای لازم در این خصوص در روبروی جایگاه نوشته شده اما هنگام گازگیری هم مسافران در ماشین هستند و هم صندوق عقب ماشین را بالا نمی زنند که لازم است رانندگان عزیز نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی با اشاره فروش این جایگاه گفت:در ۶ماه اول فروش فراورده های نفتی ۱۲هزار لیتر در روز و سی ان جی هم بین ۳تا ۶هزار کیلو می باشد.
خورشیدی با تشکر از همکاری مدیر فراورده های نفتی کهگیلویه و چرام گفت:خوشبختانه وی همکاری خوبی فا ما داشته و در همه زمان ها پاسخگو بوده و بارها در محل جایگاه سوخت حضور و نظارت داشته است.
وی با اشاره به مشکل بهداشتی بوجود آمده در کنار جایگاه سوخت چرام گفت:از مسئولان شهرستان بویژه شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی می خواهیم که مل فروش مرغ زنده را در کنار این جایگاه تعطیل یا مکان آن را تغییر دهند چرا که بوی آزاردهنده برای برای مسافران و گردشگران مشکلاتی را بوجود آورده که سلامت مردم را تهدید می کند.
وی با تشکر از صبر و حوصله مردم گفت:انشاالله و در یک ماه آینده شاهد تغییرات کلی در این جایگاه سوخت جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مردم عزیز باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
لطفا به کیفیت پایین بنزین در این جایگاه رسیدگی بشه.
دلباز
Iran, Islamic Republic of
باسلام. در شان شهر چرام نیست. لطفا پیگیری شود اگر مشکلات مالی یا هر علت دیگه ای هست برطرف شود چون گردشگر زیادی به سبب چشمه بلقیس به این شهر سفر میکنند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1