تاریخ انتشار
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۲۷۹۴۲۸

«ملکوتی» خبر مبنی بر نام بردن «تاجگردون» و «رحیمی» در اشعار مداح گچسارانی را تکذیب کرد

۱۷
۰
کبنا ؛
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران پس از نشر خبری مبنی بر استفاده ابزاری و سیاسی در مراسم سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) در یکی از هئیت های عزاداری توسط یک مداح گچسارانی، این خبر را به شدت تکذیب کرد.
حجت السلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با ارسال متنی به کبنا نیوز ضمن تکذیب این خبر گفت: این خبرکه توسط یکی از سایت‌ها وخبرنگارانی که مجوز رسمی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ندارد منتشر شده است که بنده صحت وسقم این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم.
ملکوتی درتشریح این خبر کذب اظهار نمود: این خبر دروغ محض، کذب، تهمت وافترای بیش نیست، زیرا جناب نماینده تا امروز در این هئیت حضور پیدا نکرده است.
وی در محکوم کردن این خبرکذب تاکید کرد: چنانچه به فرض محال این خبر صحت داشته باشد با هئیت و مداح به شدت برخورد می‌شود ولی اگر این خبر صحت نداشته باشد که تا اکنون کذب بودن آن محرز شده است با خبرنگار و سایتی که این خبر را منتشر و باعث ترویج آن در دیگر سایت‌ها شده است به شدت و با تمام ظرفیت‌های قانونی برخورد خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: اجازه نخواهم داد مراسم عزاداران حسینی (ع) بازیچه سیاسی شود و شان وجایگاه والای امام حسین (ع) دست آویز اهداف سیاسی قراربگیرد.
ملکوتی با توصیف خبرنگار واقعی بیان داشت: تعریف خبرنگار با واقعیت، صداقت هم خانواده است و نه با نشر اکاذیب و اگر خبرنگاری خلاف واقعیت مطلبی را منتشر نماید باید جوابگو شرع و عرف جامعه شود.
وی گفت: بنده به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران اعلام می‌کنم در هیچ یک از جهت گیرهای سیاسی ویا تسویه‌های آنان ورود نکرده ونخواهیم کرد وبا افرادی که قصد دارند امام حسین (ع) و واقعه کربلا را دست آویز اهداف حزبی خود کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.
ملکوتی اضافه کرد: تمام مراجع قانونی وشخص اما م جمعه را در جریان موضوع قرار دادم وهمگی متفق القول خواستار برخورد قانونی با منتشر کننده این خبر و خبرنگار شده‌اند.
وی اضافه نمود: حرکت انجام شده در واقع یک نوع تلفیق و تمسخر و پائین آوردن سطح اعتقادی و مذهبی امام حسین (ع) و یارانش به شمار می‌رود که با آن به شدت برخورد خواهیم کرد.
وی در پایان با تشریح فعالیت‌های هئیت های مذهبی و الگو قرار دادن این روش برای سایت‌ها و خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان گچساران ۱۰۵ هئیت کد دار ومجوز دار وجود دارند که در حال فعالیت است، چنانچه این محرز بودن هویت سایت‌ها و خبرنگارانشان مانند هئیت ها عزاداران حسینی قانونمند و براساس منشورهای وجود داشته تعریف شود، هر شخص اجازه انتشار هر خبری را در سایت و کانال غیر رسمی خود نمی‌دهد.
رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران گفت: به جامعه خبری توصیه می‌شود از نقل اخبار از منابع ناموثق، طرح مسائل اختلاف آمیز وتفرقه افکن، ایجاد جنگ روانی حزبی وسیاسی، وسوق دادن مردم به آفات تفکرات، اندیشه‌ها وتحلایلات واندیشه های بی محتوا جدا و مؤکدا بپرهیزند.
گفتنی است: امروز صبح خبری مبنی بر نام بردن یکی از مداحان گچسارانی از نماینده و فرماندار در ابیات اشعار مداحی خود شده بود که در سایت‌ها منتشر و بازتاب پیدا کرد که بلافاصله این خبرتوسط مداح و فرماندار گچساران تکذیب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قیطاس
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
امیری
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا عشق تریبون و میکروفن هست ها
بازی بناری
Iran, Islamic Republic of
توطئه بر علیه با سابقه ترین و قدیمی ترین هییت شهر گچساران، واقعا شرمندتان باد
گشین
Iran, Islamic Republic of
این که میگن بنگاه خبری درست گفتن

حاج آقا این سایت ها را باید تخته کرد مگه این شهر متولی نداره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درسته که این خبر مغرضانه و بیشتر تسویه حساب سیاسی بود، ولی هرکس که میاد و مصاحبه میکنه یه حرف ضد نقیض و جدید میزنه. یکی میگه اصلا این هیات نبوده و یکی میگه نماینده اونجا نبوده و یکی میگه مداح آقای (م-ع) نبوده و آقای فلانی بوده. الآن هم رئیس تبلیغات میگه اصلا نماینده به این هیات نرفته. در صورتی که نماینده با فرماندار در این هیات حضور داشتند و سینه زدند. یه حرکتی افراد مغرض انجام دادن اگه راست میگین با این خبرنگار و سایت برخورد قانونی بشه که عبرتی بشود برای بقیه که هر خبر دروغی را نشر ندهند. تا مردم به عینه این برخورد را ببینند. نه اینکه فردا با سفارش کسانی و با پادرمیانی عده ای این مسئله مهم پیگیری نشود و بهمین چند مصاحبه و اولتیماتم فیصله پیدا کند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مسئولین کجایند که برخورد کنند؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این خبر کذب کامل بوده درباره هیئت اباعبدالله حسین(شهدای باوی)و نماینده شهرمونم نا ب این لحظه ب این هیئت نیومده...
و مداح های این هیئت بزرگ و با سابقه بچه نیستند همچین حرفایی بزنند....
ما منتظر اشد مجازات برای سر دهندگان این خبر کذب هستیم...
ب امید روزی که سیاست از محرم،حداقل حذف شود
Iran, Islamic Republic of
مردم نباید هر حرف کودکانه ای رو باور کنن
Iran, Islamic Republic of
هم به امام حسین توهین کردن و هم تاجگردون
بچه‌ها
Iran, Islamic Republic of
این خبر کاملا صحت دارد. ...ملکوتی شما چیکاره هستی بیانیه میدی
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در جوامع امروزی دیدگاه بیشتر مردم چشمی هست نه عقلی معلوم نیست این خبر از کجا و توسط چه کسی درج گردید هر کسی بوده متاسفانه فقط در جهت تخریب شخص و علل الخصوص این هییت با سابقه درخشان شهرمون بوده قطعا نه این مداح بلکه هیچکدام از برادران مداح همچین کاری انجام نمیدهند چرا که شان شهید ان اینقد پایین نیست که خواسته باشن با دیدن اشخاص سیاسی و تراز اول شهرمون جهت جا دادن خود ازش سوءاستفاده کند لذا از مسولین ذیربط تقاضا مندیم جهت آرام‌کردم جو موجود هر چه سریعتر شخص خاطی رو شناسایی کرده و عذر او را بخواهند
علی
Iran, Islamic Republic of
اولا
در جواب آقای امیری که با لفظ بد به روحانیت توهین کردن واقعا متاسفم . از دیر باز تا الان که سالهای سال میگذرد سخنرانی در مجالس اهل بیت به عهده روحانیت و بزرگان دین بوده واست.دوما.سایت خبری که معلوم نیست از کجا گرا می گرد چنین مطلبی رو به دروغ در سایتها منتشرکرد که خودی نشان دهد،به عنوان خادم امام حسین از مسئولین مربوطه تقاضا داریم مسله را پیگیری کنند
مسئولین خواب رفته
Iran, Islamic Republic of
فعلآ شما حضرت اقا با نماینده پایه میشوید میروید .... برای چی و چرا؟؟؟؟؟؟
امیر کنار
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر. واقعا جای داره به بانی این هیئت تقدیر و تشکر کرد که با دستان خالی هیئت امام حسین رو میچرخونه .خدا خیــرش بده
حسین
Europe
اولا کسانی که ابن حرفا رو زدن یه مشت ادمهای کوته فکرن دوما اصلا این دوتا اغا تو هییت نیومدن که بخوان ناراحت بشن سوما این هییت اینقدر ریشه داره و اقا انام حسین
خودش نگهدارشه که چنین افرادی نمیتونن کاری بکنن ودراخر متاسفم برای کسانی که عقل تو سرشون نیست وچنین حرفای میزنن فقط اون کسی که ابن حرفهای دروغ رو که زده واگذارش میکنم به حنجره بریده علی اضغر وسر بریده اقام اماحسین و دست بریده اقام عباس .
سید
Iran, Islamic Republic of
واعظان که این وعظ درمحراب ومنبر میکنند
چون به خلوتگه روندآن کاردیگرمیکنند
اینجوری که .. شده اون بندگان خداناراحت نشدند!!!!!
البته ......
موسی میگه
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنتها بالا که بعضی ها توهین کردن خواستم بدونید که فکر نکنم مداح اینو گفته باشه و اگر هم چنین باشه منظورش شهیدان تاجگردون و رحیمی میباشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1